7/02/2015

STARBUCKS COPYCAT: Iced Caramel Latte Macchiato


To chyba jedna z moich ulubionych serii, której kontynuacja sprawia mi aż tak wielką frajdę! To już moja 4 propozycja (choć tym razem jest tylko 1 główny bohater). Dzisiaj pokażę Wam, jak szybko i tanio możecie przygotować Iced Caramel Latte Macchiato uwielbiane przez wielu w Starbucksie. To także mój ostatni ulubieniec miesiąca. Od razu powiem, że nie musicie bardzo dokładnie trzymać się wskazanych przeze mnie proporcji - wszystko według Waszych indywidualnych upodobań.



Starbucks Iced Caramel Latte Macchiato
- kilka kostek lodu (5-7)
- syrop waniliowy - ok. 2 łyżki
- syrop karmelowy - ok. 2 łyżki
- ok. 200ml mleka
- 2 espresso (ja użyłam kapsułkę kawy od Cappucino z ekspresu Dolce Gusto)

Na dno kubka wlej syrop waniliowy i karmelowy. Wrzuć kostki lodu. Dodaj mleko, a następnie zalej całość przygotowaną wcześniej kawą. Na wierzch możesz dodać również nieco syropu karmelowego. Smacznego!





69 komentarzy:

Unknown pisze...

Może być smaczne :)
www.zpasjadozycia.blogspot.com

Matrelsy pisze...

Wygląda przepysznie, muszę wypróbować!

matrelsy.blogspot.com

Marta Zaporowska pisze...

Muszę spróbować!
Mój blog- KLIK

Unknown pisze...

Mmm , musi być pyszne!

http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

Ola Wlaźlak pisze...

musi być pyszne! uwielbiam takie posty w Twoim wykonaniu!:)

Patrycja Paulina pisze...

muszę wyprobowac jak tylko znajde czas! <3
patrycja-paulinaa.blogspot.com-KLIK

Jull pisze...

O mniam! Uwielbiam napoje ze starbucksa więc bardzo chętnie wypróbuję!

Jull Blooog - klik!
Zapraszam na wakacyjny konkurs

Aleksandra pisze...

Jejku takie dobre rzeczy tu pokazujesz, a ja nie mogę tego spróbować :(

Monika Hanusek pisze...

Super przepis, jednak ja nie lubię kawy :C
http://thisismydream-blog.blogspot.com/

nwm pisze...

Ale super pomysł! :D Uwielbiam tą kawę ze Starbucksa i na pewno wypróbuję twój przepis ;)

Pozdrawiam!

✿ Julia And Fashion – Nowy Post KLIK ✿

Siostry Andrzejewskie pisze...

Mmm.. Musimy wypróbować! ;)

ohvictorria pisze...

Jejku wyglada pysznie! Muszę wypróbować :)

Pozdrawiam!
ohvictorria.blogspot.com

Karolina Jankowska pisze...

na pewno spróbuję :)
http://karik-karik.blogspot.com/

Natalia Łempicka pisze...

Mmmm może być smakowity.

Pozdrawiam :)
All Pastel World ♥ klik ♥

mery.1402 pisze...

Nigdy nie miałam okazji być w Starbucksie, więc na pewno wypróbuję! Dzięki za pomysł :)

Zapraszam! - ¦ Klik ¦

Unknown pisze...

Trzeba to koniecznie wypróbować ♥ *o*
meryy-blog.blogspot.com - KLIK

Anonimowy pisze...

pycha! Muszę wykorzystać ten przepis! Pozdrawiam :-)

Unknown pisze...

Koniecznie muszę przetestować ten przepis! :)
World reflected in the mirror Zapraszam na nowy wpis :)

Tak bardzo kosmetycznie pisze...

Uwielbiam takie kawki :)

Naquasant pisze...

Kolejny świetny pomysł!
Kolejny który wypróbuję!

Zapraszam na NOWY POST : ULUBIEŃCY CZERWCA!! ♥
>> http://tacokochazmiany.blogspot.com/…/ulubiency-czerwca.html <<

Unknown pisze...

Wygląda pysznie, koniecznie musze wypróbować ;-)

22 - ffashion.blogspot.com

Unknown pisze...

omomomomom <3 wyglądają przepięknie! jak dobrze, że kupiłam sobie takie słoiczki :3

Milena Łukasiak pisze...

Pysznie wygląda ;D

rilseee.blogspot.com

Milcziks pisze...

Pysznie to wygląda! :)

Milena Blog - klik

Weronika pisze...

Na pewno wypróbuję w wolnym czasie.

http://whispersofstyle.blogspot.com/

Kamo pisze...

nie probowalam tego specjalu w starbucksie, ale wyglada przepysznie, ogolnie uwielbiam kawe mrozona, wiec chetnie sie skusze na takie cudo :*

http://kamoop.blogspot.com <-klik

MigawkiBlondynki pisze...

Nie próbowałam nigdy w Starbucksie, ale wygląda pysznie! :)

chanelier.blogspot.com - zapraszam na nowy post! ☻

Klaudia pisze...

Bardzo fauny przepis napewno wyprubuje
http://fashionstreetinspiration.blogspot.com/

adgam pisze...

to musi być przepyszne ♥

adgam.blogspot.com

Unknown pisze...

Wygląda przepysznie, wypróbuję na 100%! :)

jully-blog.blogspot.com [KLIK]

Oliwia Prochowska pisze...

O rany! Wyduldałabym całe! :o

Mój blog- ultradefenceless

Paskuda pisze...

