12/27/2014

"LET IT SNOW!"






Pisanie trzeciego już z rzędu posta o tym, jak bardzo mi przykro, że tak długo nie pisałam, tłumaczenie się brakiem czasu jest już nudne zarówno dla mnie, jak i dla Was. Obiecuję, że to już ostatni :) Od prawie 3 lat nie miałam okazji nieco odetchnąć od "życia online". Nie pytajcie o moje miesięczne zniknięcie, potrzebowałam przerwy. Nie myślicie też, że blog traktuję jako przykry obowiązek, bo tak nie jest! Uwielbiam Was! Kiedy dziś spojrzałam na statystyki, byłam zaskoczona! Przez okrągły miesiąc niemal 1000 odsłon dziennie. Nieprawdopodobne! Kochani, dziękuję Wam, że ciągle wyczekujecie postów i czerpiecie z nich radość. Dajecie mi kopa do pracy! Czas się pozbierać i zacząć działać! Mam najwspanialszych czytelników na całym świecie. Jeszcze raz dziękuję!Apologizing for having such a long break in writing on my blog because of a lack of time is boring for you as well as for me. I promise that it's the last time! :) Since almost 3 years I have never had a rest from "living online". Please, don't ask me about my disappearance, I had to have a break. I don't treat blogging as a tiring responsibility. I love you, my lovely Readers! When I glanced at statistics I was so amazed! 1000 views a day? Incredible!? Thanks that you wait for new posts every day and you enjoy them! You inspire and give me power! It's high time I started working. I've got the most wonderful readers in the whole freaking world! Thank you so much! 
Czujecie, że przez to, że spadł śnieg, atmosfera jest zupełnie inna? Ja zmieniłam swoje nastawienie. Odwołuję słowa, że nie lubię zimy. Może dlatego, że się za bardzo za nią stęskniłam? :) Nawet nie pokazałam Wam mojego wystroju pokoju na święta - aż tyle przegapiłam przez ten miesiąc! Liczę, że zrozumiecie. Nie chcę publikować na blogu czegoś, z czego nie jestem zadowolona - dobrze wiecie, że wolę się przyłożyć do wpisu.  Mam nadzieję, że przez te zdjęcia zarażę Was swoim entuzjazmem i wcześnie wybierzecie się na spacer - kosztem porannej drzemki? :)  I'm so happy that we've finally got snow in Poland! Atmosphere is much better than it used to be a few days ago. I deny saying that I hate winter. Maybe because of the fact that we have been waiting for it such a long time! I hope you'll like these pictures and they'll encourage you to go for a long walk instead of having a morning nap? :) Love you and see you in the next post! 




87 komentarzy:

Julia Pe pisze...

Wreszcie wróciłaś! ♥
Piękne zdjęcia! U mnie wczoraj dopiero po raz pierwszy spadł śnieg.

Mój blog - klik!

Oliwwiaa L. pisze...

Bardzo fajnie, że wróciłaś :) Śliczne zdjęcia, czekam na kolejny post!

http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

marionetka pisze...

U mnie wczoraj padało, dziś pogoda jest cudowna, więc zapewne za chwilę wyruszę na spacer z aparatem :) Bardzo ładne zdjęcia!

Matrelsy pisze...

Ja też stęskniłam się za zimą. Piękne zdjęcia! :)
matrelsy.blogspot.com

Klaudiaaam pisze...

Cudowne zdjęcia! Świetnie że już jesteś ;)

http://klaudiaaam.blogspot.com/

Adgam Blog pisze...

cieszę się że wróciłaś ♥ cudowny psiak

Magda Pe pisze...

Cieszy mnie to,że wróciłaś.
Gratuluję wysokich statystyk!
kolorowe-chmury.blogspot.com-KLIK Szczęśliwego Nowego Roku :*

zdeterminowane pisze...

Czekam na więcej Twoich postów, zwłaszcza DIY <3 !
Ogromnie się cieszę, że zawitał wreszcie śnieg ! Przepiękne zdjęcia ! :)

http://zdeterminowane.blogspot.com/

Baskuul pisze...

PIĘKNE ZDJĘCIA ♥

Angela H. pisze...

Ale piękne zdjęcia! Cieszę się, że wróciłaś. :)

katu pisze...

Świetnie, że wróciłaś, ale masz rację- nie ma co robić na siłę, ważne, że trochę odpoczęłaś i wracasz pełna zapału! U mnie też spadł śnieg, świetne zdjęcia :*

Zapraszam do mnie - HELLO-WONDERFUL♥ - klik

Natty Grad pisze...

