5/06/2013

HELLO MAY!









photos by my Mum

koszula - AX Paris | szorty - Romwe | plecak - YesWalker | bransoletki: self-made (ze sznurkiem), Romwe (kolce), SammyDress (z sercem) | okulary - ZeroUV | buty - Friis&Company via. StylePit

Nawet nie wiecie, jak bardzo się cieszę, że w końcu upragniony MAJ! Nie mogę się też nadziwić, jak ten rok szkolny pędzi. Jeszcze dwa miesiące i wymarzony wypoczynek. Jestem pewna, że te koronkowe szorty będą mi często towarzyszyły. To jedne z moich 'must have' tego lata. Ostatnio też coraz bardziej przekonuję się do biżuterii, kolorowych dodatków. Zestawiłam ze sobą 3 różne złote bransoletki. W majówkę pogoda zawiodła, przez co zabrakło postów na blogu. Jeżeli obiektyw dojdzie na czas, najbliższy post powinien być właśnie z użyciem mojej nowej 'zabawki' :) 

40 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ale pięknie, wiosennie wyglądasz <3 Piękne tło i zestaw.
Super jest ta koszula :) Oh, chyba kochasz plecaczki.

Agnxx pisze...

Śliczna jak zawsze ;3

Kasia pisze...

Pięknie, wszystko pięknie, bardzo wiosennie *__*
colorful--wardrobe.blogspot.com

dackbloom pisze...

Świetne spodenki! Mi tez ten rok szkolny jakoś szybko leci! Z jednej strony fajnie, bo niedługo wakcje, ale z drugiej trochę szkoda :)
Pozdrawiam! :)
www.dackbloom.blogspot.com

Mery.and.Blue pisze...

Świetna stylizacja!;*

. pisze...

świetnie !

Marysia pisze...

Jak slicznie wyglądasz <3

Pozdrawiam ;))

z-innej-bajki.blogspot.com

Unknown pisze...

Świetna stylizacja, świetne spodenki! Gdzie je kupiłaś?
Pozdrawiam

myownstylenika.blogspot.com

maryanne pisze...

Śliczne zdjęcia *.*
Zapraszam :)

Malinaaa99 pisze...

sliczna koszula i spodenki ♥

Zapraszam - malinaaa99.blogspot.com

wiki_victory pisze...

Piekne tło, ślicznie wyglądasz! ♥♥♥


lost-in-diy.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Bardzo ładny blog ;)

ilgattobianco pisze...

Ślicznie. I tak dziewczęco <3

Basia pisze...

Wszystko jest pod zdjęciem ;)
Spodenki są z Romwe (romwe.com)
Buziaki ;*

Basia pisze...

Bardzo dziękuję za komentarze ;) Wszystkie na bieżąco czytam i baaaaardzo się cieszę.
BUZIAKI KOCHANI :*

NelQable pisze...

Jak zawsze pięknie! ;)
A jaki obiektyw? Czy mi się wydaje, że będzie to portretówka, 50mm? :D

Anonimowy pisze...

Koszula jest urocza, bardzo ci w niej ładnie :)

Zapraszam
http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

Unknown pisze...

Bardzo podoba mi się ta stylizacja kochana :* uważam, że jedna z twoich lepszych ^^ śliczna jest ta spódniczka, a ty równie dobrze się prezentujesz :)
pozdrawiam i zapraszam
fashionable-sophie.blogspot.com

julia1604 pisze...

ojej jak ślicznie wyglądasz! pozdrawiam;)

Unknown pisze...

jak ty pięknie wyglądasz !
też czekałam strasznie na maj :)

http://ciasteczkoyeah.blogspot.com/

alllko pisze...

Śliczne są te spodenki ;-) Sama chciałabym takie, ale wolałabym bardziej dopasowane, bo lepiej wyglądają:)

Basia pisze...

Dziękuję :)
Tak, tak, trafiłaś :D

Dalilahome pisze...

Zapraszam na mojego bloga: http://www.dalilahome.blogspot.com/ z powodów osobistych, musiałam zacząć bloga całkiem od nowa :( teraz próbuje powrócić do dawnej formy, i mam nadzieję, że mogę na cb liczyć. Jeśli dodasz się do obserwatorów, odwdzieczę się :)

xoxo
Lila

Tak bardzo kosmetycznie pisze...

urocza stylizacja :) podoba mi się plecak i okulary:)

Wictoria ♥ pisze...

Jak zwykle slicznie <3 .
Pozdrawiam ;*
http://my-timee.blogspot.it/

Tina pisze...

Śliczna torebka :)

Zapraszam do mnie :)

Life by MARCELKA pisze...

świetny wiosenny outfit !

pozdrawiam serdecznie
Marcelka Fashion

:)

Unknown pisze...

Fajniutki zestaw!
Spodniczka i koszulka piekne, a do tego super dodatki!
keepaneyeonlanina.blogspot.com

MadeOfTears pisze...

cudnie wyglądasz! :)

Blueyes pisze...

Fajny zestaw! :))

Anonimowy pisze...

jaka cudna spódniczka, z resztą jak reszta stroju *.*

take-moments.blogspot.com

Hope pisze...

Świetny zestaw. Ładnie wyglądasz. Piękna jest ta spódnica, ja jednak bym takiej nie założyła :o

mindy pisze...

Ojeej ,spodenki są cudowne :)

Unknown pisze...

Świetny strój. Super w nim wyglądasz.
Obserwuje i komentuje.

Michelle pisze...

Geniusz *.*

Unknown pisze...

piękna cudowna śliczna najlepsza mega mega mega
Kc <33

Basia pisze...

To są spodenki :)

Basia pisze...

Kochane, baaaaaardzo dziękuję <3

Basia pisze...

DZIĘKUJĘ <3

Unknown pisze...

Tak szczerze to za te szorty to bym zabiła :P Właśnie placaka o takim fasonie poszukuje.

polkadots-all-over.blogspot.com

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze nie są moderowane. Pamiętaj o kulturze wypowiedzi.