11/30/2014

JAK PRZETRWAC JESIEN?!


To chyba rekord, jeśli chodzi o przerwę w pisaniu. W dodatku, wczoraj miałam mały poślizg, jeśli chodzi o kończenie tego posta. Ostatnie kilka tygodni to najbardziej intensywny czas w moim życiu! Napisanie tego wpisu chodziło za mną ponad miesiąc. Ci, którzy czytają mnie dłużej i znają moje podejście do blogowania, wiedzą, że nie lubię wstawiać byle czego na bloga, wszystko musi być idealnie dopracowane! Czasem pracuję nad zdjęciami 5 dni, do tego dochodzi napisanie spójnego tekstu. Mam nadzieję, że rozumiecie. Oczywiście obiecuję, że nadrobię tę nieobecność! :)


"Moim zdaniem, jesień to najgorsza pora roku! Jest okropnie zimno, ciągle wieje, pada. Nie można nigdzie wychodzić, bo szybko kończy się to przeziębieniem, więc wszystkie wieczory spędzamy w domu. To strasznie dobija!" - tak myślałam do niedawna. Postanowiłam to zmienić i zarazić Was swoim optymizmem! :) To 5 moich "trików", żeby jakoś przetrwać jesień!

Krok 1 - bez niego się nie obejdzie! Zmień swoje nastawienie. Gdy to zrobisz, będzie sukces, zaufaj mi.

2. Dokonaj metamorfozy swojego pokoju! Zobaczysz, jak bardzo wpłynie to na Twój nastrój. Nie trzeba niczego wielkiego. Wystarczy kilka świeczek, lampionów, kolorowych ramek, Twoich ulubionych zdjęć, ciepłego koca! Stwórz swój kącik. Zapal tak dużo świeczek, jak to możliwe. Rozwieś wszędzie lampki, cotton ballsy albo lampiony.

3. Zabierz swojego zwierzaka na spacer. Telefon zostaw w domu, zapomnij o nim na pół godziny, totalnie odetnij się od świata. Nie traktuj tego spaceru jako obowiązek. Ciesz się tym momentem - biegaj razem ze swoim psem, reszta świata może poczekac ;)

4. Nic tak nie poprawia humoru, jak muzyka! Podczas drogi do domu, w metrze, autobusie. Uwielbiam patrzeć na rzeczywistość, gdy mam w uszach słuchawki - wszystko wygląda jak film, ludzie wydają się bardziej sympatyczni, zmienia się moje podejście do całego świata. To jest dla mnie niesamowite! Moją playlistę znajdziecie poniżej.

5. Wiecie co na mnie dobrze wpływa? Jedzenie! Ale takie starannie przygotowane. Zróbcie sobie do szkoły pyszne śniadanie, które nie ograniczy się wyłącznie do kanapki! To, ile jedzenia zabieram ostatnio, przyciąga uwagę. Weźcie ze sobą croissanty, mini pancakesy, trochę dżemu, nutelli, garść orzechów (np. pistacji), owoce, sok. Kombinacji jest wiele! Zapewniam Was, że takie śniadanie to coś najlepszego, co może Was spotkać w ciągu dnia! :)

Rozwiązań jest tak wiele! Piszcie, jak Wy poprawiacie sobie humor w jesienne wieczory! A co byście powiedzieli, gdyby blog był prowadzony w dwóch językach (ze względu na dużą ilość czytelników ze Stanów i UK?) 

Oto kilka świetnych piosenek z mojej playlisty:
No One Else Like You - Adam Levine,
Suit&Tie - Justin Timberlake,
You're nobody til somebody loves you - James Arthur,
Animals - Maroon 5,
Paris sera toujours Paris - ZAZ
Love Never Felt So Good - Michael Jackson&Timberlake,
That Girl - Timberlake,

79 komentarzy:

Julia Pe pisze...

Bardzo fajne pomysły!
Myślę, że pisanie postów w dwóch językach jest dobrym pomysłem ;)

Mój blog - klik!