Jejku, you made my day tym że wróciłaś! Kocham Twojego bloga. Jeśli takie piękne zdjęcia można zrobić w Warszawie to ja nie szukam pretekstów i idę zrobić jakieś zdjęcia na tej mojej wsi.
A tak poza tym to chętnie zobaczyłabym u Ciebie jakieś ciy lub diy- jesteś mistrzynią w tej kategorii!

Natty-and-natty.blogspot.com

Agnieszka Antczak pisze...

piękne zdjecia ;) , ciekawy blog, bede zaglądała tutaj cześciej ;) obserwuje

http://nevergiveupp12.blogspot.com/

g☯pnes pisze...

Świetne zdjęcia i świetny post. Kocham czytać Twojego bloga.
gopnes.blogspot.com

Zuzia Ruszczyk pisze...

To zdjęcie z choinką jest idealne. Wesołego Sylwestra i mam nadzieję, że szybko coś napiszesz :)

http://suzzzzi.blogspot.com/

Wiktoria Drawska pisze...

Super post jestem bardzo szczęśliwa że jest już new post kocham cie i liczę na kolejne posty ♥

its-me-victoria.blogspot.com

Julia Staniszewska pisze...

U mnie też spadł śnieg. Niestety nie ma go dużo, ale starczyło, aby zrobić kilka zdjęć na śniegu. ;)

http://julia-lifestyle-blog.blogspot.com

Sandra B. pisze...

Basia! To chyba przeznaczenie bo śniłaś mi się dzisiaj... :)
Poza tym nie przejmuj się, taka przerwa jest czasem potrzebna :)

Zapraszam :)
http://sandryyshen.blogspot.com/2014/12/parental-advisory.html

Polinska pisze...

Drugie zdjęcie wspaniałe! :) Życzę dużo motywacji do pisania, bo na pewno Ci się przyda! http://polinska.blogspot.com/

Maryla Ni. pisze...

Dobrze, że wróciłaś :) Wytrwałości w blogowaniu kochana :)
Ooo tak śnieg bardzo się przyłożył do atmosfery, haha :D ♥
meryy-blog.blogspot.com - KLIK

Kamo pisze...

Jak dobrze, że wróciłas! Mam nadzieje, że na stałe :(

http://kamoop.blogspot.com <-klik

Ola K. pisze...

Piękne zdjęcia. Zima jest piękna!
Super, że jesteś :)

Ekoni Morison pisze...

A u mnie śniegu nie ma w Anglii smuteczek

- http://laninatosia.blogspot.co.uk/

Paulina Klimek pisze...

Zima jest piękna :) Bardzo ładne zdjęcia i słodki piesek :D

pozdrawiam,
http://pohika.blogspot.com/

Margaretta pisze...

Jak bardzo się cieszę, że wróciłaś. Rozumiem, że potrzebowałaś przerwy, każdy potrzebuje. Czekam z niecierpliwością na kolejny post. ;)

Pozdrawiam
Ndoto-fashion.blogspot.com

Tysiaa Coś pisze...

U mnie dziś też zawitał snieg ! Nawet nie wiesz jak na Ciebie czekaliśmy !
Zapraszam do mnie!

Kajka pisze...

wreszcie można cieszyć się ze śniegu .:)

♥ Cukier Puder pisze...

cudne zdjęcia :) i u mnie wreszcie śnieg :)

Agata pisze...

U mnie też spadł śnieg ♥
Super zdjęcia :)

niktniewidzi.blogspot.com/

Vero nike pisze...

Ja cię rozumiem, bo sama ostatnim czasem czuję się wypalona w sprawach blogowania. Sama codziennie zaglądałam tutaj w nadzieją, że a nóż widelec Baśka doda nowy wpis. I widzisz, doczekałam się! Tysiąc wyświetleń w dniu, gdy nie ma żadnej publikacji to całkiem dobry wynik. Jedna czwarta ludzi obserwujących cię sprawdza co nowego. Również kierują się tą zasadą, że jeśli post mnie samej się nie podoba to go nie publikuję. Do każdego wpisu wkładam sporo serca, zaangażowania i czasu, a innych podziwiam za to, że bez zobowiązań publikują na swoich blogach rzeczy, na które ja bym się nie odważyła. U mnie wszystko musi być estetyczne, ładne i przenikające prostotą. Kiczu nie akceptuję, a ponadto jestem do niego nastawiona antagonistycznie. Piesełę możesz mi podrzucić do domu - chętnie zaadoptuję. Jak się wabi?

Do siego roku,
Veronika

Izilley pisze...

