10/30/2014

LAST MINUTE DIY: PRZYJECIE & SLODKOSCI // HALLOWEEN


Pewnie nie możecie sobie wyobrazić, jak bardzo uporczywe i męczące jest siedzenie w domu przez prawie dwa tygodnie! Dlatego wszelkie próby mojego tworzenia nie mają szans. Wychodzenie do sklepu po potrzebne produkty nie wchodziło w grę, więc uznałam, że podzielę się z Wami swoimi ostatnimi znaleziskami z odchłani internetu! Uwielbiam szukać ciekawych blogów, które inspirują do bycia kreatywnym. Halloween już jutro, a ja mam dla Was kilka pomysłów Last Minute wyszperanych na świetnych blogach! Jeżeli jeszcze nie zaplanowaliście swojego przyjęcia, nic straconego! Ja tego święta nie obchodzę, ale uznałam, że to dobra okazja do przygotowania kilku słodkości.

Dwa (wbrew pozorom!) proste przepisy to pierniczki Mumie oraz makaroniki! Do makaroników podchodziłam dwukrotnie i za każdym razem.. z wyglądu były zbliżone do kamieni (mimo, że były bardzo smaczne). Totalnie nie wiem, co robię źle. Może do trzech razy sztuka? Miejmy nadzieję, że Wam się uda :). Jeżeli szukacie ciekawego przepisu, zajrzyjcie na blog The Proper Pinwheel. Powodzenia! Koniecznie dajcie znać, jak Wam wyszły!

Natomiast jeśli chodzi pierniczki to strasznie podoba mi się pomysł na udekorowanie!  Chyba każdy umie upiec dobre pierniki? A jeśli jesteście ciekawi mojego przepisu, który nigdy nie zawodzi, zajrzyjcie do archiwum bloga w pasku bocznym do grudnia. Takie "jadalne oczy" znajdziecie na pewno w Empiku i w każdym sklepie z dodatkami do dekorowania ciast. Lukier możecie zrobić same lub posłużyć się już gotowym. A inspirację znajdziecie na blogu The Suburban Soapbox. 


Chcesz zorganizować swoje Halloweenowe przyjęcie, ale nie masz czasu, by się zastanowić nad efektownym zaproszeniem? Znalazłam rewelacyjny szablon, który możecie sobie samodzielnie edytować, a następnie wydrukować. Co więcej, autorka tej grafiki podsunęła przeuroczą "wkładkę" do koperty. Jeśli chcielibyście pobrać to zaproszenie z bloga Lia Griffith, kliknijcie tu 


Gdy już zaprosiłaś swoich gości czas na dekorację! Ciekawym sposobem będzie girlanda z pomponami. Wystarczy, że znajdziesz kilka skrawków różnych materiałów i kolorowych papierów, zaprojektujesz swoje czaszki i zaopatrzysz się w Baker's Twine (w wersji Last Minute wystarczy nitka). Gdy zastanawiacie się, jak zrobić takie pompony, spójrzcie na banalnie prostą instrukcję obrazkową, którą możecie pobrać o tutaj właśnie i wydrukować. Drugim banalnie prostym, szybkim i niezwykle tanim sposobem będzie pomalowanie białych, czarnych i pomarańczowych balonów markerami permanentnymi. Zainspirujcie się powyższym zdjęciem, które pochodzi z tego bloga! 


Na koniec, gdy zabawa będzie dobiegać końca nie zapomnij o małych upominkach dla swoich gości. Możesz podarować im słodkości w uroczych opakowaniach, które.. - rzecz jasna - możecie zrobić samodzielnie w kilka minut! Pudełko ducha dostępne jest na blogu Minieco, natomiast "potworne" koperty musicie zrobić własnoręcznie w 100%. Szalejcie z kolorami, narysujcie im groźne miny, przyklejcie washi tape i wypełnijcie pysznymi smakołykami. Inspirację znajdziecie na jednym z moich ulubionych blogów - DesignEatRepeat

Mam nadzieję, że dzisiejszy post przypadł Wam do gustu. A jak Wy obchodzicie tegoroczne Halloween? Podzielcie się swoimi planami!

PS. Kochani! Koniecznie polajkujcie Fanpage bloga i dołączcie do społeczności na Instagramie, byśmy byli w ciągłym kontakcie! Tam się udzielam nieco częściej, również wtedy, gdy nie ma nic nowego na blogu! 