Malwina Mal pisze...

fajne pomysly
http://mandyy-blog.blogspot.com

Ania Nguyen pisze...

lvoe never felt so good i reszta wyglada o wiele lepiej:) Mam nadzieje ze to tylko taka jednorazowa dluzsza przerwa:) xx
ngvyen.blogspot.com

Natalia Groborz pisze...

Hm, jeśli chcesz, dwujęzyczne posty nie będą złe :)
Cóż, zaraz zima, więc myślę, że będzie coraz lepiej :)

talliablog.blogspot.com

Oliwwiaa L. pisze...

Bardzo fajne propozycje :) ja nie lubię jesieni ale staram się podchodzić do niej pozytywnie i umilać sobie ten czas.

http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

Roksana & Nicola pisze...

Świetne rady, sama do większości się stosuje. Świeczki mam wszędzie pozapalane i jest cudownie. :)
nowy post>http://roksana-and-nicola.blogspot.com/?m=1

Julia Yulushu pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Julia Yulushu pisze...

W Twoim blogu cenię właśnie to że posty nie pojawiają się zbyt często, a są bardzo dopracowane. Zdjęcia na blogu są zawsze bardzo dobre, tekst bez żadnych błędów językowych.
Jeśli chodzi o jesień, to bardzo lubię tą porę roku. Zima jest oczywiście u mnie na pierwszym miejscu, ale jesień jest tuż za nią :)

julalula.blogspot.com

suzieee pisze...

Świetne rady, na pewno z nich skorzystam, bo ostatnio jesień zaczęła mnie przyprawiać o ból głowy i niechęć do życia :/ ♥

http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

Finemente pisze...

Prowadzenie w kilku językach to bardzo dobry pomysł, nawet ja wolałabym czytać po angielsku. Ja nie mam ci za złe tej przerwy, sama uważam, że lepiej jak posty są rzadko, a są dopracowane, niż częste, a o niczym :)
Pozdrawiam
finementesword.blogspot.com

ohvictorria pisze...

Moze to przereklamowane ale mi zawsze pomagają motywujące cytaty i herbata. No i tak! Oczywiście jedzenie <3

Siwetny post Basiu! :)

Pozdrawiam,
ohvictorria.blogspot.com

Aleksandra Czyż pisze...

Świetne porady :)
Muzyka jest dla mnie niezbędna :)

live-telepathically.blogspot.com kliik

Oliwia Sara pisze...

Ciekawe pomysły :) Jak tylko zaczyna się jesień świeczki są u mnie obowiązkowe.

Pozdrawiam :)
http://perypetieoliwii.blogspot.com/

Cari ^^ pisze...

Ciekawe pomysły! Mi akurat do szczęścia wystarcza dobry film, kakao i ciepły kocyk ❤

carisile.blogspot.com

Kajka pisze...

I jest pięknie ... :)

g☯pnes pisze...

Post świetny. Niestety jesień się już prawie kończy, ale nigdy nie jest na nic za późno. Świetne porady, Na pewno skorzystam. Nie mam nic przeciwko temu, żeby blog był prowadzony w dwóch językach.
gopnes.blogspot.com

Marta Goszczyńska pisze...

Ja ostatnio zmieniłam nieco wystrój mojego pokoju, dodałam lampki, świeczki i wygląda cudownie!

http://p33rless.blogspot.com/

♥ Cukier Puder pisze...

zmiana wystroju pokoju jest obowiązkowa na zimę i na Święta :)

Monika Świerzewska pisze...

Bardzo fajne pomysły,ja już zadbałam o zmianę mojego pokoju.
Prześliczne te poduszki na zdjęciach.
Zapraszam do mnie http://monika-swierzewska.blogspot.com

c h a n e l i e r pisze...

Uwielbiam takie porady!:)
Dwa języki na blogu jak najbardziej na tak, zawsze się przydadzą:)



Agatka pisze...