Miejmy nadzieję, że śniegu będzie więcej i więcej :D
izilleys.blogspot.com

Roksana Szydło pisze...

Jakie cudowne śnieżne zdjęcia! U mnie też spadł :D

Ola Wójtowicz pisze...

Śliczne zdjęcia :3
http://littleblacdress.blogspot.com/

Madeleine Madi pisze...

Cudowne zdjęcia <3

http://madi-madeleine.blogspot.com/

Mrs. Patty pisze...

Na Sylwestra jadę do przyjaciółki pooglądać jakiś film. Proponuje może stylizacje, makijaż na sylwestra w formie postu. :)
piankaofstyle.blogspot.com-klik♥

Niesymetrycznie o pisze...

w końcu jesteś!
może jakieś diy? zimowe ozdoby do pokoju?
już czekam z niecierpliwością na kolejny post <3
całuję,
niesymetrycznieo.blogspot.com :*

Marta Milena pisze...

W sylwestra raczej będę się nudzić..
Czekam na kolejny post!!

Nasz blog - ZAPRASZAMY! ♥

Aleksandra Czyż pisze...

Ładne zdjęcia!
Każdy potrzebuje czasem tej przerwy od bloga :)
Moje plany na Sylwestra są nadal niepewne.

live-telepathically.blogspot.com kliik

Klaudia pisze...

przesliczne zdjecia masz racje bardzo mila atmoswera przez ten snieg mimo ze nie orzepadam za zima
http://fashionstreetinspiration.blogspot.com/

Paulina pisze...

Zaglądałam tu codziennie i zastanawiałam się co się z Tobą dzieje. Ale dobrze, że odpoczęłaś od internetu, wkońcu wszyscy za często na nim "siedzimy" :) Pozatym piękne zdjęcia, u mnie jest tylko parę centymetrów śniegu a u Ciebie tak dużo :o Właściwie nie mam planów na sylwestra bo moja kochana przyjaciółka mnie wystawiła, przynajmniej wiem na kogo nie mogę już liczyć:( http://paulinapaulaa.blogspot.com

Dominique S. pisze...

Masz więcej wyświetleń dziennie niż ja miesięczni haha! Czekałam z niecierpliwością na nowego posta. Cieszę się, że w końcu jesteś <3

happiness-29.blogspot.com

Instytut Urody pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Instytut Urody pisze...

Czasami każdy z nas potrzebuje takiego odpoczynku :) Ja też się bardzo cieszę ze śniegu, jak nigdy :D

http://tamizaa.blogspot.com/

Monika pisze...

Pięknie ! Kochany pieseł ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie! ♥

http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

Ania Nguyen pisze...

Troche sie stesknilam za twoimi postami:) Swietne fotki! xx
ngyen.blogspot.com

mrauu diy pisze...

Ja rowniez sie stesknilam:* czekam na kolejnego posta, moze cos z sylwestrowym diy, przekaski, wystroj :*?

Karik Karolina pisze...

śliczne zdjęcia! szczególnie 3 i ostatnie mi się spodobało :)
codziennie sprawdzałam czy się nie pojawił post na blogu, ale dobrze, że w końcu jest :)
zrobisz zimowy/ świąteczny room tour? w końcu jest jeszcze przerwa świąteczna
http://karik-karik.blogspot.com/

gitara Maja pisze...

Przepiękne zdjęcia,ja również innaczej odczuwam zime ze śniegiem.Chyba też się stęskniłam! :)

http://gitara-maja.blogspot.com/

Zosia Inna pisze...

piękne zdjęcia :)

zapraszam: internetowekartki.blogspot.com

Alicja Young pisze...

Śnieg! Tak za nim tęskniłam ...
World reflected in the mirror

Patrycja Paulina pisze...

Super zdjęcia i piesek jest super <3 dobrze że w końcu spadł śnieg <3
patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

Joanka pisze...

Każdy czasami potrzebuje przerwy, a na Ciebie zawsze jest warto czekać! :)
U mnie śniegu jest na razie niewiele, wczoraj tylko trochę popadało i tyle. Powoli się już niestety topi, ale mam nadzieję, że jeszcze choć trochę poprószy i biały puch się utrzyma. ;)


my-life-my-troubles.blogspot.com

Natalia Groborz pisze...

Ja też strasznie się cieszę, że wrócila do nas:D




talliablog.blogspot.com

ingga pisze...

Super, że wróciłaś :)

www.fotoinigi.blogspot.com

Patrycja Pietrzak pisze...

