12/31/2015

Pomysł na prezent urodzinowy dla Przyjaciółki cz. 3


Ostatnie dni lipca. To już pewne. Każda z nas pójdzie do innej szkoły. Te urodziny muszą być inne niż wszystkie - musimy zrobić coś, co będzie miało wartość sentymentalną dla każdej z nas teraz i za rok i nawet za 10 lat. Kilka dni wcześniej nie mogłam napatrzeć się na czarno-białe rodzinne albumy i zdałam sobię sprawę, że TEGO nie ma, TO już dawno wymarło - wymierało powoli, niezauważone, w miarę tego, jak zachłystywaliśmy się nowoczesnością. Wszystkie zdjęcia, wspomnienia trzymamy w telefonach, na dyskach, odchodzą w zapomnienie dość szybko. A ja chciałam powstrzymać ich ulotność, dając mojej najlepszej przyjaciółce prezenty, które zostaną z nią do końca życia. 

Cofnęłyśmy się zatem do końca podstawówki, dokładnie do dnia, który zamykał jeden rozdział naszego życia i otwierał kolejny. Wydarzenia ułożyłyśmy chronologicznie, jednocześnie dopisałyśmy wszystkie zabawne sytuacje, cytaty, a całość dopełniłyśmy wzorzystymi tłami, naklejkami, washi tape i estetycznymi ręcznie pisanymi nagłówkami. Wszystko możecie z łatwością znaleźć w internetach, a jeśli chodzi o wywołanie zdjęć to najlepiej jest skorzystać z promocji w Empiku - wyjdzie trzydzieści razy taniej niż u fotografa. Serio. 

Zależało nam, by widoczne było to, ile serca włożyłyśmy w stworzenie tego albumu - przeobrażenie zwyczajnego czarno-białego zeszytu z Tigera w coś nadzwyczajnego. Chciałyśmy, by było to coś, co będzie trwalsze niż każdy inny prezent urodzinowy - słodycze się zje, t-shirt znosi, kosmetyki zużyje, bransoletkę przerwie albo zgubi. A album? No właśnie, album już nie tak łatwo zgubić. I choć nie wymaga dużego 'budżetu', wspomnienia mają największą wartość spośród wszystkich prezentów, jakie można dostać. Gdyby jeszcze dodać czas spędzony na wyklejenie go, wydaje się być bezcenny. 

Ten album jest pętlą. Kończy się dokładnie tak, jak się zaczyna. Choć różnica polega na tym, że następny, trzeci etap, który rozpoczyna się razem z końcem albumu, jedynie stawia pytania, niczego nie stwierdza, ani nie odkrywa. Jest czysty, niezapisany, zupełnie nieoczywisty. 







47 komentarzy:

clement pisze...

Rewelacyjny prezent. Sama bym z chęcią taki dostała. :D

Sara pisze...

Ale super pomysł :D sama bym chciała bardzo takie coś mieć! Myślę, że jako prezent na walentynki dla dziewczyny to też super pomysł :D

U mnie nowy post, zapraszam!
Obserwuję ;)
MÓJ BLOG-KLIIK

Patrycja Piankowska pisze...

Świetny pomysł na prezent! Rewelacyjnie, że wreszcie wróciłaś na bloga! :*

PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

Anga pisze...

Cudowny sposób na utrzymanie imponderabili (moje dzisiejsze ulubione słowo ;) ). I najpiękniejsze prezenty to te, w które wkładamy najwięcej pracy (jeju, w jaki pełen patosu ton wpadłam!). Genialne!

Marta Zaporowska pisze...

Świetny prezent i cudowne wykonanie!
think-poositive.blogspot.com- KLIK

Paskuda pisze...

Pięknie to zrobiłaś, album wygląda ślicznie. Sama chętnie chciałabym dostać taki prezent. :)

_________
my-life-my-troubles.blogspot.com

Siostry Andrzejewskie pisze...

Świetny pomysł na prezent :)
Szczęśliwego Nowego Roku i realizacji wszystkich planów kochana! :*

SiostryAndrzejewskie

Wiktoria Drawska pisze...

WOW! Super pomysł! ♥ szczęśliwego Nowego Roku

http://londonkidx.blogspot.com/

Martyna pisze...

genialny pomysł na prezent, bardziej osobisty i warty zapamiętania niż jakikolwiek inny! :) <3

pozdrawiam!

positivelittlethink.blogspot.com [klik]

oddech-piora.blogspot.com [klik]

Martynka pisze...

czekałam na Twój powrót ;)

Zapraszam - www.pisanepasja.blogspot.com :)

Milena Łukasiak pisze...

Świetny pomysł! :)
Udanego sylwestra :)

rilseee.blogspot.com

gahyerwebf pisze...

Świetny pomysł! Prawie się wzruszyłam bo wykonałaś ten album na prawdę cudownie. Za sześć lat też stworzę
taki album mojej przyjaciółce!

Zapraszam, MIĘTOWY ZESZYT klik

Unknown pisze...

Ja chcę zrobić taki album, ale roczny, dokładniej mówiąc drukować zdjęcia z 2016 i przyklejać je do takiego właśnie zeszytu. ;)

Sometimes my-klik!

Unknown pisze...

Też bym taki chciała dostać <3

mery-bloog.blogspot.com - mój blog ♥

Karolina Jankowska pisze...

świetny pomysł :)
Szczęśliwego Nowego Roku!
http://karik-karik.blogspot.com/

ohvictorria pisze...

