1/24/2015

WINTER BREAK!


Miałam nadzieję, że ferie będą trwały w nieskończoność. Ten tydzień upłynął mi zdecydowanie zbyt szybko. Udało mi się nadrobić spotkania z przyjaciółkami, więc mam nadzieję, że wybaczycie brak postów na blogu :) Jutro rano wyjeżdżam do Włoch, więc szykujcie się na filmik z wyjazdu! Specjalnie kupiłam nawet MonoPod, żeby nagrywać za pomocą GoPro. Na miejscu raczej cienko będzie z Internetem, więc będę mieć wystarczająco dużo czasu, żeby skupić się na blogu i postach. Tak jak mówiłam w poście z planami na 2015, rozważam ponowić działalność na YouTube, ale jeszcze nie chcę podejmować pochopnych decyzji. Jestem w 3 klasie, a co za tym idzie - egzamin za 2 miesiące. Muszę się do niego przyłożyć i obawiam się, że dodatkowy obowiązek w formie kanału może nieco utrudniać przygotowania do egzaminu. Tuż po powrocie, rozpoczyna się 2. etap konkursu na Blog Roku. Nawet nie wiecie, jak bardzo chciałabym dostać się do pierwszej 10! Mogę na Was liczyć? :)

Wyjeżdżacie gdzieś? W jakim terminie macie ferie? :) 
I wish winter break lasted forever! This week passed definitely too quickly. I managed to meet with my besties, that's why please, forgive me that I didn't post anything on my blog. I'm going to Italy tomorrow, so get ready for a short video! I bought a monopod to recorc using my GoPro camera. I'm afraid, there will be a problem with connection to the internet, but... on the other hand, I will have much more time to think about the blog and posts. As I said in the post with 2015 plans, I consider creating videos on YouTube, but I don't want to make hasty decisions. I'm in the 3rd grade and I'm having an exam for 2 months. I've got so much work with it! I'm afraid that creating YouTube videos can take so much time.
After my homecoming, SMS voting is starting! I'd love to get to the top 10. I believe we can do it together! Could I count on you? :)

97 komentarzy:

malwina pisze...

Ferie mam za tydzień i już nie mogę się doczekać. Ze znajomymi planujemy odwiedzić Warszawę :)

Unknown pisze...

Miłego wyjazdu :)

http://madi-madeleine.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Świetna fotka :) W takim razie życzę ci udanego wyjazdu i wracaj do nas szybko! :)

Zapraszam
Cisza przed Burzą

Unknown pisze...

ja prawdopodobnie spędzę ferie w domu
na pewno się dostaniesz do pierwszej dziesiątki :)
paaula-paulaa.blogspot.com

Unknown pisze...

Mi ferie zaczynają się drugiego lutego. Życzę Ci miłego wyjazdu, uwielbiam Włochy to takie śliczne miejsce!
Śliczne zdjęcie :)

http://22-ffashion.blogspot.com/

Karolina pisze...

Udanego wyjazdu do Włoch :) Moje ferie zaczynają się za tydzień
przed-obieektywem.blogspot.com

Unknown pisze...

Jak bardzo ci zazdroszczę wyjazdu do Włoch, ja jeszcze nigdy nie byłam zimą w górach na nartach czy snowboardzie, a tym bardziej zima we Włoszech. Kanał na YT wydawać się może, że jest dość prostą czynnością, ale biorąc pod uwagę godziny spędzone przy obróbce, nagrywaniu, a jeszcze zdarzają się pomyłki, które w ułamku sekundy kasują wszystko co tworzyliśmy przez jakiś dłuższy odcinek czasu. Mnie nie zaszkodzi, to że nie ma kanału i tak uwielbiam Twojego bloga spośród wszystkich nastolatek może dlatego, że nie jesteś tak jak każda inna dość rozpoznawalna blogerka, czyli robisz wszystko dla popularności, ale robisz wszystko dla czytelników. Kurczę ja tez tak bardzo chciałabym, abyś znalazła się w 10. Mam na kogo głosować w końcu więc może się uda. trzymam kciuki. :)

http://dreamcom21.blogspot.com/

Ania pisze...