Basiu, często piszesz, że strasznie nam dziękujesz, że jesteśmy i z niecierpliwością czekamy na posty. Ja chciałabym podziękować tobie, bo gdyby nie ty, nie byłoby tego bloga, który jest naprawdę niesamowity! Bloga czytam już jakoś blisko pół roku, co może nie jest jakimś gigantycznym okresem, ale szczerze muszę przyznać, że od tego czasu strasznie zdążyłam się w nim zakochać! Haha, pewnie gdybym mogła wyszłabym za niego za mąż :D Od pierwszego przeczytanego posta, wiedziałam już, że zostanę tu na dłużej! Przez to pół roku, strasznie zmieniłam swoje nastawienie do życia i nie wiedziałam, że ktoś, aż tak może na mnie wpłynąć. Przy każdym nowym poście dajesz mi takiego kopa, że nawet w najgorszym dniu mogłabym zrobić dosłownie wszystko. Do tej pory pewnie nawet nie wiedziałaś o moim istnieniu, a ja za każdym razem czytając to co piszesz, czuje się jakbyśmy znały się całe życie :') I w głowie cały czas myślę, jak to byłoby cie spotkać na żywo, ale mieszkając prawie 500 kilometrów od Warszawy, raczej nie mam nic do gadania, ale i tak pozostanie to moim małym marzeniem :) I naprawdę, nie masz za co przepraszać - każdy potrzebuje odpoczynku :) Nie wiem jak inni, ale ja wolę czytać świetny post napisany raz w miesiącu, niż posty, które ukazują się codziennie, a nie mają w ogóle sensu, a wiedząc jak wspaniałą jesteś osobą, nie muszę martwić się, że jakiś post mi się nie spodoba. Piszesz to wszystko tak pięknie, ambitnie i kreatywnie, i z takim zaangażowaniem, że aż brak mi słów... Nie dziwię się skąd taki przyrost czytelników ;) Trzymaj się ciepło Basiu ♥

Pozdrawiam, Patrycja :)

Tina pisze...

przepiękne zdjęcia :) u mnie niestety nie ma aż tyle śniegu :c
http://tinna-tinnaa.blogspot.com

Malwina pisze...

cudowny ten piesek!

tymczasem zapraszam na nowy blog, nową przygodę oraz na nowe postanowienie noworoczne!
http://jestembrunetka.blogspot.com

Cwaniara pisze...

Tez ostatnio mało czasu spędzałam na blogu, czasem bałam się spojrzeć na statystyki. Liceum + jesień lub zima to nie jest sprzyjający okres dla blogera, choćby z tego powodu, że wracam ze szkoły jak już jest ciemno. Za każdym razem, kiedy zaczynam pisać post próbuję zaprzestać przepraszać, ale jeszcze rok temu blog był nieoderwalną częścią mojego życia, a teraz była zmuszona ograniczyć moją pasję do minimum, przez co mam okropne poczucie winy.

Pamiętnik Cwaniary [KLIK]!

June&July pisze...

Śliczne zdjęcia! Nie raz taka mała przerwa od blogowania może nam wyjść na lepsze :)

Faustyna pisze...

Szkoda, że śnieg spadł dopiero teraz, a w Wigilię nie było go wcale. Zdjęcia, które zrobiłaś są świetne :)

Milena pisze...

Jakie cudowne zdjęcia. :)

siecina. pisze...

jaki piękny pies! ♥

Allinnes pisze...

Śliczny piesek! U mnie jeszcze nie ma śniegu niestety :(

KLIK KLIK BLOG

Aneta Anett pisze...

Zdjęcia przecudne :* Dałaś mi inspirację na posta dzięki <3 !
http://antiszek-blog.blogspot.com/

Smile Necia pisze...

Kochany piesio. Miłego Sylwestra ;)
smilenecia.blogspot.com

Pati M pisze...

Sądzę że dzięki śniegu na pewno atmosfera się zmieniła :)
Śliczne zdjęcia :)

22-ffashion.blogspot.com - klik :)

Sylwia from the sign of design pisze...

Jak pięknie!<3

ohvictorria pisze...

piękne zdjęcia! :)
ciesze się, że bedziesz pisać częściej! :)

Pozdrawiam!
ohvictorria.blogspot.com

Basia pisze...

Chyba muszę zacząć kolekcjonować takie piękne komentarze! Dziękuję Ci niesamowicie. To jeden z nielicznych komentarzy, który wydrukuję i powieszę nad łóżkiem haha! Nawet nie wiesz, ile to dla mnie znaczy. To było wspaniałe uczucie, kiedy go czytałam. Bo sztuką jest napisać coś od siebie, coś innego niż komentarz zachęcający do obserwacji własnego bloga... Jesteś kochaną osobą! Nigdy nie przypuszczałabym, że znajdzie się ktoś, kogo aż tak zainspirował i zmotywował mój blog.
Jeszcze raz, z całego serca Ci dziękuję!

