2/06/2015

ZAKOCHAŁAM SIĘ!


Muszę Wam coś wyznać...
ZAKOCHAŁAM SIĘ! Tak! Zakochałam się w książkach Colleen Hoover. Najpierw podchodziłam do "Hopeless" sceptycznie. Ale kiedy w  końcu wciągnęłam się w tę powieść, przeczytałam ją w jeden wieczór. To jest niesamowite! Ja i moje przyjaciółki, którym musiałam pożyczyć tę książkę, płakałyśmy i śmiałyśmy się na przemian. "Hopeless" to poważna konkurencja dla "Gwiazd naszych wina". Historia jest nieprzewidywalna, nie spodziewałam się, jak się zakończy. Czekałam w napięciu do ostatnich stron. Potem przedpremierowo zamówiłam kolejną część i również się nie zawiodłam! Jeśli chcecie przeczytać coś świeżego, zdecydowanie mogę polecić Wam obie książki Colleen Hoover. 
I have to tell you something...
I FELL IN LOVE! Yes! I fell in love with Colleen's Hoover books! I wasn't very sure if "Hopeless" is good enough. But when I started reading, I finished it in one evening! It's incredible! I and my friends, who also read it, were crying and laughing all the time. "Hopeless" is as good as "The Fault in Our Stars" which I truly love. The story is unpredictable! You have no idea how is it going to end up! After finishing the first part, I pre-ordered the second one called "Losing Hope". I couldn't wait to read it! "Hopeless" and "Losing Hope" are amazing! I've never read such a cute and exciting story! You MUST read them both! They are incredible!  My friends loved them as much as me. 
Tego miesiąca spędziłam trochę czasu w podróży. Niezastąpiony okazał się żel antybakteryjny Bath&Body Works o zapachu Winter Candy Apple. Wystarczy jedna kropla, by zdeynfekować ręce. Jest bardzo poręczny i ma piękny zapach. Jeśli chodzi o kosmetyk do makijażu, który został moim ulubieńcem w tym miesiącu są cienie do oczu L'Oreal, które używam do wypełniania brwi. Natomiast ulubionym słodyczem zostało Mikado o smaku orzechowym. Kupowałam je jak byłam we Włoszech i się od nich uzależniłam! Muszę poszukać ich u nas w Polsce! :)I spent few time in travel this month. My Bath&Body Works antibacterial gel was irreplaceable! One drop is enough to sanitize hands. It smells gorgeous! My favourite make-up stuff in January is L'Oreal Smoky Eye Palette. I use it for my eyebrows. I became addicted to Hazelnut Mikado sticks. I hope I will find them in Poland because they were my MUST-HAVE candy when I was in Italy. 



Dostałam przemiły prezent od perfumerii Douglas z okazji nadchodzących walentynek! Nie macie pomysłu na walentynkowy drobiazg? W takim razie, poczekajcie na nadchodzący post!

Powstała grupa na Facebooku Pisane Miodem TEAM! Dołączcie do grupy, byśmy mogli zostać w stałym kontakcie! :) Kliknij TU by przejść do grupy. 

83 komentarze:

Casper Fashion pisze...

piękne zdjęcia, super jakości! <3

www.casper-fashion.blogspot.com

Matrelsy pisze...

Tak, ja również zakochałam się w książkach tej autorki. Przez Hopeless nie mogłam spać ani myśleć o czymkolwiek innym. Genialna, fenomenalna, świetna!

matrelsy.blogspot.com

Kamo pisze...

slyszalam o tej ksiazce wiele, zwlaszcza od moich kolezanek, bardzo chcialabym wrocic do takiego aktywnego czytania

http://kamoop.blogspot.com <-klik

Matrelsy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Dominique S. pisze...

Słyszałam o tej książce i mam w planach ją przeczytać :)

happiness-29.blogspot.com

Zaczytane Zaczytane pisze...

Nie gustuję w tym typie literatury, ale chyba po nią sięgnę :)

zaczytane.pl

Roksana Sz. pisze...

Ja oglądałam film GNW, a książki nie czytałam :)

Ola K. pisze...