Ferie mam za tydzień i już odliczam ;)
ankens.blogspot.com

Lady Kala pisze...

Ja nigdzie nie wyjeżdżam, a ferie mam od 2 lutego. ;)
http://lady-kala.blogspot.com/

Gabriela Hołod pisze...

Ja jestem na Mazurach, a ferie mam tak jak Ty. W końcu Warszawa ;)

www.ghabj.blogspot.com

ellie pisze...

Ja niestety nie wyjeżdżam :( Ale za to życzę udanego wyjazdu tobie :)

Zapraszam w wolnej chwili: http://ellie-elen.blogspot.com/

Polinska pisze...

Świetne zdjęcie. Mnie również upłynął już tydzień ferii i wcale nie tęsknię za powrotem do szkoły :) Miłego weekendu, polinska.blogspot.com

Anga pisze...

Na pewno filmik będzie super! Ja z Krakowa, więc ferie dopiero w drugiej połowie lutego :/ Też zamierzam wtedy większość czasu poświęcić siedzeniu na blogu.
Pozdrawiam!

emilyyy1 pisze...

Ferie mam w ostatnim terminie, niestety :(
Mam zamiar wyjechać na kilka dni nad morze. :)
Zapraszam do mnie emilyyy1.blogspot.com

Kamo pisze...

nie wyjechalam nigdzie i nie zamierzam :C milej zabawy!

http://kamoop.blogspot.com <-klik

Monika Ozdoba pisze...

baw się dobrze Kochana!

Unknown pisze...

Też minął mi tydzień ferii :( Strasznie szybko ten czas leci. Udanego wyjazdu! :)

http://tamizaa.blogspot.com/

wiktoriapabich pisze...

Zazdroszcze wyjazdu i ferii! Śliczne zdjęcia i bardzo bym chciała żebyś założyła kanał :)
http://wika-moda.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

U mnie ferie po sesji! Miłego wypoczynku :)

patronat pisze...

Ja ferie mam od 2-go lutego. Zazdroszczę wyjazdu! Ja raczej spędzę go na pupie w domu. :D

Marta Zaporowska pisze...

Ja ferie zaczynam dopiero 15 lutego i najprawdopodobniej pojadę w góry.
Miłego pobytu we Włoszech! :)

think-poositive.blogspot.com

Weronika pisze...

A ja tam się cieszę, że czas szybciej leci, bo 1) od piątku rozpoczynają się ferie, na które czekam z utęsknieniem 2) chcę mieć egzaminy za sobą tak, jak ty 3) wprost nie mogę się doczekać chwili, w której ostatni raz przekroczę próg szkoły. A do Włoch to na narty, tak (pytanie retoryczne ;p)? Koniecznie nakręć jakiś filmik! :D Hm, ja bym wznowiła działalność na YT - zawsze to jakaś promocja twojej twórczości, prawda? :)

Ja do Wisły jadę :)
orasey.blogspot.com

Roksana Burdzik pisze...

Ja jeszcze tydzień muszę chodzić do szkoły, a później zaczynami ferie. Cieszę się strasznie na te dwa tygodniu odpoczynku i dodatkowo wypadają wtedy moje urodziny. Mam nadzieję, że to będą dobre dwa tygodnie, a Tobie życzę przyjemnego wyjazdu! ;)

mój blog :)

Quanti pisze...

Na feriach jestem w domu, ale pozytywnie spędzam czas. Udanego pobytu we Włoszech ;)
zapraszam> http://roksana-and-nicola.blogspot.com/

olivee-blog pisze...

Moje województwo zaczyna ferie jako ostatnie i już nie mogę się doczekać :)
olivee-blog.blogspot.com

Oliwia Prochowska pisze...

Ja ferie zaczynam dopiero w lutym i to 3 tygodniu, ale już czekam na tę odrobinę oddechu od szkoły.
Czekam na foto i video relacje z wyjazdu! :)

Mój blog- ultradefenceless (kliknij)

Unknown pisze...