Buziaki,
Basia

Weronika :) pisze...

Jak jest śnieg, to jest o wiele lepiej!:)
Mój humor się poprawił. :)
MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

CocoChin pisze...

Super zdjęcia! Doskonale Cię rozumiem, czasem przerwa jest po prostu potrzebna :)
Sylwestra mam zamiar spędzić ze znajomymi :)

Oliwia pisze...

Piękne zdjęcia! U mnie też spadł śnieg! <3

mój blog- ultradefenceless

Maja pisze...

Cieszę się że wróciłaś, bardzo brakowało mi Twoich postów.
Zgadzam się, odkąd pojawił się śnieg jest znacznie lepiej! :)
Sylwestra mam zamiar spędzić z przyjaciółką.

MÓJ BLOG

Olivia pisze...

Cieszę się, że w końcu wróciłaś :)

harry-czary-mary.blogspot.com

assymetryczna pisze...

Nic dziwnego, że takie statystyki jak każdy z utęsknieniem zagląda za nowym postem. I wszystcy się doczekali :)
Bardzo ładne zdjęcia i słodki piesek, kocham psy. Troszkę udamo Ci się mnie zarazic entuzjazmem, też gdy spadł śnieg polubilam troszkę zimę!
Pozdrawiam serdecznie

assymetryczna pisze...

udało*
szkoda, że nie można edytować komentarzy... :)

Weronika Radoń pisze...

Piękne zdjęcia, uwielbiam takie zimowe scenerie, bo wyglądają jak z bajki *.*

Mój blog - klik

suzieee pisze...

Cieszę się, że w końcu jesteś ♥
Cudowne zdjęcia!

http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

Patrycja Pietrzak pisze...

Nawet nie wiesz jak jest mi miło :) ! Usłyszeć coś takiego (albo raczej przeczytać :P) od osoby, którą w 100% podziwiam, to coś pięknego :') Odkąd tylko przeczytałam tą odpowiedź uśmiech nie schodzi mi z twarzy :D ! Mimo, że wiedziałam, że czytasz te wszystkie komentarze, to nie spodziewałam się, że dostanę taką piękną odpowiedź! Wiem, że może pisanie odpowiedzi na odpowiedź (:D) komentarza, nie ma większego sensu, ale po prostu grzechem byłoby nie podziękować ci za coś takiego <3 Jesteś naprawdę wspaniała i jeszcze raz MEGA ci dziękuję <3

Wika Emka pisze...

rozumiemy musiałaś odpocząć! Gratuluję <3
Ja własnie bardzo chcialam śnieg, ale teraz mam go już troszeczke dosyć na dworze jest mega zimno i szybko robi się ciemno. Sliczne zdjęcia <3 i piesek
❄️❄️❄️
http://wika-moda.blogspot.com/

Milena B pisze...

Świetny post jak z resztą wszystkie inne :)

Pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie - cakewithstrawberry.blogspot.com

Natka K pisze...

prześwietny blog :)!
obserwuję :)

www.natalia-kowal.blogspot.com

Marta Milena pisze...

Świetny post!

Nasz blog - ZAPRASZAMY!♥

Ola Lipiec pisze...

U mnie snieg spadl w 2 dzien swiat ;_; DOPIERO !! Sliczne zdjecia. olikk-blog.blogspot.com

Aleksandra M pisze...

Super blog i będę na niego zaglądać bardzo często! Chciałamby się zapytać JAKIM APARATEM ROBISZ ZDJECIA? Piękne zdjecia ♡

alexx-olaa.blogspot.com - zapraszam ,chociaż nie jest zbyt piękny bo nie dawno zaczęłam pisać :)

zywia1 pisze...

śliczne zdjęcia :) śnieg jeszcze się trzyma dzięki zimnie, ale mógłby jeszcze popadać :D

Karolina x pisze...

Bardzo się cieszę, że wróciłaś, bo brakowało ciebie w blogostrefie.
Myślę, że takie dłuższe przerwy są potrzebne. Dzięki temu możemy wrócić z głową pełną pomysłów.
Piękne zdjęcia. Przesłodki piesek.
Jestem zakochana w twoim nowym designie *-*

Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze nie są moderowane. Pamiętaj o kulturze wypowiedzi.