8/18/2013

NEW IN | Home, fashion&cosmetics

 Zacznijmy od dwóch dekoracyjnych rzeczy - są one częścią nowego wystroju mojego pokoju. Myślę, że za tydzień będzie on prawie w pełni gotowy. (Co za tym idzie..ROOM TOUR!) Kocham kolorowe poduszki! Dlatego nie mogłam się oprzeć, by nie przywieźć z Londynu jednej spośród wielkiej przeuroczej kolekcji z Primarka. Kosztowała mnie naprawdę niewiele - dokładnie 4 funty. Błękitna - Primark | Różowa - IKEA

 Bardzo wiele czasu spędziłam na poszukiwaniu pary okularów w idealnym kształcie. Po dłuższych poszukiwaniach poddałam się i byłam pewna, że z pomocą przyjdzie mi ZeroUV. Nareszcie mam w czym wybierać!



 Ostatnio myślałam, że uzależnienie od kupowania kosmetyków mnie nie dotyczy..a jednak się myliłam! Postanowiłam przetestować nowy krem Garniera - Hydra Adapt. Zachęciła mnie również cena, bo udało mi się go kupić na promocji. Jeśli chodzi o BBCream to wybrałam go między innymi dlatego, że mam słabość do Rimmel'a, a poza tym ciekawa byłam działania tego typu kremów, bo jest to mój pierwszy BB. Spray do włosów to teoretycznie lakier, choć ja używam go do moich włosów tuż po umyciu, by przez noc kręciołki utrzymały się przez następny dzień.



I część ubraniowa. Pokazuję Wam naprawdę tylko ułamek moich nowości, bo reszta (czyt. wszystkie zakupione w Londynie) jest obecnie w praniu. Zdążyłam już je wszystkie 'przetestować' i z ręką na sercu mogę polecić Wam bluzki z Primarka za..grosze! Jakość materiału, nadruki jest fenomenalnej jakości - tak jest przynajmniej w przypadku wszystkich ciuchów, które tam kupiłam. Zachęcam Was również do zakupów w moim SHOP'ie - ceny naprawdę niskie, a większość rzeczy jest nowych. Można upolować coś fajnego!

buty - PersunMall | sukienka - Chicnova | spodnie: w paski - AxParis, marmurki - H&M, moro - ZARA | bluzka - 1: Sheinside, 2: H&M, 3: Elf Sack via. Choies | torba - Primark
A teraz.. KTÓRA RZECZ PRZYPADŁA WAM DO GUSTU NAJBARDZIEJ? :)

Pomóżcie spełnić mi moje marzenie! Zagłosujcie tutaj http://konkursfotograficzny.sslpro.pl/photos/show/pid/47016

81 komentarzy:

FashionCarolinna pisze...

Dużo rzeczy które tu pokazałaś ja również posiadam :)
Świetny post! :)
http://fashioncarolinna.blogspot.com/

Roksanaa pisze...

Basiu, prześliczne rzeczy! <3 Najbardziej podobają mi się poduszki i spodnie moro oraz w paski. Pozdrawiam :)
________________________________________________
Zapraszam do siebie: http://roksana-roksaana.blogspot.com/

♥ Yuki ♥ pisze...

Bardzo podobają mi się te poduszki, są urocze ^-^ No i bluzki też są świetne! <3

http://deliceee.blogspot.com/

szaroscgwiazd pisze...

przepiękne nowości! Jestem bardzo ciekawa zestawów z nimi! ;)
a tę mgiełkę z avonu sama kiedyś używałam ;d

a:a pisze...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA oszalałam na punkcie tych zakupów! Mam taką samą mgiełkę i szare spodnie, tylko że z Reserveda. Cudne poduszki i super lordsy! Normalnie oddawaj wszystko w tej chwili bo Cię okradnę! Świetne bluzki. A tak w ogóle to jakim cudem rodzice pozwalają Ci, nie wiem, w przeciągu tygodnia(?) kupić tyyyyyle par okularów????!!! Czekam na Room Tour.
Pozdrowienia!

My Wonderland pisze...

Piękne rzeczy, szczególnie ta poduszka :O

large-wonderland.blogspot.com

Unknown pisze...

FAJNE RZECZY :)
zapraszam do mnie
fashionable-sophie.blogspot.com

Madzik :) pisze...