Miałam tą książkę przeczytać :)

Joanna Oszajca pisze...

Chiałabym się zapytać czy nie masz nic przeciwko jeśli napisałabym o twoim blogu w moim następnym poście(robie posta o blogach które czytam) zastana2iam się czy do tego postanmogłabym użyć twój nagł9wek z nazwą bloga? :)

mojapasj.blogspot.com

Tysiaa Coś pisze...

Po tytule miałam takie wielki oczy ;)
Zapraszam do mnie!

CocoChin pisze...

O książkach nigdy wcześniej nie słyszałam, brzmią ciekawie :)

Zapraszam na nowy post!

Basia pisze...

Nie mam nic przeciwko! :)

ohvictorria pisze...

Koniecznie musze przeczytać te książki! :) uwielbiam żele antybakteryjne z B&BW. Czekam na dalsze posty i mam nadzieje ze uda Ci sie wejść do pierwszej 10, a nawet wygrać! Jestes jak dla mnie przedstawicielka najlepszego bloga spośród zgłoszonych w tej kategorii. :)

Pozdrawiam,
ohvictorria.blogspot.com

Maryla Ni. pisze...

Nie słyszałam jeszcze o tych książkach. :O Mam nadzieje, że uda mi się je przeczytać. :)
meryy-blog.blogspot.com - KLIK♥

Natty Grad pisze...

Chętnie na ciebie zagłosuje gdy wrócę do Polski. Obecnie jestem w Tanzanii, a tu nie mogę złapać roamingu.
Miły prezent dostałaś :).
Hah, znowu nabrałam się na ten tytuł!
natty-and-natty.blogspot.com

Catherine pisze...

Nie słyszałam jeszcze o tych książkach.
Żel antybakteryjny faktycznie jest bardzo przydatny, a te z Bath and Body spisują się super :)
Oczywiście głos wysłany, jestem prawie w 100% pewna, że wygrasz w naszej kategorii!
http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/2-february.html
Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy!:*

Kamila ~ Lady Kala pisze...

Muszę przeczytać te książki. :)
http://lady-kala.blogspot.com/

Julia Kaczmarek pisze...

Uwielbiam te paluszki w czekoladzie, są przepyszne!
http://julie-juliees.blogspot.com/

Agata pisze...

Dostałam "Hopeless" w święta i też przeczytałam w jeden wieczór! Jak dla mnie mega książka, o wiele lepsza niż "Gwiazd naszych wina" :) tej drugiej książki Hoovera nie czytałam, ale nadrobię to!

Pati M pisze...

Jeszce nie czytałam żadnej jego autorstwa książki, ale zachęciłaś mnie do tego bardzo :)

22-ffashion.blogspot.com - klik :)

Sonik00678 pisze...

Jeszcze nie czytałam żadnej książki tej autorki, ale chętnie to zrobię :)
http://bilberry-girl.blogspot.com/

Ellie pisze...

Zachęciłaś mnie do przeczytania tych książek, powodzenia w "Blogu roku", zasłużyłaś na wygraną!

Zapraszam, jeśli masz chwilkę:Blog-KLIK♥

Dominika Kopka pisze...

Bardzo dużo słyszałam o "Hopeless", jednak jeszcze nie miałam z nią do czynienia :)
Pozdrawiam, ooo-mini-kaa ♥

Mania pisze...

Z chęcią przeczytam tą książke!
maniaa-mania.blogspot.com

Daria pisze...

Ten żel jest moim ulubionym! Żałuję jedynie, że można go dostać tylko w Warszawie:( A o tej książce nie słyszałam wcześniej, ale skoro polecasz, to na pewno kiedyś ją przeczytam! xx

http://minimalistyczny.blogspot.com/

Gabriela Hołod pisze...

Być może przeczytam! :) Świetni "ulubieńcy" ;)

www.ghabj.blogspot.com

Ekoni Morison pisze...

o matko mikado kocham to

Mój Blog - klik!

Zosia Inna pisze...

Świetny post :-)

Zapraszam: internetowekartki.blogspot.com

Olivia pisze...

