2/03/2013

LOVE ITALY




Jedzenie typowo włoskie ma coś w sobie. Nikt nie jest w stanie podrobić ich pizzy czy makaronów. W końcu są mistrzami tego, co robią :)






Ludzie, budynki, samo to miejsce jest zupełnie odmienne niż u nas, w Polsce. Wszyscy są bardzo życzliwi. Oczywiście nie mówię, że Polacy są nieżyczliwi, ale od Włochów można zarazić się tą pozytywną energią. Na ulicy można spotkać nawet "sympatycznych panów w dresie", którzy nie budzą jakichkolwiek złych odczuć. Poniżej odnajdziecie również zdjęcie wystaw sklepów, które szczególnie mnie zainteresowały. Moje serce skradła ta bialutka klatka! Naprawdę warto było spędzić te 13 godzin w samochodzie. Jakoś udało mi się przetrwać pół dnia wraz z moim rodzeństwem. Należą mi się brawa, bo to nie lada wyzwanie :D 

Ponadto, w tym tygodniu wybieram się z moją mamą na małe zakupy. Wyprzedaże (zresztą już po raz kolejny) - nadciągam :) 












Jeżeli wiernie śledzicie FanPage bloga - już wiecie, że wróciłam. Szkoda, że nie udało mi się pisać postów bezpośrednio z Włoch. Kolejną przykrą wiadomością jest to, że nie mam dla Was postów ze stylizacjami. Zabrałam tyle ciuchów, że walizka mi prawie pękała, jednak jak wraca się ok. 16:30 ze stoku - słońca już nie ma. Ale przejdźmy do tych lepszych informacji. Przez cały wyjazd fotografowałam co popadnie. Z tej mieszanki wybrałam najciekawsze, by ciekawskich wprowadzić w ten włoski klimat.

26 komentarzy:

paulinnas pisze...

też byłam we Włoszech, ale w wakacje. Piękny kraj ♥

Milena Zielińska pisze...

jaj jak pięknie *.*
ja niestety w tym roku nigdzie nie jadę ;/

zapraszam cytryndor.blogspot.com

misiunia-unia pisze...

Ale tam czyściutkie ulice ... Ja nigdy nie byłam we Włoszech, ale za to zwiedziłam inne państwa :)

Only-colorful

Sheryl pisze...

Ohh. Bedę tam w lato! Cudownie..*-*

Patrycja Norka pisze...

Oj Basiu bardzo zazdroszczę ferii we Włoszech *.*
Po zdjęciach widać że to cudowne miejsce :) Chociaż mam starszą siostrę to też bardzo trudno znoszę z nią podróż :P

Aleksandra pisze...

ah.. Włochy , byłam tam w wakacje . Wyjazd widzę udany ;) szkoda że nie ma stylizacji .

Ola Schmidt pisze...

świetne zdjęcia! ;))

KOTEKMIMA pisze...

Zazdroszczę Ci wyjazdu! Pięknie tam musiało być :D

Natalia pisze...

Cudowne zdjęcia <3

Olivia pisze...

Włochy <3

Juliett pisze...

śliczne zdjęcia, zazdroszczę wyjazdu. *.*

Wictoria ♥ pisze...

Swietne zdjecia ;))

#Zosia# pisze...

Zazdroszczę wyjazdu, miałam jechać do Rzymu ale nie starczyło biletów :3 fajne zdjęcia, widać, że byłaś w pięknym otoczeniu, ale 13h ... myślałam, że do Włoch /zależy do jakiej części/ leci się od 2-5h... :c ile lat ma twoje rodzeństwo? :p

Paula pisze...

bylam we wloszech ale na wakacjach :)) ja tymczasem jestem w Berlinie !

http://fashionbeutylife-paula.blogspot.com

islen.funny pisze...

Ale super :) Też bym chciała :P

Rudaaa12 pisze...

ja chce te zegarki :D

Natalia Giesa pisze...

ohhh zdjęcia są cudowne! pozdrawiam

Oluś pisze...

ślicznie tu jest! zazdroszczę udanych ferii ;)
mam nadzieję, że w tym tygodniu przygotujesz dla nas jakieś stylizacje :)
pozdrawiam :*

Mała Czarna pisze...

tylko pozazdrościć ! cudowne zdjęcia, świetny klimat..aż chce się tam być:)
\
zapraszam cię do konkursu, można wygrać ćwiekowy kołnierzyk:) wystarczy wysłać stylizację w "małej czarnej" ( sukienka, tunika, spódniczka z bluzka itp) byle na czarno:))
http://malaczarnablogg.blogspot.com/2013/02/konkurs-wygraj-konierzyk-z-cwiekami-od.html
pozdrawiam

Lucy Kreis pisze...

geeenialnie ..
pozazdroscic
zajzysz do mnie
lucyystyle.blogspot.com

Char pisze...

Uwielbiam Włochy...Tamtejsza atmosfera, ludzie, jedzenie... Marzenie, od razu chce się wracać.
PS. Od Twoich zdjęć aż zgłodniałam :P

charmingcharworld.blogspot.com

Basia pisze...

Jutro stylizacja będzie! Bądź na blogu o 10:30.

Basia pisze...

Moja siostra - 8, brat 10..

Basia pisze...

Nie ma, nie ma, ale dzisiaj zdjęcia robiłam. Bądź jutro na blogu!

Basia pisze...

zdecydowanie <3

mary pisze...

Kocham Włochy ♥♥♥♥
Tam zdecydowanie najczęściej bywam za granicą < 333
W przyszłości zamierzam tam zamieszkać :D
Zapraszam :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze nie są moderowane. Pamiętaj o kulturze wypowiedzi.