Życzę Ci miłego wyjazdu! :)

zapraszam: internetowekartki.blogspot.com

Unknown pisze...

Ja mam ferie za tydzień, ale już teraz w tym tygodniu zapowiadają się duże luzy. Fajny post :)

http://suzzzzi.blogspot.com/

elas pisze...

Ja mam ferie dopiero za miesiąc :c Nie mogę doczekać si filmików :*

lovebooks777.blogspot.com

Anonimowy pisze...

ja feriem mam dopier w lutym
http://mandyy-blog.blogspot.com

Paskuda pisze...

Ferie zaczynam jako ostatnia, ale w zupełności mi to nie przeszkadza, bo potem nie ma bardzo długo wolnego, kolejna przerwa bodajże w kwietniu. :)
Nigdzie w ten czas na dłużej pewnie nie wyjadę, chociaż pewnie kilka wyjazdów krótszych mnie czeka, z czego się bardzo cieszę. :)


my-life-my-troubles.blogspot.com

Aleksandra pisze...

Milego wyjazdu :) Wypocznij, a potem napisz jak było, koniecznie!

Anonimowy pisze...

Ja ferie mam za tydzień, także jakoś wytrzymam :)

alllko pisze...

Ja ferie za 3 tygodnie hihi :)

Wiktoria Drawska pisze...

Jej nareście pościk ! ♥

http://missstyle21.jimdo.com/

Unknown pisze...

Ja mam ferie za tydzień a aktualny weekend spędzam w łóżku z grypą :D

http://beautifuldreams29.blogspot.com/

ohvictorria pisze...

Zazdroszczę wyjazdu do Włoch! :) Ja ferie rozpoczynam dopiero jako jedno z ostatnich województw, więc troche musze jeszcze poczekać. Nie moge sie doczekac az dodasz cos ze swojego wyjazdu na blog i kanał na Yt, wszystko co robisz jest bardzo dopracowane, więc na pewno bedzie świetnie! ;)

Pozdrawiam,
ohvictorria.blogspot.com/

imveronique pisze...

Mi ferie zaczynają sie w połowie lutego!;)
Planuje jechac do Krakowa:)

imveronique.blogspot.com

Unknown pisze...

Ferie rozpoczynają się 2 lutego, więc pozostaje mi jeszcze czekać aż/tylko tydzień :)

http://miasto-inspiracji.blogspot.com/

Natty pisze...

Miłego wyjazdu! Przeglądając listę blogów zgłoszonych do nagrody Bloga Roku widzę ciebie na pierwszym miejscu. Reszta blogów nie ma "tego czegoś", sama nie wiem jak to nazwać. Oczywiście będę na ciebie głosować ile się będzie dało!

natty-and-natty.blogspot.com

Unknown pisze...

Ja mam ferie dopiero w lutym :(
I jadę do Annaberk, Austrii na obóz z moim klubem.

pastelovoo.blogspot.com

paula style pisze...

Miłego wyjazdu
ja mam ferie od 14 lutego i bardzo się ciesze i nie mogę się doczekać bo mam tyle planów.

leszmart pisze...

Ja mam ferie w lutym i też jadę na narty do Włoch :)

Patrycja Paulina pisze...

ja wyjeżdzam do Austrii a za rok do Włoch tak jak Ty kocham narty <3
patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

Agata Rogoś pisze...

Ubolewam nad tym, że ferie mijają mi tak szybko :( zpędzam je w domu, ale mieszkam w górach i dosyć często jeżdżę na biegówkach :) głównie za to kocham zimę <3
pozdrawiam ( u mnie także nowy post) http://classicallyday.blogspot.com/

Catherine pisze...

Jasne, że możesz liczyć na swoich czytelników :)
Miłego wyjazdu! Ja ferie rozpoczynam dopiero 2 lutego.
http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/01/2-lata-blogazmiany.html
Każdy komentarz i obserwacja motywują do dalszej pracy!:*

Pomysł na szycie pisze...

Udanego wyjazdu; )

Olivia pisze...

