8/15/2014

VIDEO: MOJE SPOSOBY NA NAUKĘ!

72 komentarze:

Karolina pisze...

bardzo mi pomogłaś tym filmikiem , dziękuję :D
http://przed-obieektywem.blogspot.com/

Matrelsy pisze...

Jak zwykle genialny filmik! <3 Bardzo przydatne porady, z niektórych już korzystałam, a reszta na pewno mi się przyda :)
matrelsy.blogspot.com

mary pisze...

Kocham Twoje filmiki *.* jesteś bardzo pozytywną osobą i miło się Ciebie ogląda!
~maary-life~

CherryBasia pisze...

Świetny filmik, przydatne rady ;)
cherry-basia.blogspot.com

Cari ^^ pisze...

Genialny filmik <3
carisile.blogspot.com

Zofija B. pisze...

Super filmik. Masz super głos :D
zwyczajna14-latka.blogspot.com

Vero nike pisze...

Ja powiem tak: to już było. Nie obraź się, ale w sezonie sierpień - wrzesień na co drugim blogu znajdziemy wpis dotyczący sposobów na naukę. Może warto przysiąść i postawić na coś, czego jeszcze nikt nie wykorzystał? Na coś, co byłoby ciekawym urozmaiceniem bloga? Ja rozumiem, że napracowałaś się przy 'skręcaniu' filmiku do (za przeproszeniem) kupy, ale ten temat jest poruszany prawie na każdym innym blogu. Śledzę twoje poczynania, Basiu, od bardzo dawna i niestety muszę przyznać, że trochę spadłaś z formy. Nie chcę cię tutaj poniżać, choć i tak większość twoich czytelniczek napadnie na mnie, jak na złą krowę, ale chcę ci pomóc. Masz potencjał, twój blog jest znany, a więc dlaczego by tak nie zaszaleć? Dlaczego by nie wpaść na coś, na co nie wpadł jeszcze nikt? Mam nadzieję, że odbierzesz mój wpis jako przydatne rady, a nie żadną niekonstruktywną krytykę, której na tym okropnym świecie pełno :)

Pozdrawiam,
orasey.blogspot.com

Kimiko Sumin pisze...

Świetny filmik i bardzo przydatny, naprawdę. Lubię takie oglądać. =)
Zapraszam do mnie. Jeśli spodoba ci się blog, miło byłoby gdybyś pozostawiła po sobie jakiś ślad. <3
kimiko-kimikoo.blogspot.com/

Basia pisze...

Kochana, dziękuję Ci serdecznie za komentarz! Wolę, żeby ktoś mnie trzepnął w tyłek i dał kopa do pracy niż pochwalał cokolwiek zrobię. Ten filmik nagrałam dlatego, że moi czytelnicy bardzo mnie o to prosili, a ja uznałam, że to będzie OK na dobry początek (miejmy nadzieję!) systematycznej pracy nad kanałem. Szykuję dla Was taką bombę, post + filmik, jakiego na polskim youtube i w polskiej blogosferze, zrobionego na wysokim poziomie nie było (w ogóle nie widziałam takiego filmiku nawet za granicą :D) - muszę tylko zebrać przyjaciółkę i działam.
Jeszcze raz dziękuję wielce za komentarz!

Basia pisze...

hah, dziękuję <3

ƒrคмℓi † pisze...

Ciesze sie jak glupia tak dlugo na niego czekalam, uwielbiam ogladac twoje filmiki i naprawde sie ciesze ze juz nagralas nowy. Jestes naprawde pieknie opalona, super tak wygladasz! Stosuje kazda z twoich metod, dziwi mnie to ze tyle osob pisze na ten sam temat ale maja o wiele mniej pod punktow.
A z filmikow, kocham haul z przyborami szkolnymi!

Pozdrawiam
Zajrzysz?
Vframlii.blogspot.com

lavender wreath pisze...

Musisz trochę ściszyć muzykę, bo słabo Ciebie słychać :(

Karolina Blog pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Daria pisze...

Też trochę nawiążę do powyższego komentarza. Moim zdaniem w ostatnim czasie na Twoim blogu, Basiu, pojawiają się pospolite tematy. Wiem, że jesteś baaaaardzo kreatywna i liczyłam na coś więcej niż 'What's in my beach bag?' (albo coś podobnego) czy 'Moje sposoby na naukę'. Oczywiście sam filmik jest porządnie zmontowany, krótki i na temat. W sumie czego chcieć więcej? Kreatywności! Tak tylko chciałam dodać, ale nadal Cię uwielbiam :)

http://inspire-someone.blogspot.com/

Marta pisze...

Świetny filmik, uwielbiam twoją pozytywną energię! ♥
Od tego roku chyba muszę bardziej wziąć się do roboty i zastosować się do twoich porad!
... i chyba zacznę w końcu wyłączać telefon i inne tego typu urządzenia, bo one rzeczywiście niezwykle rozpraszają..
Bardzo bym chciała byś nagrała z serii back to school: szkolny haul zakupowy, outfity do szkoły i może jakieś odpowiedzi na pytania czytelników dotyczących szkoły? :) Czekam na kolejne filmiki!
Buziaki, Marta ♥

Basia pisze...

