8/10/2015

Berlin // Outfit



Jeśli uważnie śledziliście Fanpage i Snapa, dobrze wiedzieliście, że byłam nad morzem, później wybrałam się do Berlina na 1 dzień, a obecnie siedzę w górach (a jeżeli jeszcze tego nie robicie, zachęcam Was do dołączenia do naszego Teamu o tutaj właśnie). Przygotowałam dla Was outfit i relacje z tego dnia. Zachwyciła mnie architektura tego miasta! To był mój pierwszy i jestem pewna, że nie ostatni raz w Berlinie! Znalazłam uroczą uliczkę niedaleko mojego hotelu, gdzie udało mi się zrobić dla Was kilka zdjęć outfitu z tamtego dnia. Dzielnica, w której mieszkałam (a właściwie spałam 1 noc) przypominała nieco londyńską dzielnicę Notting Hill.





Mam nadzieję, że nie macie mi za złe, że postów modowych jest naprawdę niewiele w stosunku do tego, co było kiedyś, ale czuję się głupio rozpisując o modzie. Nie jestem  znawcą, a pisanie "o ciuszkach" wydaje mi się trochę błahe, puste. Choć patrząc nawet na te pojedyncze posty, można z łatwością zauważyć, jak mój styl diametralnie się zmienił. Jeszcze 1-2 lata temu śmiało mogłabym stwierdzić, że w mojej szafie przeważają spódnice, a zwłaszcza sukienki (o czym wspominałam Wam w jednym ze starych filmów). Dzisiaj spódnic nie noszę w ogóle, a sukienki zakładam w ostateczności, na specjalną okazję albo takie, które są typowo casualowe - niektórzy określają je mianem "koszuli nocnych"... Szorty, które mam na sobie uszyła dla mnie moja zdolna Mama :) Buty udało mi się "upolować" w trakcie wyprzedaży. Myślę, że bez problemu można je jeszcze dostać w sklepie online Zary.
Powiedzcie mi, czy tylko w mojej szafie, z ubiegiem czasu, zaczęło również ubywać także kolorów? To trochę smutne, ale wydaje mi się, że po części jest to spowodowane tym, co serwują nam sieciówki. 








t-shirt Zara / szorty DIY by my Mum / shopper Zara / kapelusz Stradivarius / bury Zara

71 komentarzy:

Han Rechnio pisze...

Świetne zdjęcia, Berlin to rzeczywiście niesamowite miasto!

Anna Ewelina Wilczyńska pisze...

Ładnej dziewczynie we wszystkim ładnie;).

Aleksandra Schmidt pisze...

Czemu moja mama nie uszyje mi takich szortów? ;-; Są cudowne! Brawa dla mamy :D

paula.biazik pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Onlylovecounts 1 pisze...

Bardzo ładny strój! ;) Chyba z wiekiem ubywa tych kolorów z szafy ;)
Jesli możesz to zerknij i powiedz co sadzisz :) Pozdrawiam! - http://ikracodziennosci.blogspot.com/

Maryla Ni. pisze...

Ja właśnie staram się jakieś kolory kupować, bo strasznie ich mało w mojej szafie, a ich uwielbiam! ♥
Prześliczny strój :)
meryy-blog.blogspot.com - KLIK

Agata pisze...

Cudownie wyglądasz!

niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

Zosia Skrzypczak pisze...

Cudny outfit! Też byłam ostatnio w Niemczech u mojej rodziny, ale w Hamburgu. Co do szortów twoja mama naprawdę się postarała :)
zosiaskrzypczak.blogspot.com - KLIK

Oliwia Prochowska pisze...

Swoją stylizacją wpisujesz się idealnie w klimat Berlina!
Mam identyczne buty tylko na wysokim obcasie. ;)

Mój blog- ultradefenceless

Natalia Łempicka pisze...

Ładne buty :)

♥ Pozdrawiam ♥
All Pastel World <-- klik

Oliwia Kowal pisze...

Jak zwykle perfekcyjna w tym co robi. ♥ Najlepsza! Uwielbiam Berlin i pod koniec wakacji właśnie się do niego wybieram! :)

Mój blog - (klik) ♥

julia1604 pisze...

Śliczne zdjęcia i śliczna ulica w ukochanym przeze mnie Berlinie <3 mogłabyś powiedzieć co to za dzielnica i ulica? :D

Life as Ana pisze...