Rewelacyjny post i pomysły! :)

W wolnej chwili zapraszam również do mnie. Spodoba Ci się - skomentuj lub zaobserwuj! :)
sweeet-coookie.blogspot.com

gitara Maja pisze...

Blog w 2 językach to bardzo dobry pomysł jednak wiąże się to z dłuższym czasem przygotowywania postu ale...czego nie zrobić dla czytelników.
Bardzo przydatne rady, coś dla leniuchów więc też i dla nich dobrze
;)

gitara-maja.blogspot.com

Katie pisze...

super rady
http://fashionstreetinspiration.blogspot.com/

Kamo pisze...

na mnie tez najlepiej dziala jedzenie i boje sie ze niedlugo bede ogromna kulka haha

http://kamoop.blogspot.com <-klik

Michalina pisze...

Ja uwielbiam jesień nawet bez tych wszystkich rad, ale czasem się stosuję do czegoś podobnego :)

Kamila Matuszewska pisze...

ja uwielbiam jeść i leżeć pod kocem z ciepłą kawką/herbatką:))

Karik Karolina pisze...

fajne rady :) ja już od dawna mam taki zapał, żeby inaczej udekorować pokój, ale jakoś nie mam pomysłu, żeby to ładnie wyglądało haha :( i tak co weekend coś zmieniam, dodaję, ale nie jest to mój wymarzony efekt
nie mogę się już doczekać następnych postów, a i kiedy nagrasz jakiś filmik? :)
myślę, że prowadzenie bloga w dwóch językach to świetna sprawa, możesz przez to znacznie poszrezyć grono czytelników
http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

Gąska pisze...

Mało juz tej jesieni zostało więc raczej nie będzie wyczynem jej przetrwać ;)

zywia1 pisze...

świetne pomysły :) chętnie siadłabym sobie z kakaem pod kocem :D

Joanka pisze...

Niestety wszystkie pomysły znam, ale post i tak bardzo mi się spodobał, zresztą jak zawsze. :D

jamies1441 pisze...

Świetne pomysły ! :) I muzyka !
http://zdeterminowane.blogspot.com/

Patrycja Paulina pisze...

Nie mam nic przeciwko co do blogu w dwóch językach, może i ja się czegoś poduczę :) super rady tylko chciałabym mieć pieska :c
patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

Karolina Niepodam pisze...

Wolałabym, żebyś dodała ten gadżet tłumaczenie, a nie prowadzenie w 2 językach. Super post!

Marysia Szkóp pisze...

a jak dla mnie dobry pomysł na te dwa języki:)
muszę zaczerpnąć inspiracji z tej twojej playlisty:)

http://im-mer.blogspot.com

Oliwia pisze...

Ciekawy post, ale mi się na pewno nie przyda. Kocham jesień i nie potrzebuję żadnych "tricków", żeby ją przetrwać. Przepraszam, że to powiem, ale Twoje rady jedynie spłycają dla mnie cały sens egzystowania takiej pory roku, jaką jest jesień. Mimo to sądzę, że na pewno dużo osób skorzysta z Twoich pomysłów i umili sobie czas w jakiś ciekawy sposób. :)

mój blog- ultradefensless

Alicja Young pisze...

Ja umilam sobie jesień graniem na gitarze. Co do prowadzenia bloga w dwóch językach stwierdzam że to świetny pomysł.
sweethomesweety.blogspot.com

Monika nika pisze...

super post i masz racje lepiej dodać rzadziej ale coś konkretnego :)
a blog w 2 językach? spoko i gratulacje zagranicznych czytelników :)

Kklaudiaa Klaudia pisze...

Super post :) jak zawsze !
Zapraszam do mnie http://bbella-bellaa.blogspot.se/

Mrs. Patty pisze...

Świetne porady! Ja jednak uwielbiam wszystkie pory roku i widzę w nich czasami same plusy. Prowadzenie bloga w dwóch językach jest dobrym pomysłem. :)

Pozdrawiam, Piankaofstyle

Pati M pisze...