Mam ferie za tydzień i nigdzie nie wyjeżdżam :/

Klaudia pisze...

udanego wyjazdu moje ferie zaczynaja sie za za tydzien ale nie mam na nie zadnych planow
http://fashionstreetinspiration.blogspot.com/

Julia Błajszczak pisze...

Ja ferie mam najpóźniej, dopiero 16 lutego!
Mój blog - kliknij

Nina Perlman pisze...

Świetny post :) Ja już mam ferie, ale tylko leniuchuję ;)
http://weronika-werciia.blogspot.com/

Patrycja Piankowska pisze...

U mnie już są ferie! ;D
piankaofstyle.blogspot.com-klik!

Jola pisze...

Ja mam dopiero za tydzień ferie <3
Obserwuję! :)
zapraszam! - http://beansjolanta-blog.blogspot.com/

Karolina Jankowska pisze...

ja mam ferie w tym samym terminie co Ty :)
http://karik-karik.blogspot.com/

Unknown pisze...

Ja na ferie jeszcze sobie poczekam ;/


talliablog.blogspot.com

mkuczkowiak pisze...

Ja mam ferie w tym samym terminie co ty, ale nigdzie nie wyjeżdżam :)

Paulina pisze...

Moje ferie zaczynają się dopiero za tydzień:( Piękne zdjęcie, udanego pobytu we Włoszech:)
mój blog

angelika eM pisze...

foto cudowne !

Anonimowy pisze...

Fajny post lecz proszę o więcej zdjęć! ;)
Też jestem w 3 klasie..eh testy...

oczami moimi pisze...

zazdroszczę, bo moje ferie trwają 6 dni tylko.. no chyba, że zdam wszystko w 1szych terminach, to będą trwały ponad 2 tygodnie :D

Anonimowy pisze...

Mi się ferie zaczynają dopiero 16lutego:( planuję wyjechać na kilka dni do Krakowa.:)

Unknown pisze...

Oj tez nie mogę sie doczekać, az będzie drugi etap :3
onlydreams8.blogspot.com

VereebenArt pisze...

miłych przygód :))

Agata pisze...

Ja mam ferie od 16 lutego ;c
Zazdroszczę wyjazdu!

niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

JestemLika pisze...

przesliczne zdjencia

Zapraszam na mojego bloga jeśli się spodoba zapraszam do obserwacji .
- http://laninatosia.blogspot.co.uk/

Paula pisze...

Już mam ferie od tygodnia.
Pinaxi.blogspot.com

Basia pisze...

Fajnie! Miłego wyjazdu Ci życzę :)
http://xclassique.blogspot.com/

Eveline pisze...

Jak zazdroszczę, ja już niestety nie mam ferii ..
pozdrawiam serdecznie :))
woman-with-class.blogspot.com

Paulina pisze...

ja ferie zaczynam w lutym i zostaję w domku, jednak wiem, że bedzie super, bo spędzę je ze znajomymi!
poza tym dużo naukii przygotowan do testow, 3 klasa gimnazjum sie wie:(
wielobarwne.blogspot.com

oliwia kowal pisze...

Ja mam ferie dopiero w połowie lutego. :/ Życzę ci najlepszych ferii jakie do tej pory miałaś! :) Czekam na kolejny post! ♥

Zapraszam:
OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM>

mo pisze...

Twój post zawsze dopełniony ciekawymi zdjęciami

Pozdrawiam
http://szalone-trybutki.blogspot.com/

Talla pisze...

Ja mam ferie już za tydzień ^^ Również wyjeżdzam, ale nie do Włoch tylko do Zakopanego :D
miłego wyjazdu!

justsayhei.blogspot.com

Unknown pisze...

Ja też mam ferie i także nie mogę ich zmarnować :)
Powodzenia na egzaminach :*
szczypta-radosci.blogspot.com(KLIK)

travel pisze...

świetne te zdjęcie! :D
ja ferie mam dopiero w połowie lutego,także wszystkie plany dopiero w trakcie rozmyślania :3
http://youkeepcalm.blogspot.com/

Unknown pisze...

Miłego wyjazdu Basiu! :)

Zapraszam do mnie: cakewithstrawberry.blogspot.com

Ola K. pisze...