79 komentarzy:

ohvictorria pisze...

Wiesz Basiu, wchodząc na Twoj blog, po zauważenia nowego posta od razu pojawia sie na mojej twarzy uśmiech, bo wiem, ze każdy najmniejszy detal bedzie wręcz idealny! :)
Świetne pomysly :)

Pozdrawiam,
ohvictorria.blogspot.com

Unknown pisze...

Jesteś niesamowita :) Uwielbiam twojego bloga :*
weronika-zieniel.blogspot.com

oliwka pisze...

PIĘKNY BLOG ♥
www.blog017.blogspot.com

Anonimowy pisze...

fajne DIY
http://mandyy-blog.blogspot.com

leszmart pisze...

Bardzo podoba mi się girlanda Bella Muerte. Cudowne rzeczy!

adgam pisze...

Genialne pomysły *.* Niesamowicie podobają mi się te ciasteczka

Ewa pisze...

świetne pomysły ;)
może wykorzystam coś na jutro !

ZAPRASZAM DO MNIE:
BURGUNDYCHOCOLATE.BLOGSPOT.COM - KLIK !

Monika Ozdoba pisze...

ale pomysłowo!

Unknown pisze...

no świetny pomysł i na pewno coś wykorzystam :)

http://casper-fashion.blogspot.com/

Unknown pisze...

Wow! Kochana! Przeszłaś samą siebie! Post świetny, jak zwykle dopracowany i zapięty na ostatni guzik 😊 Cieszę się że Ci wychodzi 😊

imprinncess.blogspot.com

Olivia pisze...

Fajne pomysły :)

harry-czary-mary.blogspot.com

Unknown pisze...

Naprawdę świetne pomysły,niestety już troszkę za późno..:)

zapraszam do siebie,było by mi mega miło gdybyś skomentowała..:)

gitara-maja.blogspot.com

VereebenArt pisze...

bardzo ciekawe rozwiązania! :)

derniere-danse-me.blogspot.com

Finemente pisze...

Ja tez robiłam 2 razy makaroniki i raz mi się udały, ale to tylko zasługa maty do makaroników :)
Juz od dawna obserwuje cie na instagramie i Facebooku!
finementesword.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Cudownie wyglądają te ozdoby! Uwielbiam takie kreatywne osoby. :)

Unknown pisze...

Super pomysły, ale ja nie obchodzę Halloween ; /

meryy-blog.blogspot.com - KLIK

Agata pisze...

świetne pomysły :D

niktniewidzi.blogspot.com/

Basia pisze...

Piona! To zupełnie tak jak ja haha

Aleks Andra pisze...

Bardzo fajne pomysły,
jutro na halloween wpadają do mnie koleżanki
i mam godzinkę aby przygotować wystrój i dzięki za pomoc :)

live-telepathically.blogspot.com kliik

Karolina Jankowska pisze...

super pomysły :)
ja nie robię jakieś imprezy, tylko po prostu chodzimy po cukierki :D ale potem idziemy do domu mojej koleżanki, znając życie to pewnie będzie nam się nudzić, więc być może z tego skorzystamy!
http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

Wiktoria ♥ pisze...

Świetne pomysły ;)
Jeszcze nie wiem co będę robić ;)
http://choooly.blogspot.com/

Unknown pisze...

Świetne pomysły. ;) Ja nie obchodzę tego "święta". Bo moim zdaniem tego świętem nazwac nie można.. ;)
maarmi.blogspot.com

Unknown pisze...

pomysły są super :)
http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

Kinga pisze...

Wyśmienicie :)

Unknown pisze...

Świetne!Rzeczy są genialne!
http://my-life-is-one-big-dream.blogspot.com/

Unknown pisze...

Naprawdę świetne! <3
http://onlydreams8.blogspot.com/

Aleksandra Rutana pisze...

Uwielbiam twoje DIY! :)

Zapraszam do mnie:
http://alekssandrasssss.blogspot.com

Kamo pisze...

w tym roku niestety na nic mi to wszysto :( musze wypoczywac w lozku

http://kamoop.blogspot.com <-klik

Basia pisze...

Racja! :) Też nie obchodzę.

Unknown pisze...

Dzięki za inspiracje! W końcu może uda mi się upiec te cudowne makaroniki! :))

Asia pisze...