Mój pokój przeszedł już metamorfozę :)
Super post!

22-ffashion.blogspot.com - klik :)

Olivia pisze...

Nastawienia nie musze zmieniać, bo zawsze mam dobre :)
Pewnie prowadź, poprawisz przy tym swój angielski :)

frugi pisze...

Spacery z moimi psiakami są najlepszym lekarstwem na jesień! :)

Meredy Loxar pisze...

Genialne triki, skorzystam na pewno! <333
http://okaygeomi.blogspot.com/#

Ola K. pisze...

Super rozwiązania. U mnie pomaga ciepły napój ;)

Weronika Kamińska pisze...

Super poradnik :D
Przyda się na pewno :)
http://weronika-werciia.blogspot.com/

Zosia Inna pisze...

Super post! :-) Uwielbiam Twojego bloga, jestem jak najbardziej za, jeżeli chodzi o prowadzenie go w dwóch językach ;)

Zapraszam: internetowekartki.blogspot.com

Anga pisze...

Nic tak nie poprawia humoru jak dobre jedzeni :D A, no i dobra muzyka tez, choć nasze gusty chyba troszeczkę się różnią pod tym względem. Prowadzenie bloga w dwóch językach to super pomysł, ale można też na przykład zacząć na innym adresie pisać to samo, tylko po angielsku, już kilka razy widziałam takie rozwiązanie i jestem za nim całym sercem :)
Teraz to ja jestem za postem jak przetrwać zimę, bo ten już niedługo nie będzie aktualny... :D

Weronika :) pisze...

Mam zamiar zrobić metamorfoze pokoju, jednak nie mam żadnego pomysłu :(
MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

Classically pisze...

dobre jedzenie jak najbardziej <3 bardzo podoba mi się Twój blog
mam nadzieję, żę odwiedzisz i skomentujesz classicallyday.blogspot.com

Adgam Blog pisze...

uwielbiam te porady ♥ są genialne!

Agata pisze...

Mnie jednak chyba nic nie przekona do tej pory roku :D Na szczęscie za niedługo już zima :)

niktniewidzi.blogspot.com/

Paulina pisze...

Według mnie najlepiej podczas jesieni usiąść z kocem i kubkiem kakao i pooglądać ulubione filmy, seriale lub youtuberów! Specery z psem to też świetny pomysł, jednak ostatnio bardzo wiało na dworze, przez co było zimno i nie zbyt dało się gdziekolwiek wyjść:( Ale pomysły są super, szczególnie słuchanie ulubionych piosenek! http://paulinapaulaa.blogspot.com

Daria pisze...

A nie wystarczy po prostu tłumacz z boku? :) Chociaż haha on tak tłumaczy, że nic się nie rozumie :D

http://minimalistyczny.blogspot.com/ (u mnie post z wymiany z Francją)

Hoola ola pisze...

Fajne porady :)
hoola.blogspot.com

Aleksandra pisze...

Ciekawe rozwiązania! :))
pomojemu, zależy mi.

Dominika M pisze...

bardzo ciekawy post ;)

http://mynameisdominica.blogspot.com/

By Emila pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
By Emila pisze...

Fajny post :).
Zapraszam do obserwowania mojego bloga (na samym dole): http://emiemaila.blogspot.com/

Agata pisze...

Super porady :)

NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

nicole piłat pisze...

Basiu, ja radziłąbym tobie przygotowywać się do świąt ;-).Post jak zwykle profesjonalny, aż miło się czyta hah.A co do jedzenia to teraz wchodzi mi sodki... miód hahah.
Słowem końca zapraszam cię do mnie:http://fanicma.blogspot.com/

Kate Stylee pisze...

Ja zazwyczaj spędzam czas z kubkiem kakao, dobrą książką lub laptopem i oczywiście ciepłym kocem :)
whitepulery.blogspot.com

Aneta Anett pisze...