Nie kupiłam nigdy niczego w Starbucksie i nie zamierzam. Myślę, że propozycja kopiowania napojów z niego to super sprawa. Z tym że ja nie pijam tego typu rzeczy, więc noo. Jednak wygląda smacznie! :)

_______________
MY-LIFE-MY-TROUBLES.BLOGSPOT.COM
WSZEDZIEKSIAZKI.BLOGSPOT.COM

Unknown pisze...

Wygląda pysznie!
Mój blog---KLIK

geek blonde pisze...

Mój ulubiony napój ze Starbucksa ♥ Czekam na przepis na syrop karmelowy, bo widzę dla niego dużo zastosowań w mojej kuchni.
geek-blonde.blogspot.com/

Pandora pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Pandora pisze...

Na pewno wypróbuję!
http://blogujzangie.blogspot.com/

Unknown pisze...

Nie no muszę to jak najszybciej wypróbować bo uwielbiam takie rzeczy!

Pozdrawiam!
Mój Blog - klik!

Martynka pisze...

najlepszy napój! :)

pozdrawiam - ❀pisanepasja.blogspot.com❀

Polinska pisze...

Muszę sobie zrobić! Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

Wiktoria Drawska pisze...

uwielbiam takie napoje

http://missstyle21.blogspot.com/

mo pisze...

Uwielbiam

Pozdrawiam :)
Crazy and Monia(klik)

Margaretta pisze...

Wygląda bardzo apetycznie, myślę, że będzie idealna na nadchodzące upały.
Pozdrawiam,
Margaretta- KLIK

Unknown pisze...

Na pewno wypróbuję !
Świetny pomysł na upalne dni !
http://filizanka-herbaty.blogspot.com/

malwina pisze...

Na pewno jest pyszne.

leszmart pisze...

To mój ulubiony napój ze Starbucksa, na bank skorzystam!

Kamila pisze...

nie dla mnie, bo karmelu nienawidzę ;p

Nina Perlman pisze...

Świetny przepis ;)
Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

Karina Saktura pisze...

Fajne zdjęcia :)
Ja nie przepadam za kawą, ale może w końcu się do niej przekonam :)
Mój blog :)

Olga pisze...

Chyba się skuszę na spróbowanie :)

cvte-olga.blogspot.com

Ewa pisze...

Brzmi smacznie !
Koniecznie musze sprobowac ;)

Zapraszam do mnie:
burgundychocolate.blogspot.com

Aleks Andra pisze...

Naprawdę świetne!
Właśnie na coś takiego mam dzisiaj ochotę :)
Na pewno skorzystam :)

live-telepathically.blogspot.com kliik

Dominika pisze...

Kocham napoje ze Starbucksa, ale niestety nie ma go nigdzie w okolicy, więc zrobienie takiego napoju własnoręcznie to świetny pomysł! Na pewno kiedyś wypróbuję :)

Happiness Blog

gozdur natalia pisze...

na pewno spróbuję!:*
mój blog

Camille pisze...

Muszę to przyrządzić, bo jeszcze nigdy nie piłam czegoś takiego.

http://odcenzurowane.blogspot.com/

zywia1 pisze...

mniam :3

Unknown pisze...

Świetny przepis <3
Nie pijam w StarBucksie, ale chyba zacznę jak takie pyszności tam są :D

Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/2015/06/dresslinkcom.html
Poklikasz w linki w poście z dresslink? To dla mnie bardzo ważne :]

mer pisze...

Ale świetne, muszę koniecznie wypróbować, szczególnie kiedy jest tak gorąco!

zapraszam do siebie-klik

Patrycja Piankowska pisze...

Nie byłam nigdy w Starbucksie, ale ten przepis mnie skłoni do zrobienia samemu takiego napoju. :)
piankaofstyle.blogspot.com-klik!

Patrycja Paulina pisze...

patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK :)

marionetka pisze...

Muszę najpierw przejść się do Sturbucksa, by spróbować oryginału, a potem może spróbuję Twojego przepisu :)

Maja pisze...

Świetny przepis! :)
POZDRAWIAM, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

gahyerwebf pisze...

Wygląda pysznie. Robisz śliczne zdjęcia! Obserwuję. :3

Zapraszam na mój blog: mietowyzeszyt.blogspot.com

Unknown pisze...

Mmm, wygląda przepysznie, z chęcią spróbuję, a na takie upalne dni będzie w sam raz! :)
http://roksvyphotography.blogspot.com/

xxx pisze...

Na pewno spróbuję tego. ;)

http://green0floor0.blogspot.com/

Unknown pisze...

Ciekawa propozycja, idealna na upalne dni!
Pozdrawiam
kingaskingdom.blogspot.com

Malwina pisze...

! Śliczne zdjęcia! Mi, jak na razie wakacyjny czas leci bardzo szybko... Zdjęcia, przyjaciele i godziny spędzone na plaży - TO JEST TO! ;) Oczywiście, nie byłabym sobą, gdybym w swoich planach nie uwzględniła czasu spędzonego na parkiecie. W przyszłym tygodniu, wybieram się więc na obóz taneczny i nie mogę się już doczekać! :D Może myślicie, że nauka w wakacje to dziwactwo, ale akurat ten rodzaj nauki sprawia najwięcej przyjemności. :D Obserwuję ;*

Więcej o moich pasjach na blogu:

Unknown pisze...

Nie mam pojęcia skąd bierzesz te przepisy, ale jesteś cudowna! :D
http://julie-juliees.blogspot.com/

Unknown pisze...

Kusi samym wyglądem, a co dopiero smakiem. :)
Zapraszamy do nas: http://fiind-yourself.blogspot.com/

R pisze...

Muszę wypróbować ten przepis, bo uwielbiam tą kawę :)
via-martyna.blogspot.com

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze nie są moderowane. Pamiętaj o kulturze wypowiedzi.