Świetna stylizacja, a ten kapelusz jest oszałamiający! I te buty... Ahh... Masz niesamowicie zdolną mamę, moja ostatnią rzecz którą mi zrobiła to strój kopciuszka (w przedszkolu). A co do szafy, masz rację, że przez to co dają sieciówki 3/4 mojej szafy jest czarno - szaro - biała. Dlatego postanowiłam w te wakacje, że temu postawię i będę wybierała same kolorowe ubrania i skromnie się chwaląc jest z siebie bardzo dumna :) Buziaki :*

annestyle15.blogspot.com

Pianka of style pisze...

Jak zawsze zadowalasz prostą i minimalistyczną stylizacją- i to mi się podoba! <3 ;)

PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

Magda.Sara pisze...

Kocham takie kapelusze :-D.Pięknie dobrany outfit.

Pozdrawiam ♥
magdasara.blogspot.com

Magda.Sara pisze...

Kocham takie kapelusze :-D.Pięknie dobrany outfit.

Pozdrawiam ♥
magdasara.blogspot.com

Karik Karolina pisze...


ja jeszcze nie dawno ubierałam się kolorowo, ale teraz sama z siebie przerzuciłam się na stonowane kolory, po pierwsze dlatego, że w kolorach wyglądałam tak pstrokato, po prostu nie umiałam tego jakoś dobrać, a ze stonowanych, prostych ciuchów zdecydowanie łatwiej stworzyć stylizację, po drugie lepiej czuję się w takich ubraniach i moim zdaniem lepiej w nich wyglądam :)
śliczne spodenki i sandałki :) według mnie powinnaś częściej dodawać takie posty, a przynajmniej zdjęcia stylizacji, nawet bez tekstu
http://karik-karik.blogspot.com/

Wiktoria Fiutak pisze...

Cudowne zdjęcia :)

Mój Blog - Klik

Dollka pisze...

Świetne szorty uszyła twoja mama! Ogólnie fajna stylizacja ;)
im-dollka.blogspot.com

Olivia Stebakowska pisze...

Bardzo ładne zdjęcia :) Ciekawe otoczenie i elegancka stylizacja!

our-womenly-style.blogspot.com

Talla pisze...

W takim razie udanego pobytu w górach! :D
Piękne zdjęcia, cudownie wyglądasz!
Super te szorty, masz mega zdolną mamę ;D
Zakochałam się w bucikach <3

justsayhei.blogspot.com

Jessica Nicol pisze...

Świetna, klasyczna stylizacja. Od dawna szukam takiego kapelusza! Potrafi urozmaicić nawet najprostszy outfit :)

duo-jessie.blogspot.com-KLIK <-- Mój blog! :)

Wiktoria Jagoda pisze...

Tez byłam w te wakacje w Berlinie, cudowne miasto, mogłabym tam mieszkać :3 Stylizacja jak najbardziej w moim stylu :) moj blog

Via Martyna pisze...

Nigdy nie byłam w Berlinie, chętnie bym tam kiedyś pojechała :) super stylizacja, a Twoja mama jest na prawdę zdolna, prześliczne te shorty!
via-martyna.blogspot.com

Ida P. pisze...

Niestety mam wrażenie że ostatnio co sezon sieciówki serwują nam to samo. Szorty DIYtwojej mamy są za to genialne :) cały look prosty, szykowny, z kropką nad i. Milego pobytu!

Gabriela Cebulska pisze...

Rzeczywiście podobnie! Świetny ootd! Wypoczywaj!


Zapraszam:
MIĘTOWY ZESZYT

ohvictorria pisze...

Wow świetne szorty! Masz naprawdę zdolna mame :) uwielbiam takie miejsca, a zdjecia wyszły swietnie :)

Pozdrawiam,
ohvictorria.blogspot.com

Cookie Monsta pisze...

Świetne zdjęcia!!

http://maliinowy-swiiat.blogspot.com

♥ Sassy ♥ pisze...

Pozdrowienia dla meeega zdolnej mamy :) Śliczny outfit, jednak trochę szkoda, że kolory w twojej szafie powoli "gasną", zawsze fajnie je łączyłaś/zestawiałaś.... Ale zdjęcia, jak i ich tło są boskie

Zapraszam do mnie
Żyj z pomysłem - klik!