Post dopięty na ostatni guzik ! <3

Zapraszam do mnie :)
http://antiszek-blog.blogspot.com

Marta Milena pisze...

Herbata, książka/laptop lub po prostu sięuczę, bo nie mam innego wyjścia haha :))

Nasz blog - ZAPRASZAMY♥

Julia Staniszewska pisze...

Dobra muzyka, ciepłe kakao lub herbatka, świeczki zapachowe oraz kocyk od razu sprawiają, że jakoś da się przetrwać tą szarą jesień. Moim zdaniem fajnie by było, gdybyś pisała w dwóch językach. Dzięki temu osoby praktycznie z całego świata mogłyby czytać twojego bloga.

http://julia-lifestyle-blog.blogspot.com/

Wiktoria Drawska pisze...

dobre pomysły :)

co myślisz o obs=obs jeśli tak ty zacznij i napisz mi na blogu :)
http://its-me-victoria.blogspot.com/

WIKA pisze...

Świetne porady oraz piosenki :)
wikaaa-wika.blogspot.com

Julia Konecka pisze...

świetny post! ja osobiście nie nawidzę jesieni, ale na zime się nawet nie zapowiada, temperatury wciąż są dodatnie, a śnieg jeśli spadnie to zaraz topnieje, o ile niektórych to cieszy, tak mnie smuci. Może zrobisz jakieś świąteczne DIY, albo roomtour? :)
pozdrawiam Cię cieplutko

Rin Blog pisze...

Cudowny post :)
Klikniesz w link Sheinside u mnie?
Klikniesz w linki w tym poście? Klik

WeroNika pisze...

Post bardzo pozytywnie nastawia do jesieni - super :)

http://miasto-inspiracji.blogspot.com/

Ola Sidorowska pisze...

Ach, punkt 5 :) Nic tak nie poprawia mojego humoru, jak ślicznie przygotowane jedzonko :) Super porady!

Zapraszam! :)
By-Lolka.blogspot.com - klik!

Baskuul pisze...

Dlaczego do tej pory nie ogarnęłam Twojego bloga? masz cudowny blog ! I ja również mam na imię Basia :D
+obserwuję !

Niesymetrycznie o pisze...

muzyka, jedzenie, bieganie, spanie, tumblr, herbata - oooooo tak! :)
Chciałabym się dowiedzieć skąd masz pościel? Jest przesłooodka <3

http://niesymetrycznieo.blogspot.com/2014/12/plan.html

Sara Trawka pisze...

Ja tak jak ty nie lubie tej pory roku :(
Bardzo fajny blog , życze sukcesów ♥

Zapraszam do mnie dopiero zaczynam
http://przezczekoladedoserca.blogspot.de/

Natalia Orda pisze...

fajnie napisane! Życzymy wesołych świąt ♡

Pozdrawiamy!
♡ Twins Life - kliik ♡

SonzSwag pisze...

Ja tam lubie jesien, wiec nie potrzebuje tych wskazowek.
Ale znam wiele osob ktorym bym mogla polecic tego posta, i to zrobie :*
cloddy-cloddy.blogspot.com

Talla pisze...

Bardzo pozytywny post! :D
Przetrwaliśmy jesień a teraz musimy przetrwać "jesienną zimę", bo zimą tego nie można nazwać :(

justsayhei.blogspot.com

Ekoni Morison pisze...

Matko jak ślicznie na tym blogu

- http://laninatosia.blogspot.co.uk/

Malwina Nowak pisze...

Cudowny blog ♡ Świetne propozycje, na pewno z nich skorzystam :)

Obserwuję i pozdrawiam,
Malwina z La Petite World :*
www.la-petite-world.blogspot.com

Stylowi pisze...

super zapraszamy do nas, ciekawe pomysly na paznokcie i oryginalne fryzury http://pomyslowi-i-stylowi.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze nie są moderowane. Pamiętaj o kulturze wypowiedzi.