Zrecenzjujesz Hydra Adapt?

malwina pisze...

Zakochałam się w twoich okularach, najlepsze są te czarno-białe. Podobają mi się też jeansy i spodnie moro.
esperadaa.blogspot.com

Unknown pisze...

Może zrobisz notkę o "organizacji szkolnej"? :)
Śliczna poduszka z kociałkiem.
Pozdrawiam Lui!

Polly pisze...

Śliczne rzeczy! <3 Też mam są różową poduszkę, co na pierwszym zdjęciu :) <33

vanillaandraspberry.blogspot.com

Unknown pisze...

Super rzeczy! :)
Właśnie zastanawiam się czy kupić Hydra Adapt, warto? :)

rasberrynotebook.blogspot.com

blue pisze...

Absolutnie wszystko świetne, ale te okulary to już cud miód malina! ♥

bluue-blog.blogspot.com

Aprilen pisze...

O mamuniu! Bluzki na ostatnim zdjęciu fenomenalne!

aprilen.blogspot.com

Unknown pisze...

Świetny post. A te rzeczy...Cudowneeeeeeee! ♥

zapraszam: denosia.blogspot.com

Unknown pisze...

Trudno wskazać tylko jedną rzecz, wszystko jest świetne, no i też się zgadzam z tym, że Primark to cudny sklep ;D Według mnie wszystkie okulary wyglądają fenomenalnie :)

Zapraszam do mnie!

http://czylioliwianatropie.blogspot.com/

Paskuda pisze...

T-shirty i poduszka z sowami! Świetne! :)
Aha... I jeszcze jedno : proszę, zmień czcionkę, bo nie da się czytać. ;/ Naprawdę.

Mania pisze...

Jej, ubrania wyglądają genialnie! No i poduszki.. SUPER. <3
maania-blog.blogspot.com

Creamy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Basia pisze...

Oj, skuszę się! :D

Basia pisze...

Tak, planuję to już od dłuższego czasu. A jakie konkretniej filmiki chcecie dot. 'Back to school'?

Basia pisze...

Na razie użyłam go 2 razy. Ale od razu mam uczucie świeżości i intensywnego nawilżenia. Ma świetną konsystencję. Zobaczymy, co z nim dalej ;-)

Jessika Chińcza pisze...

Świetne rzeczy! ♥

paulinnas pisze...

wszystkie rzeczy są super

Anonimowy pisze...

Mam taki sam BBcream i jest świetny! ;*

zdeterminowane pisze...

Basiu ! Błagam zrecenzuj Hydra Adapt ! Mamy ten sam rodzaj cery i właśnie się zastanawiam czy go zakupić czy nie ! Albo po prostu za niedługo napiszę do Ciebie na e-mail co o nim sądzisz ! Tylko proszę, niech Twoja ocena będzie obiektywna :)) A co do zakupów .. Chryste Panie ! Jak już Ci się znudzą te ubrania albo po prostu z nich "nagle" wyrośniesz, powiadom mnie, że przysyłasz je w paczce ! Będę czekać z otwartymi rękami :) Posiadam mgiełki z Avon, i już mi się powoli kończą, jednak skurzę się na to aby samej sobie robić mgiełki, z zielonej herbaty albo lawendy <3
Pozdrawiam Gorąco.
Mam ogromną nadzieję, że zajrzysz do mnie i błagam pozostaw u mnie mały komentarz, będzie to dla mnie dużo znaczyć ! :)) http://zdeterminowane.blogspot.com/

Karolina pisze...

boże cudowne rzeczy *o*
okulary są boskie *.*
Arbuzowa mgiełka *_______*
http://staybloog.blogspot.com/

Paula pisze...

zastanawiałam się nad garnierem ale boje się że będzie zapychał.jak jest u ciebie ?

Czarnakreska-barw pisze...

Aaa rzeczy są cudne <3

czarnakreska-barw.blogspot.com
zapraszam ^^

MIKAONLINEE pisze...

wszystkie rzeczy są cudowne *_* heh.. właśnie dzisiaj kupiłam sb tą mgiełkę :))

merry-merrry.blogspot.com

mindy pisze...

Jakie urocze poduszki i buciki :)

Unknown pisze...

buty z wąsami najlepsze !!!:*
pozdrawiam

http://muszesandmuszes.blogspot.com/

Unknown pisze...

ja jestem zakochana we wszystkim ♥

Anonimowy pisze...