Śliczne góry. Ja jadę właśnie w góry na ferie ;)

xdcs pisze...

Kocham jeżdzić na nartach byłam już w Austrii w tym roku:)

lewa-blog(click)

adgam pisze...

Ja mam ferie właśnie teraz i też chciałabym żeby się nie kończyły ;)

Unknown pisze...

Moje ferie się jeszcze nie zaczęły, ale planów zbytnich na nie nie mam (no może poza dodatkową matematyką haha). Miłego pobytu we Włoszech, miłej zabawy :) Czekam z niecierpliwością na relację :)

Anonimowy pisze...

Moje ferie właśnie niedługo się skończą - pozostał mi niestety ostatni tydzień, który chcę wykorzystać jak najlepiej. W pierwszym tygodniu byłam w zakopanym, było tak cudownie, że aż nie chciało się wracać!

Nasz blog - ZAPRASZAMY!

Unknown pisze...

Ja ferie rozpoczynam dopiero 16 lutego, ale już odliczam dni. Tobie życzę udanego wypoczynku !
World reflected in the mirror

Unknown pisze...

Fajnie spędzony czas z Twoim blogiem ! Zapraszam do mnie, ja dopiero zaczynam http://darcia1107.blogspot.be

Unknown pisze...

Ja teraz jestem na feriach w Bukowinie Tatrzańskiej, jest na prawdę swietnie. ;)

Pozdrawiam Cię i zapraszam na mojego bloga, czeka na nim kod zniżkowy do sklepu odzieżowego.:)

kinga-kiniaaa.blogspot.com

MigawkiBlondynki pisze...

Ja swoje ferie rozpoczynam dopiero za dwa tygodnie:( W planach mam Wrocław i dużo spotkań ze znajomymi!

{ Miłego dnia!
chanelier.blogspot.com }

Unknown pisze...

Jasne, że możesz na mnie liczyć w konkursie :)
Zazdroszczę wyjazdu do Włoch i czekam na notki i filmiki.
Miłej zabawy!

thekallasowa.blogspot.com

Kari pisze...

Baw się dobrze, zazdroszczę wycieczki. Ja u babci od 26.01 nie próżnuje, hehe :))

Zapraszam do mnie: http://www.fashionforazmariaa.blogspot.com/ <3

Unknown pisze...

Na mój głos możesz liczyć na pewno! :)
Baw się dobrze!

Zapraszam! :)
By-Lolka.blogspot.com - klik!

Unknown pisze...

Wspaniały post <3 :3
jak bialutko :3 u mnie zero śniegu :3 był lecz się zmył :3
ferie mam dopiero 14 lutego :3
pozdrawiam cieplutko :3
http://weeri-weri.blogspot.com/

Unknown pisze...

A w poniedziałek idę już do szkoły...;/
smilenecia.blogspot.com

Basia pisze...

Dziękuję <3

Wiktoria Drawska pisze...

czekam na new post :)

http://missstyle21.blogspot.com/

Ania pisze...

Ja już rozpoczęłam ferie, w planach mam pójście kilka razy na zdjęcia, żeby miała co dodawać na bloga oraz wyjazd do Warszawy :)
http://aniabloog.blogspot.com/

Unknown pisze...

Ja zaczynam ferie dzisiaj :D
hungerforhappiness.blogspot.com

Unknown pisze...

Piękne zdjęcia!
Zapraszam tutaj hoolaola.blogspot.com zaoobserwuj a postaram się odwdzięczyć tym samym ! :)

Ola pisze...

Ja właśnie skończyłam ferie ! ;( byłam u cioci :D !
http://olaabo.blogspot.com/

Unknown pisze...

u mnie koniec ferii :( Ale było bardzo fajnie. Basiu, post jak zawsze świetny :)

Wpadnij tu: http://me-behind-the-lens.blogspot.com/

Unknown pisze...

Świetny post! :)
✿ Staying Strong [KLIK] ✿

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze nie są moderowane. Pamiętaj o kulturze wypowiedzi.