Milena Łukasiak pisze...

Ale prześlicznie wyglądasz! :D

rilseee.blogspot.com

Weronika pisze...

jajku, zakochałam się w tych szortach! Takie mi się właśnie marzą :D może znajdę podobne w jakimś sklepie, choć już końcówka lata to nie mam co na to liczyć :c

|BLOG|

kamila reckless pisze...

Piękna stylizacja, totalnie wpada w mój gust <3

Zapraszam: Mój blog

Steffy pisze...

cudowna stylizacja! :)

Pozdrawiam ♥
pisanepasja.blogspot.com [klik]

Marta pisze...

Świetny outfit, uwielbiam takie kapelusze! ;)
Mój blog- KLIK

Julia Pe pisze...

Świetna stylizacja :) Strasznie podobają mi się takie kapelusze!
U mnie też ostatnio ubywa kolorów, wszystkie moje nowe rzeczy są czarne, albo białe :P

Mój Blog - klik!

Joanka pisze...

Lubię klasyczne połączenia, outift super! Ja jednak przełamałabym go jakimś kolorem, ten kapelusz+okulary kojarzą mi się z młodą wdową. ;P

________
my-life-my-troubles.blogspot.com
wszedzieksiazki.blogspot.com

NutelQ_a pisze...

Śliczne są zdjęcia a ta stylizacja wygląda na tobie cudownie na mnie to pewnie byłby koszmar
Buziaki ;*
crazyy-mee.blogspot.com

Adgam Blog pisze...

cudownie wyglądasz, niesamowite są te spodenki ♥

adgam.blogspot.com

Klaudiusz L pisze...

Świetny strój! Muszę się wybrać do Berlina! \
www.lemanklaudiusz.blogspot.com

Marrie pisze...

W życiu każdej dziewczyny przychodzi taki moment kiedy woli ubrać się w ciemniejsze rzeczy, poza tym nasz styl się zmienia :) Myślę, że ubierasz się bardzo ładnie!
http://marrie-blog.blogspot.com/

Faustyna pisze...

Lubiłam cię w spódnicach, ale w tej stylizacji także wyglądasz świetnie! Piękne szorty zrobiła ci mama :)

Patrycja M pisze...

Ja w góry jadę pod koniec sierpnia :) Śliczna stylizacja!


22-ffashion.blogspot.com - klik :)

Milena Z pisze...

Ja we wrześniu odwiedzę Berlin i nie mogę się już doczekać!
Świetna stylizacja. :)

Milena Blog - klik

Aleks _andra pisze...

Chciałabym kiedyś zwiedzić Berlin :)
Ładnie wyglądasz!

live-telepathically.blogspot.com kliik

Agata pisze...

Cudowne są te szorty! Masz naprawdę utalentowaną mamę :)
Świetnie, że zwiedziłaś Berlin! Chciałabym się tam kiedyś wybrać ;)

NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

Doma pisze...

Świetnie wyglądasz! Masz bardzo fajnego i atrakcyjnego bloga!
Obserwuje i zapraszam do mnie- true-less.blogspot.com

Daria pisze...

Tęskniłam za tymi postami z outfitami, Basiu! Cudowny ♥

minimalistyczny.blogspot.com

Olily pisze...

Piękne te spodenki! Twoja mama jest naprawdę zdolna :) W mojej szafie też co raz mniej kolorów:(
mój blog- klik!

Natasza Oleśkiewicz pisze...

Stylizacja prosta, a naprawdę ślicznie się prezentuje. I Berlin to cudne miasto!
Zapraszam na nowy post w słoiczku z miętą KLIK

Julia Kaczmarek pisze...

Jak ja uwielbiam Twoje stylizacje!
http://julie-juliees.blogspot.com/

Dominika Arbuz pisze...

spodenki cudne, widać, że mama zdolne rączki ma haha ^^
śliczne zdjęcia!
Zapraszam do mnie, świeży start
Przemyślenia Arbuza

Juliet pisze...

Również nie lubię pustego pisania o ubraniach, chociaż Ty robisz to, całe szczęście, z umiarem. Moim zdaniem Twoje posty typu ,,Jak zacząć pozytywnie myśleć", są o wiele ciekawsze i bardziej wartościowe.
Co do stylizacji - takie klasyczne połączenia kompletnie nie trafiają w mój gust... Jednak wyglądasz lepiej, niż kolejna dziewczyna w Air Max'ach ^^

Karolina Kalina pisze...