Bardzo pomysłowy prezent, mega sentymentalny i na pewno będzie wywoływał radość. :)

Pozdrawiam,
ohvictorria.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Z niecierpliwością czekałam na nowy post i nareszcie się doczekałam! Basiu powiem szczerze, że post jest zniewalający, genialny pomysł i wykonanie!!
Mój blog!

R pisze...

Cudowny pomysł, sama bym chciała taki dostać!
VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

Anonimowy pisze...

Z niecierpliwością czekałam na twój nowy post i było na co czekać! Pomysł jak i wykonanie jest genialne, a zdjęcia są zniewalające!
Mój blog!

Karina Saktura pisze...

Świetny pomysł na prezent! A jak ten album, który pokazałaś cudownie się prezentuje :)
Mój blog :)

Naquasant pisze...

Genialny prezent! Takie prezenty na pewno będą wywoływały uśmiech na twarzy i wzruszenie po 10,20,30 latach.
Pozdrawiam! xx

Zapraszam na NOWEGO POSTA : SNOW, w którym dość sporo o pogodzie w ostatnim tygodniu, o śniegu i tym czy brakuje mi go.
>> http://tacokochazmiany.blogspot.com/2016/01/snow.html <<

Unknown pisze...

Prześliczny prezent!
Szczęśliwego Nowego Roku! Spełnienia marzeń ;)

Pozdrawiam true-less.blogspot.com :)!

Anonimowy pisze...

Jejcia, ale świetnie to wygląda! Super pamiątka na lata :)
_________
Pozdrawiam, minimalistkaxo :*

mo pisze...

Pomysł jest świetny

POZDRAWIAM:)
SZALONE-TRYBUTKI

Ola K. pisze...

Oooo, robię taki ♥

Katia pisze...

Świetny pomysł na prezent, takie albumy od serca zawsze się sprawdzają ;)

Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

Alice pisze...

Świetny pomysł! Akurat zbliżają się urodziny przyjaciółki.
Mój Blog - klik!

Pooozytywna pisze...

Sama robiłam kiedyś taki prezent, ale dla chłopaka :)
MÓJ BLOG - klik! <3

Unknown pisze...

Genialny pomysł!
dominika-krantz.blogspot.com

Avis pisze...

Świetny prezent, już wiem co zrobić moje przyjaciółce na urodziny dzięki :D
http://xmyxlittlexworldx.blogspot.com/
Buziaki ;*

Karina Saktura pisze...

Mam pytanie - jakie wymiary ma ten album? Widzę, że nie jest bardzo duży, a właśnie takiego szukam :)

Daria Mikołajewska pisze...

Przepiękny! No i cudny pomysł :)

Mój Blog - klik!

Unknown pisze...

Cudny prezent *,*
http://ibaginska.blogspot.com/

Unknown pisze...

Wspaniały pomysł na prezent! Chyba zrobię mojej przyjaciółce taki na urodziny^^
Pozdrawiam cieplutko
♥Mój Blog - klik!♥

Unknown pisze...

Spadłaś mi z nieba, postanowiłam z koleżankami zrobić naszej przyjaciółce taki prezent ale mam pytanie gdzie ty zakupiłaś jakby ten album jeszcze nie wypełniony, w sensie czysty bez ozdób?

Basia pisze...

Tiger :)

Basia pisze...

na stronie mieszczą się dwa zdjęcia w rozmiarze 10x15 :)

Eveline pisze...

uwielbiam takie sentymentalne prezenty ;)
pozdrawiam cieplutko :))
woman-with-class.blogspot.com

Jessica pisze...

Album prezentuję się świetnie! Sama już kiedyś wykonałam coś podobnego i też uważam, że dla przyjaciół często sentymentalne prezenty nadają o wiele lepiej, bo faktycznie coś znaczą dla tej drugiej osoby, w porównaniu do kolejnej, materialistycznej rzeczy do kolekcji.
Pozdrawiam! :)
http://www.jesscebula.com

Unknown pisze...

świetny prezent ! ja też taki chce <3

adgam pisze...

Genialny pomysł ♥ Ja 2 lata temu zrobiłam podobny mojej przyjaciółce na urodziny i myślę, że była zadowolona :D

adgam.blogspot.com

zywia1 pisze...

super pomysł :)

Jabłuszkooo pisze...

Świetny album <3 Kupiłaś gdzieś taki czy wykonałaś same te wszystkie strony? (chodzi mi np. o tek ropki czy kratkę na stronach). Ale ślicznie przyozdobiony <3

Zapraszam :D
Mój blog-KLIK!

Jabłuszkooo pisze...

???

Basia pisze...

Wybacz za opóźnienie :) Te tła znajdziesz w google grafika. Ja część drukowałam, część miałam z kupionych zestawów

Jabłuszkooo pisze...

Aha,dziękuję za odpowiedź :) Przepraszam,że jestem taka niecierpliwa,ale bardzo chciałabym stworzyć swój album,więc zaczęłam szukać odpowiedniego do kupienia :D

przystannatalii pisze...

Jeeejku jaki piękny album <3 Ja też zrobiłam taki prezent mojej przyjaciółce, ale ze wzgledu na to, że nie mam zdolności manualnych, taki album kupiłam na limiq.pl świetnie wyszło, pamiątka na wiele lat :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze nie są moderowane. Pamiętaj o kulturze wypowiedzi.