Wszystko co tu pokazałaś jest świetne :)


Zapraszam
http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

m pisze...

Poduszka z sowami! Jak ja kocham sowy! Błagam, oddaj! :D
http://colorfulmadworld.blogspot.com/

Basia pisze...

Zapychał? W jakim sensie? Chodzi Ci o pory itd?

Basia pisze...

Oj, Kochana, dziękuję Ci za Twój wielki komentarz!
Interesuje mnie.. jak zrobić te mgiełki? Masz jakiś przepis?

Basia pisze...

Czemu nie da się czytać? U mnie wszystko jest normalnie..

Unknown pisze...

Wszystko tutaj jest świetne!
a szczególnie bluzeczki i błękitna poduszka! :) :D

http://naatalieees.blogspot.com/

sandra pisze...

Wszystko co wyżej pokazałaś jest śliczne no po prostu Boskie..
Najbardziej jednak urzekły mnie poduszki,okulary bluzka z Sheinside,marmurki i buty z wąsami <3 oraz bluzka z H&M

my-live-sandra.blogspot.com

Anna B pisze...

Zakochałam się w obu poduszkach <3

Sara pisze...

Poduszka z kotem i koszulki z ostatniego zdjęcia wygrały wszystko!

http://chesire-blog.blogspot.com/

Basia pisze...

KOCHAAAANI, POMÓŻCIE! TRZEBA GŁOSÓW TUTAJ >> konkursfotograficzny.sslpro.pl/photos/show/pid/47016

Basia pisze...

Hehe, to tak jak ja - bo jest jeszcze u mnie dywan :D

Basia pisze...

POTRZEBA GŁOSÓW >> konkursfotograficzny.sslpro.pl/photos/show/pid/47016

Kinga J. pisze...

Mam taką samą poduszkę z Ikei :) szukam jeszcze innych fajnych poduszek. A tak w ogóle to śliczne rzeczy !

Unknown pisze...

Śliczne nowości. Okulary w azteckie wzory ♥

http://marpleous.blogspot.com/

zdeterminowane pisze...

Żadnego przepisu :) Kiedyś natrafiłam na taką stronię, i przelotnie przeczytałam, że wystarczy zaparzyć zieloną herbatę, odstawić aby wystygła i przelać właśnie do takiego aplikatora :) Podobnie możemy zrobić z lawendą, tylko potrzebujemy albo aromat, albo garść świeżej (co jest trudniejsze), następnie wrzucamy do gotującej się wody i z powrotem odstawiamy. Tak samo możemy zrobić z innymi ziołami albo ulubionym zapachem. Mi mgiełki z Avonu powoli się kończą, więc aplikator sobie zostawię i jestem bardzo ciekawa czy ten przepis zadziała :)

Anonimowy pisze...

piękne rzeczy z kotami =D chciałabym takie mieć ~~^.^~~

Mint pisze...

Świetne rzeczy, szkoda, że w Polsce nie ma Primarka :(

mint-shirt.blogspot.com

Pomysł na szycie pisze...

Podusie i bluzki świetne! Spodnie też bardzo mi się podobają:)
F.

daniaa90.blog pisze...

na ostatnim zdjęciu druga koszulka jest genialna ! no i wszystkie okulary cudne ! :)

Unknown pisze...

okulary w norweskie wzory są cudowne *.*
ale w sumie to wszystko mi się podoba :))

http://diary-victoria.blogspot.com/

MARSON pisze...

rzeczy ♥♥♥ chcę to wszystko :)

Basia pisze...

Brzmi BARDZO ciekawie! Muszę wypróbować, a Ty daj znać, jak wyszło ;)

Anonimowy pisze...

Poduszka z kotkiem jest świetna ^^

bunnyandsunny.blogspot.com

Brenda J. Harvey pisze...

Wow, so much fashion stuff and cosmetics.

kiss time

Unknown pisze...

staram się o sponsorowanie przez firmę Sheinside pomożecie :*
wchodźcie w linki pierwszego posta
pozdrawiam super post

http://muszesandmuszes.blogspot.com

Unknown pisze...