Słyszałam wiele dobrego o tej książce, muszę ją w końcu przeczytać!

harry-czary-mary.blogspot.com

Malwina pisze...

Też często wypełniam brwi cieniami, ale moim ulubieńcem są zdecydowanie te z Inglota. Słyszałam bardzo dużo różnych opinii o "Hopeless" i nie wiem czy się na nią zdecydować.

www.fakeblog.pl

Pola pisze...

Pierwszy raz widzę te ksiązki!
Zajrzysz do mnie? Zapraszam KLIK ♥

Wika Emka pisze...

Chyba przeczytam te książki :* świetna jakość zdjęć
http://wika-moda.blogspot.com/

Niesymetrycznie o pisze...

wysyłam zaraz smsa i trzymam kciuki <3

Paulina Klimek pisze...

Słyszałam, że te książki są super, może również się skuszę :)
Kto wykonał Ci tą grafikę?

pozdrawiam,
http://pohika.blogspot.com/

patrycja echelon pisze...

Haha a ja właśnie szukałam kogoś z kim mogłabym porozmawiać o Hopeless i Losing Hope, przeczytałam obie w tym tygodniu i byłam trochę podłamana ;))
A teraz czytam "Maybe Someday", książka różwnież Collen Hoover i chyba podoba mi się jeszcze bardziej niż Hopeles...chociaż w obu jest w pewnym momencie mowa o niemieckiej czekoladzie, a wnioskując po nawiązywaniu autorki do chodzenia chłopaków do fryzjera, Collen najwyraźniej nie lubi dłuższych włosów u facetów (nie to co ja xD)
W każdym razie kocham te książki <3
Musisz koniecznie przeczytać Maybe Someday.....ja jestem trochę ponad w połowie, a już zdążyły przeze mnie przepłynąć wszystkie emocje świata , z płakaniem ze śmiechu na czele :D
W tłumaczeniu angielskim (zawsze to właśnie tą wersję czytam odkąd pojawiła się na tym blogu :)) wyłapałam tylko jeden mały błąd, więc....super
Powodzenia w konkursie

Karolina pisze...

Czytałam Hopeless i na początku myślałam, że będzie to typowe romansidło, a tu miała niespodzianka! :)
SOME TULIPS

Sandra B. pisze...

Kurczę, jestem takim molem książkowym i nic o tym nie wiedziałam.. ale wstyd..
No cóż, lecę do empika! Jak tylko przejdzie mi to wstrętne choróbsko!
KOCHAM mikado! Słyszałam że są w Almie w Katowicach! :)

Zapraszam! :)
Sandryyshen.blogspot.com - Klik! :)

Paulina pisze...

Tyle osób czytało te książki, a ja nadal nie mogę zabrać się do ich kupna :(
mój blog

Julia Staniszewska pisze...

Także zakochałam się w Hopeless. Moim zdaniem jest to książka zdecydowanie lepsza od ,, Gwiazd naszych wina" i na pewno przy okazji kupię sobie ,, losing hope"

http://julia-lifestyle-blog.blogspot.com

Marcepanka 96 pisze...

Ja też zakochałam się w Hopeless. Według mnie jest o wiele lepsza od GNW! Książkę pochłonęłam w jeden dzień! Nadal się waham czy kupić Losing Hope, ale chyba się skuszę...
Zapraszam do mnie:*
http://marcepanka96.blogspot.com

Marcepanka 96 pisze...

Ja też zakochałam się w Hopeless. Według mnie jest o wiele lepsza od GNW! Książkę pochłonęłam w jeden dzień! Nadal się waham czy kupić Losing Hope, ale chyba się skuszę...
Zapraszam do mnie:*
http://marcepanka96.blogspot.com

Karik Karolina pisze...

o ja muszę sobie kupić jakąś książkę i ją przeczytać haha :D
uwielbiam te żele antybakteryjne
mam pytanie, czy wrócisz jeszcze do postów DIY i CIY?
http://karik-karik.blogspot.com/

Mery pisze...