Wydaje mi sie, że prawdziwą blogerke wyróżnia właśnie fajny pomysł na swojego bloga. Ty nawet jak nie masz zdjęć to potrafisz to zrobić w świetny sposób, dodając ciekawe notki! Uwielbiam Twojego bloga! Oby tak dalej :D czekam na kolejne posty i życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

Asia pisze...

A co do samego święta to go nie obchodzę, ale bardzo lubię takie inspiracje :)

Agata pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Agata pisze...

Świetne inspiracje! Co prawda jakoś hucznie nie obchodzę tego święta, ale jakieś małe dekoracje własnego pokoju lub dynia wystawiona przed dom zawsze ok :)

NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

Kajka pisze...

Świetnie to wszystko wygląda. :)

Unknown pisze...

Już od dłuższego czasu po cichu przeglądam Twojego bloga, bo to niesamowita kopalnia inspiracji. I choć nie obchodzę Halloween, to muszę przyznać, że wyszperane przez Ciebie pomysły są naprawdę świetne - moje oczy cieszą się oglądając takie cuda.
Pozdrawiam serdecznie :)

http://onelittlesunbeam.blogspot.com

patronat pisze...

Te meksykańskie czaszki są cudowne! :)

Marta Zaporowska pisze...

Balony i zaproszenia są cudowne! *-*

think-poositive.blogspot.com

Unknown pisze...

Super pomysł !

hoolaola.blogspot.com

Pola pisze...

mega, mega zabawne:) nie wiem skąd pojawiają się w Twojej głowie wszelkie pomysły, ale jestem Tobą naprawdę zauroczona!

Klaudia pisze...

sliczne i bardzo pomyslowe dekoracje najbardziej podobaja mi sie te czaszki
http://fashionstreetinspiration.blogspot.com/

Oliwia Prochowska pisze...

Świetne DIY, każda rzecz mi się bardzo podoba, ale jako fanka każdego jedzenia, muszę przyznać, że jestem zachwycona tymi pierniczkami i makaronikami. Tyle bym dała, żeby móc je skonsumować.... :3

mój blog- ultradefensless

Anonimowy pisze...

pomysłowo

Pooozytywna pisze...

ale świetne! :))
MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

Unknown pisze...

Świetne pomysły :) Muszę spróbować zrobić makaroniki :)

zapraszam: internetowekartki.blogspot.com

Unknown pisze...

Uwielbiam różne wypieki i posty DIY, a to w jaki sposób piszesz jest nie do opisania! :)

http://maliinowy-swiiat.blogspot.com

Basia pisze...

Raany, dziekuje Kochana! :)

Anonimowy pisze...

super pomysły, te ciasteczka mumie wygladaja swietnie! :D

macdress.blogspot.com

Ania Nguyen pisze...

swietnie Basiu:) Twoje pomysly mnie zaskakuja!xx
ankagrzanka.blogspot.com

Patrycja Piankowska pisze...

Sposoby na dekoracje halloweenowe wyglądają świetnie! Nie widziałam jeszcze takich pomysłów, ale patrząc na twoje propozycje, przekonałam się do nich. Te małe pojemniczki potworki są cudowne!!!

http://piankaofstyle.blogspot.com

żelazko pisze...

Super pomysły! Bardzo podobają mi się te torebeczki na cukierki!
http://okaygeomi.blogspot.com/

Unknown pisze...

Bardzo fajne dekoracje. Szkoda, że dopiero teraz przeczytałam ten post, bo tak to już miałabym udekorowany pokój =D
sweethomesweety.blogspot.com

Unknown pisze...

Swietne halloweenowe pomysly! :) Najbardziej podoba mi sie prosty pomysl z balonami, swietne zaproszenia! :)
Zapraszam, odwdzieczam sie za komentarze - Mój blog- zapraszaam ♥

Ola K. pisze...

Ale super pomysły :)

Malwina pisze...

❥ Świetny blog ❥ O B S E R W U J Ę :** ❥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
❥❥❥ www.la-petite-world.blogspot.com ❥❥❥

Wiktoria Drawska pisze...

Super post na pewno użyje na następny rok .. :)

Zajrzycie na mój nowy blog --> Adminka Leica ;3 Będą tam grafiki do pobrania dodatki itd...
http://adminkaleica.blogspot.com/

Pola pisze...