Najbardziej podoba mi się wieszak z okularami ♥

lovely-life-anett.blogspot.com Zapraszam ;)

Anonimowy pisze...

zakochałam się w twoich okularach. :)

ladifmel.blogspot.com

obserwuję. ♥

Colorfulsmile❤ pisze...

Jej,jeden z lepszych blogów jakie widziałam ! <3
Poduszka w sowy super! ;3

Anonimowy pisze...

Miałam mieć bardzo podobne lordsy ! <33 Super blog. Bardzo fajny pomysł na okularki. Będę zaglądać tutaj częściej <33

Zapraszam do mnie i mam nadzieję, że zostawisz po sobie ślad ;)

camille-and-shop.blogspot.com

Malwina pisze...

Rzeczy są cudowne *.* Też miałam taką mgiełkę, ale wiśniową ;) Twój blog jest śliczny :)

XOXO Wisia
http://la-petite-world.blogspot.com
Przyjmuję obserwację za obserwację xdd

Unknown pisze...

Zakochałam się w każdej jednej rzeczy. Najbardziej jednak podoba mi się podusia z kotkiem bo jestem straszną kociarą. I o dziwo pokochałam psy-mopsy za tą przepiękną bluzeczkę!Obserwuję bo widzę, że warto. :)
Zaprazam do mnie:
emily-emillly.blogspot.com

NiMi pisze...

Śliczne rzeczy. :) poduszka boska ♥ Też taką chcę. Jak pojadę do Londynu... zresztą moja ciocia tam mieszka, to może mi przywiezie :) Właśnie poszukuję tej mgiełki. Wiele vlogerek i blogerek ją poleca.

fotografia-muzyka-nimi.blogspot.com

xAnnczi pisze...

Oj ty to potrafisz kupować,kupiła świetne rzeczy najbardziejpodobaja mi się ubrania.
Dodaje się do obserwatorów i w wolnej chwili zapraszam do mnie.

xannczi.blogspot.com

jestę Patisonkę. ♥ pisze...

Bardzo fajne rzeczy kupiłaś. :)
Świetny blog. ^^

Unknown pisze...

Jejku... jakie śliczne poduszki ^^ sama poszukuję jakichś do mojego pokoju :)
Ogólnie bardzo fajne rzeczy :D
Bardzo podobają mi się 'marmurki' ;)
Zapraszam:

jak-moja-dusza.blogspot.com

Sandra :) pisze...

Jakie słodkie poduszki! :)

http://s-my-world-my-live-s.blogspot.com/

Margaret♥ pisze...

Zagłosowane <3
Wow,ile nowości :)
Strasznie podobaja mi się te bluzki i okularki ;3

A L L Y pisze...

jej, widzę że zakupy udane ;)
yayallyyay.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Jejku Jakie cudowne rzeczy <3 Poduszki są geniane i pewnie nadają dużego uroku pokojowi ! Czekam na room tour ;*
Masz cudny ten Blog ;* Okulary są po prostu świetne <3

www.kaarina-blog.blogspot.com

Unknown pisze...

cudowne rzeczy ! i prowadzisz naprawdę fantastycznego bloga :) bardzo podobają mi się zdjęcia ! *_*

Dominika pisze...

cześc, :) zapraszam do mnie SUMMER GIVEAWAY ! można wygrac koszulke i dwie bransoletki ! http://dominikaana.blogspot.com/

Martyna pisze...

Świetne zdjęcia i rzeczy ! Też mam tą mgiełkę do ciała <3

http://nessy-blogg.blogspot.com/

a:a pisze...

Zagłosowałam. Gdzie Ty zrobiłaś takie piękne zdjęcie?! Cudowne jest.

rudawebrwi.blogspot.com

l. pisze...

supper rzeczy, widać, że są porządne, a jak wrażenia po Londynie? :)

andzia560 pisze...

Prześliczne są te poduszki w szczególności ta z sową *-*
Oddałam głos na cb ;)


http://everything-nic.blogspot.com/ blog z recenzjami kosmetyków

Anonimowy pisze...

Swietny blog !
obserwuje.

anastazja-steckiewicz.blogspot.com

Paskuda pisze...

No da się, ale trudno, bo nie ma polskich znaków i jest tak jakby rozmazana...

maddushka pisze...

Jej, bluzka z mopsem! :D

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze nie są moderowane. Pamiętaj o kulturze wypowiedzi.