Piękne zdjęcia, chyba mnie namówiłaś do kupienia książki :)

pastelovoo.blogspot.com

Madeleine Madi pisze...

Ja czytałam Hopeless jakiś czas temu i teraz muszę zabrać się za drugą część :)

http://madi-madeleine.blogspot.com/

Malwina Mal pisze...

swietni ulubieńcy
http://mandyy-blog.blogspot.com/

Kajoooja pisze...

Dzięki za książki. Właśnie szukałam czegoś świeżego ;)

kajoooja.blogspot.com

suzieee pisze...

Nigdy nie czytałam tych książek, ale może kiedyś będę miała taką możliwość ;)

http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

Michalina pisze...

Dużo słyszałam o Hopeless, ale jakoś nie mogę się przekonać do przeczytania tej książki. Tak samo mam zresztą z Gwiazd naszych wina. :)
Powodzenia w konkursie na Blog Roku, zagłosowałam na ciebie. :)

Siostry Andrzejewskie pisze...

Również mam te perfumy w różowym pudełeczku, pięknie pachną! :)

Joanka pisze...

Chciałam sobie kupić Hopeless, ale nie mogłam się zdecydować i bałam się że mi nie ''podejdzie''. Może uda mi się ją kiedyś przeczytać. :)
Koniecznie muszę kiedyś wypróbować żele antybakteryjne z Bath&Body Works, skoro tak wszyscy je polecają. :)


my-life-my-troubles.blogspot.com

Kamila Matuszewska pisze...

nigdy o takowej książce nie słyszałam,ale musi być super skoro Cię tak wciągnęła :)

June and July pisze...

Dość dużo pozytywnych ocen słyszałyśmy o tej książce :)) Chciałybyśmy kupić sobie takie żele ale mieszkamy na wsi i tego sklepu nie ma :((
Pozdrawiamy!
Blog-KLIK

Agata pisze...

Czytałam Hopeless i przez pierwszą cześć wydawała mi się nudna i zwykła.. jednak po końcówce kompletnie zmieniłam zdanie o tej książce! :O

niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

marionetka pisze...

Mnie nie podobało się Gwiazd naszych wina, dlatego może sięgnę kiedyś przy okazji po tę książkę :)

Angela H. pisze...

Chyba będę musiała sprawdzić obie te książki. :)

elas pisze...

W takim razie muszę przeczytać te książki. Już wysyłam SMS! (edit: wysłane)

lovebooks777.blogspot.com

Alicja Young pisze...

Już od dawna chciałam przeczytać tę książkę, ale jeszcze się nie zdecydowałam. Czekam aż ukaże się ona w bibliotece ;)
World reflected in the mirror

Sylwia Bajera pisze...

Ja chyba jestem baaaaardzo do tyłu z nowymi trendami ;(

http://bsylwia.blogspot.com/

Diana Ashe Blog pisze...

Uwielbiam te płyny antybakteryjne! :)

http://dianaashe.blogspot.com/

natasiak pisze...

Hopeless to najlepsza książka jakie dotychczas czytałam. (A było ich dużo) Bezkonkurencyjna. Teraz zabieram się za Losing Hope :)
Pozdrawiam ♥

http://natasiak.blogspot.com/

paulaa bloog pisze...

Orzechowego mikado jeszcze nigdy nie jadłam, ale zapewne jest równie pyszne jak pozostałe. Zawsze byłam ciekawa tych żeli antybakteryjnych, ale nigdy nie miałam okazji ich zakupić. Rownież biorę udział w blogu roku, życzę powodzenia!
paulaa-bloog.blogspot.com

Maja Mróz pisze...

Kiedy kolejny konkurs z ciekawymi nagrodami?
PS: uwielbiam cię. Oddałam na ciebie już głos. Powodzenia :)

Forgive you pisze...

Jeszcze nie miałam okazji przeczytać tej książki jak i spróbować mikado.Życzę powodzenia w konkursie na bloga roku ! :')

http://foorgive-you.blogspot.com/ - KLIK

Adgam Blog pisze...

Uwielbiam Hopeless ♥ genialne książka, jedna z moich ulubionych

Daisy Star pisze...