Bardzo podoba mi się stylizacja! Uwielbiam twojego bloga :)
MÓJ BLOG - KLIK

Marta Zielińska pisze...

Świetnie wyglądassz w tym stroju :)
http://onlydreams8.blogspot.com/

Nika K. pisze...

Oj tak, Berlin jest na prawdę piękny, mnie bardzo zachwycił swoją surową architekturą :) Posty "modowe" są bardzo fajne, dobrze, że nie zrezygnowałaś z nich całkowicie, ale outfit jak dla mnie jest o drobinę zbyt dojrzały, choć wszystko prezentuje się pięknie (w szczególności kapelusz ♡) .
malinowynotes.blogspot.com

Julia Gołąb pisze...

Berlin to piękne miasto (i piękne tło do zdjęć, haha ^^)
Posty modowe bardzo mi się podobają i nie powinnaś z nich rezygnować!
Bardzo podoba mi się twoja stylizacja - szczególnie kapelusz i spodenki ♥
Akurat w mojej szafie kolorów nie brakuje, co widać w ostatnim poście na moim blogu, haha :3
Obserwuję i pozdrawiam
-----
Zapraszam na odnowionego bloga!
Kiedyś → www.julia-and-lifestyle.blogspot.com
Teraz → www.julkagolab.blogspot.com
Nowy wygląd bloga, nowy adres i nowe pomysły! Zapraszam :)

Mój blog - KLIK

oliwia mouseblog1 pisze...

ciekawe ciuszki ;) chciałabym się wybrać do Berlina

http://paznokciomaniak.blogspot.com/

CocoChin pisze...

Kocham Berlin, a Ty wyglądasz świetnie <3

Daya B pisze...

Aaaa jak ja bym chciała pojechać do Berlina ♥ Świetne zjdęcia.

http://ilyfuhull.blogspot.cz/2015/08/its-almost-over.html

Patrycja Paulina pisze...

Super outfit zazdroszcze wyjazdu :)
patrycja-paulina.blogspot.com KLIK

Innuet VEVO pisze...

świetny outfit, super kapelusz :)
MÓJ BLOG: KLIK!

Ga Bi pisze...

Świetne buty! (:
Mój blog---KLIK

Koni & Vivi pisze...

Byłam kiedyś w Berlinie i bardzo mi się podobało :) Ślicznie wyglądasz w tym outficie :)
http://koniandvivi.blogspot.com/

Agnieszka bloguje pisze...

Świetny look. Ale masz zdolną mamę zazdroszczę :)
Mój blog

Małgosia Maciejewska pisze...

slicznaaa jestes i swiedne szorty:)
zaparaszam wszystkich do sb:)
obserwacja=obserwacja
moohox3.blogspot.com

Paulina pisze...

świetny outfit <3

zapraszam do mnie :* http://xxlevxx1.blogspot.com/

Dru Bla pisze...

Czy twoja zdolna mama nie chciała by uszyć takich drugich dla mnie? Hahha są przepiękne.
Pięknie wyglądasz ♥♥

http://hellojulia-julia.blogspot.com/

by Sylwia pisze...

Prześliczne wyglądasz, cudowna stylizacja! Berlin to piękne miasto!

Pozdrowionka ^^
♥by-sylwia.blogspot.com♥

Olga Baranowska pisze...

W mojej szafie również jest ostatnio strasznie mało kolorów, ale nie przeszkadza mi to jakoś. Świetna stylizacja :)

cvte-olga.blogspot.com

Karina pisze...

Wyglądasz super, a spodenki wyszły świetnie! Zazdroszczę pobytu w Berlinie :)
Mój blog :)

Natalia Boryń pisze...

Śliczny kapelusik! U mnie również z czasem zaczęło brakować kolorów.
Ostatnio pakując się na wakacje śmiałam się z mamą że jestem bardzo kolorowym człowiekiem, a potem że przeraża mnie monotonia biały-czarny-szary.
Ale kocham te kolory, są klasyczne i to jest urzekające.

Zapraszam na NOWEGO POSTA : NEW ADVENTURES! :>
>> http://tacokochazmiany.blogspot.com/2015/08/new-adventures.html <<

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze nie są moderowane. Pamiętaj o kulturze wypowiedzi.