Ja nie obchodzę, ale świetne masz pomysły! :)

pola-na-blogu.blogspot.com -KLIK

Oliwia L pisze...

Świetne są te pomysły na DIY :) Ja nie obchodzę tego święta. Pozdrawiam.

http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

Unknown pisze...

Ja uwielbiam pomysły DIY
niestety z powodu choroby(jesienne przeziębienie) nie mogłam go obchodzić
ZAPRASZAM♥♥♥
http://szczypta-radosci.blogspot.com/

Marika pisze...

Bardzo fajne pomysły, dzięki za linki do takich inspirujących blogów (:
rosylette.blogspot.com ✿

Patrycja Pfff pisze...

ale super te opakowania ostatnie <3 ja obchodzę Halloween i uważam,że w Polsce powinno być z tym jak za granicą ;)

http://chilloutandawesome.blogspot.com

zapraszam post o Halloween :)

mhuhkugyj pisze...

Ja tylko znajdę potrzebne rzeczy, wykonam to DIY, Jest śliczne!
2kavvaii.blogspot.com

Unknown pisze...

cudowne te ciastka, choć jest już po Halloween to chyba się na nie skuszę :D

minniemosa.blogspot.com

Olga pisze...

Ciekawe pomysły na Halloween, szkoda, że już po nim, ale na przyszły rok będą jak znalazł :)

Zapraszam do mnie :)
cvte-olga.blogspot.com

magnes pisze...

też nie obchodziłam :) ogólnie jestem przeciwna napływowi tego święta do Polski... ale na takie słodkości zawsze jest okazja - pierniki uwielbiam, a makaroników zawsze chciałam spróbować.

Unknown pisze...

Jak ty wyszukujesz te wszystkie blogi, że na każdym jest coś tak ciekawego..
Mój blog-zapraszam

Unknown pisze...

http://hoolaola.blogspot.com
zapraszam tutaj :)

kh pisze...

Pomysły są świetne, szkoda, że dopiero teraz zobaczyłam ten post.
Gdzie ty znajdujesz takie ciekawe blogi. Już myślałam, że blogostrefa zeszła na co dziś zjadłam, co robiłam i jaką to bekę miałam z Kaśką.
Gdybyś nie napisała, że zdjęcia pochodzą z internetu byłabym pewna, że są twoje.

Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

Martha pisze...

Bardzo pomysłowy post!
Cudowne rzeczy i zdjęcia.:)

+monlly-blog.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Świetnie wyglądają te kopertki na słodkości :)
whitepulery.blogspot.com

Quanti pisze...

Świetne pomysły, te pierniki wyglądają pysznie! :)

Wiem, że pewnie dostawałaś jest takie prośby, ale jest to dla mnie bardzo ważne i jeśli mi pomożesz, może będę miała okazję kiedyś pomóc tobie. Mianowicie chodzi o to byś poklikała w linki sheinside u mnie na blogu.

http://roksana-and-nicola.blogspot.com/2014/11/sheinside-wishlist.html

Z góry dziękuję.

Patrycja Paulina pisze...

Musze to wykorzystac w przyszlym halloween, uwielbiam meksykanskie czaszki :)
patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

Unknown pisze...

Za późno tu trafiłam ;/


talliablog.blogspot.com

Finemente pisze...

Uwielbiam robić macarons! Ostatnio nauczyłam się ich robić do perfekcji :)
finementesword.blogspot.com

Nina Perlman pisze...

Piękne <3
Kocham Twojego bloga <3
http://weronika-werciia.blogspot.com/

Sylwia pisze...

Świetne pomysły!
Twój blog jest cudowny :)
Zapraszam na konkurs.Do wygrania m.in. post promujący, lecz są jeszcze inne nagrody!!!
Pozdrawiam,
Sylwia

zywia1 pisze...

świetne pomysły na haloween :)

Kajutekun pisze...

Świetnie, świetnie. Ja piję kakao i czytam książkę Jennifer A. Nielsen. :)
http://kaja-kapuscinska.blogspot.com/

Unknown pisze...

Nic dodać nic ująć - jak zawsze świetny post i zdjęcia. Kocham Twojego bloga! <3
Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://wonderlandfashionbysandra.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze nie są moderowane. Pamiętaj o kulturze wypowiedzi.