Boże, świetny blog ! A tą książkę to ja muszę przeczytać :)
Pierwsza notka na blogu :
daisy-bloog.blogspot.com

Jessica Nicol pisze...

Zastanawiałam się czy sięgnąć po tą książkę, ale zdecydowanie mnie przekonałaś. Czekam na post z prezentami walentynkowymi :)

duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

OlaaBlogg pisze...

Jestem w trakcie czytania 'hopeless', książkę pożyczyła mi koleżanka, bardzo ją chwaliła i muszę przyznać, jak nigdy nie czytam książek, ta bardzo mnie wciągnęła!
olaablogg.blogspot.com

Natalia Groborz pisze...

Czekam na zapowiedzianego posta! ;)


talliablog.blogspot.com

Muff inka pisze...

Zastanawiałam się nad Hopeless, ale Nie spodobało mi się Gwiazd Naszych Wina, a to podobny klimat więc sobie chyba odpuszczę, choć ciekawość mnie zżera. Może gdy pojawi się w bibliotece to wypożyczę, bo szkoda mi 30 zł :)

Mój blog

totalnamentalna pisze...

Bardzo zachęciłaś mnie do tej książki :)
Pozdrawiam

http://totalniementalna.blogspot.com/

Joanna pisze...

Słyszałam o tej książce wiele, ale jeszcze nie miałam okazji jej kupić. Jak na razie mam obowiązkowo do przeczytania lekturę "Quo Vadis". Trzymaj za mnie kciuki abym zdążyła na czas ją przeczytać.
Jak zobaczyłam, że nie jesteś w 10 blogów, to od razu na ciebie zagłosowałam. Trzymam za ciebie kciuki :)
joanna-szwed.blogspot.com/

Patrycja Paulina pisze...

Nie znałam tej autorki! :) życzę powodzenia :*
patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

Różowa Marzycielka pisze...

Koleżanka polecała mi tą książkę, teraz Ty polecasz na pewno przeczytam :)
Świetna notka, zagłosowałam na blog roku :33
MÓJ BLOG
MÓJ KANAŁ NA YT

Aneta Anett pisze...

Słyszałam o tej książce i chyba ją kupię !

Mój blog-Klik!

Kinga Gblog pisze...

Na razie niestety nie mam czasu na przyjemne książki, trzecia klasa gimnazjum, sama rozumiesz, ale takie życie. Książka ta znajduje się na mojej liście książek do przeczytania w wolnym czasie. :)
Naprawdę mam na dzieję, że to Ty w tym roku wygrasz ten konkurs!
Pozdrawiam i zapraszam do siebie, na blogu czeka kod zniżkowy do sklepu odzieżowego.

kinga-kiniaaa.blogspot.com

Natalia Boryń pisze...

Muszę koniecznie kupić ten żel antybakteryjny! :)
Zachęciłaś mnie do tej książki!

Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/2015/02/how-to-destress.html

Olivia Stebakowska pisze...

Książka mnie zachęca, jest po polsku tak? :)

our-womenly-style.blogspot.com

Czoko melk pisze...

Masz swietnego bloga!

http://choco-milk-blog.blogspot.nl

Domi wesola pisze...

Nigdy nie czytałam podanych przez ciebie książek, ani GNW, ale to akurat oglądałam. Myślę, że jakoś zabiorę się do lektury..
blogmalolaty.blogspot.com

Klaudia pisze...

swietny post , tez uwielbiam te zele antybakteryjne
http://fashionstreetinspiration.blogspot.com/

Dosiekk pisze...

Ja zamierzam sobie kupić "Hopeless" :)


Mój blog ♥ Zapraszam :)

Mylene pisze...

Mikado <3 Szkoda, że trudno znaleźć je w Polsce, chociaż wkrótce będę miała okazję skosztować japońskiego odpowiednika - Pocky <3

Alex pisze...

też kocham Coolen Hover. Hopless naprawdę mnie wzruszyło;)

zapraszam do mnie
alqxx.blogspot.com

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze nie są moderowane. Pamiętaj o kulturze wypowiedzi.