2/03/2013

LOVE ITALY




Jedzenie typowo włoskie ma coś w sobie. Nikt nie jest w stanie podrobić ich pizzy czy makaronów. W końcu są mistrzami tego, co robią :)






Ludzie, budynki, samo to miejsce jest zupełnie odmienne niż u nas, w Polsce. Wszyscy są bardzo życzliwi. Oczywiście nie mówię, że Polacy są nieżyczliwi, ale od Włochów można zarazić się tą pozytywną energią. Na ulicy można spotkać nawet "sympatycznych panów w dresie", którzy nie budzą jakichkolwiek złych odczuć. Poniżej odnajdziecie również zdjęcie wystaw sklepów, które szczególnie mnie zainteresowały. Moje serce skradła ta bialutka klatka! Naprawdę warto było spędzić te 13 godzin w samochodzie. Jakoś udało mi się przetrwać pół dnia wraz z moim rodzeństwem. Należą mi się brawa, bo to nie lada wyzwanie :D 

Ponadto, w tym tygodniu wybieram się z moją mamą na małe zakupy. Wyprzedaże (zresztą już po raz kolejny) - nadciągam :) 












Jeżeli wiernie śledzicie FanPage bloga - już wiecie, że wróciłam. Szkoda, że nie udało mi się pisać postów bezpośrednio z Włoch. Kolejną przykrą wiadomością jest to, że nie mam dla Was postów ze stylizacjami. Zabrałam tyle ciuchów, że walizka mi prawie pękała, jednak jak wraca się ok. 16:30 ze stoku - słońca już nie ma. Ale przejdźmy do tych lepszych informacji. Przez cały wyjazd fotografowałam co popadnie. Z tej mieszanki wybrałam najciekawsze, by ciekawskich wprowadzić w ten włoski klimat.

26 komentarzy:

paulinnas pisze...

też byłam we Włoszech, ale w wakacje. Piękny kraj ♥

Unknown pisze...

jaj jak pięknie *.*
ja niestety w tym roku nigdzie nie jadę ;/

zapraszam cytryndor.blogspot.com

Allinnes pisze...

Ale tam czyściutkie ulice ... Ja nigdy nie byłam we Włoszech, ale za to zwiedziłam inne państwa :)

Only-colorful

Olga. pisze...

Ohh. Bedę tam w lato! Cudownie..*-*

Unknown pisze...

Oj Basiu bardzo zazdroszczę ferii we Włoszech *.*
Po zdjęciach widać że to cudowne miejsce :) Chociaż mam starszą siostrę to też bardzo trudno znoszę z nią podróż :P

eee pisze...

ah.. Włochy , byłam tam w wakacje . Wyjazd widzę udany ;) szkoda że nie ma stylizacji .

xyz pisze...

świetne zdjęcia! ;))

May pisze...

Zazdroszczę Ci wyjazdu! Pięknie tam musiało być :D

Natalia pisze...

Cudowne zdjęcia <3

Olivia pisze...

Włochy <3

Martu. pisze...

śliczne zdjęcia, zazdroszczę wyjazdu. *.*

Wictoria ♥ pisze...

Swietne zdjecia ;))

Unknown pisze...

Zazdroszczę wyjazdu, miałam jechać do Rzymu ale nie starczyło biletów :3 fajne zdjęcia, widać, że byłaś w pięknym otoczeniu, ale 13h ... myślałam, że do Włoch /zależy do jakiej części/ leci się od 2-5h... :c ile lat ma twoje rodzeństwo? :p

Paula pisze...

bylam we wloszech ale na wakacjach :)) ja tymczasem jestem w Berlinie !

http://fashionbeutylife-paula.blogspot.com

islen.funny pisze...

Ale super :) Też bym chciała :P

Ruda pisze...

ja chce te zegarki :D

Unknown pisze...

ohhh zdjęcia są cudowne! pozdrawiam

Oluś pisze...

ślicznie tu jest! zazdroszczę udanych ferii ;)
mam nadzieję, że w tym tygodniu przygotujesz dla nas jakieś stylizacje :)
pozdrawiam :*

Unknown pisze...

tylko pozazdrościć ! cudowne zdjęcia, świetny klimat..aż chce się tam być:)
\
zapraszam cię do konkursu, można wygrać ćwiekowy kołnierzyk:) wystarczy wysłać stylizację w "małej czarnej" ( sukienka, tunika, spódniczka z bluzka itp) byle na czarno:))
http://malaczarnablogg.blogspot.com/2013/02/konkurs-wygraj-konierzyk-z-cwiekami-od.html
pozdrawiam

Unknown pisze...

geeenialnie ..
pozazdroscic
zajzysz do mnie
lucyystyle.blogspot.com

karolajnaana pisze...

Uwielbiam Włochy...Tamtejsza atmosfera, ludzie, jedzenie... Marzenie, od razu chce się wracać.
PS. Od Twoich zdjęć aż zgłodniałam :P

charmingcharworld.blogspot.com

Basia pisze...

Jutro stylizacja będzie! Bądź na blogu o 10:30.

Basia pisze...

Moja siostra - 8, brat 10..

Basia pisze...

Nie ma, nie ma, ale dzisiaj zdjęcia robiłam. Bądź jutro na blogu!

Basia pisze...

zdecydowanie <3

maryanne pisze...

Kocham Włochy ♥♥♥♥
Tam zdecydowanie najczęściej bywam za granicą < 333
W przyszłości zamierzam tam zamieszkać :D
Zapraszam :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze nie są moderowane. Pamiętaj o kulturze wypowiedzi.