"What's in my beach bag" zrobiłam przy okazji. Gdy byłam nad morzem prawie 2 tyg, nie wzięłam większego aparatu, zresztą, co można zrobić nad morzem mając tak ograniczone możliwości? Ten post to trochę taki spontan. Obiecuję więcej kreatywnych postów, które stały się czymś charakterystycznym, co wyróżnia mój blog spośród innych i z czym ludzie utożsamiają Pisane Miodem. Dzięki za komentarze, biorę się do roboty! :D

Karolina Blog pisze...

Bardzo fajny filmik. Uwielbiam serię Back to school.

Mój blog

Basia pisze...

Ooo, dziękuję kochana <3

Julia Pe pisze...

Fajny film! Podoba mi się :)

Zapraszam do mnie:
think-positively-blog.blogspot.com

Malwina Mal pisze...

fajny filmik pomógł mi
http://mandyy-blog.blogspot.com

za0biektywem pisze...

bardzo dużo sposobów ja sama już stosuje i są super

http://za0biektywem.blogspot.com/

Alicja Young pisze...

Może temat jest bardzo oklepany, ale moim zdaniem twój vlog (patrząc na komentarze) pomógł wielu. Ja mam podobne sposoby, ale ciężko jest mi się zebrać do "kupy" i zacząć się uczyć.
sweethomesweety.blogspot.com

Joanka pisze...

Zapowiada się ciekawie, może podłapię coś nowego. Mam nadzieję, że filmików z tej serii będzie więcej. :)
Zabieram się do oglądania! :))

my-life-my-troubles.blogspot.com

Kamila Matuszewska pisze...

super filmik, też uczę się Niemieckiego oraz także najchętniej uczę się około godziny 18 :)
moje propozycje na filmik to:
-pytania do mnie
-moze pokaż nam Twoje notatki? (oczywiście gdy zaczniemy naukę ;))
-room tour
-Twoje sposoby na nudę
-poranny makijaż :)

z dystansem pisze...

Większość z tych metod stosuję osobiście bardzo pomagają :)
*obserwuję
http://zdystansemdozycia.blogspot.com/

Zosia Łyczykowska pisze...

ładnie ci w tym koku i nie machaj tak dużo rękoma :P !


fashionable-sophie.blogspot.com

Julia Demitraszek pisze...

świetne sposoby na naukę

will-remember-forever.blogspot.com

Natalia Dybka pisze...

Fajne gestykulujesz. :D Też tak mam. :D Super zmotywowany filmik!
Gdzie przerabiasz?

http://natalla-blog.blogspot.com

Madeleine Madi pisze...

Bardzo ciekawy i pomocny filmik :)

http://madi-madeleine.blogspot.com/

Olivia pisze...

Świetny filmik! Dzięki za pomysł z tymi rodzajnikami bo też się uczę niemieckiego :)

harry-czary-mary.blogspot.com

Dominique S. pisze...

Uwielbiam twoje filmiki! Bardzo przydatne rady, z wielu z nich korzystam. :)

happiness-29.blogspot.com

Milena Z pisze...

Świetny filmik, z większości rad na pewno skorzystam :)

milenaa-blog.blogspot.com

Talla pisze...

super filmik! <3
jesteś mega pozytywną osobą, już uwielbiam twoje filmiki ^^

justsayhei.blogspot.com

neelly-blog pisze...

Świetny filmik!
Możesz zrobić haul z przyborami itd. do szkoły :)
http://neelly-blog.blogspot.com/

Daria xx pisze...

bardzo fajny filmik, postaram się skorzystać z kilku twoich rad (:

Karik Karolina pisze...

mam nadzieję, że zrobisz jeszcze kilka filmików back to school ! :)
i nagrywaj częściej, proszę ! uwielbiam Cię <3
i możesz nagrać jeszcze get ready with me, morning routine i nigjht :)
http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

ANKAGRZANKA pisze...

jeju, nagrywaj wiecej takich vlogow zdecydownie!:) Uwielbiam Cie sluchac,a twoje rady sa naprawde przydatne, niby proste ale jak potrafia duzo zmienic:)
xx
ankagrzanka.blogspot.com

Julia Orda pisze...

Świetnie wyglądasz! świetny vlog + w jakim programie przerabiasz filmiki?
może w następnym poście opiszesz swój idealny dzień?

jugii.blogspot.com - klik

CocoChin pisze...

Też mam osobny zeszyt do uczenia się, głównie rozpisuję tam historię - osoby, daty i osie czasu :)

Magdauke pisze...

mam podobne sposoby na naukę haha ale nigdy przy biurku :) zawsze na łóżku a najlepiej mi sie uczyc rano szczególnie przed egzaminami kiedy jest najwiecej nauki :D haha
magdauke.blogspot.com

Basia pisze...

Dziekuje! Przerabiam w iMovie ;-)

Basia pisze...

Serio? Myslalam, że ściszenie do 16% to juz przegięcie :D

Basia pisze...

Przerabiam w iMovie

Basia pisze...

Dziekuje Kochana! ❤️

Magda Prokopska pisze...

Fajny filmik i fajne sposoby :)

maggiee-blog.blogspot.com

Amy pisze...

Świetne video !
Nagrywaj więcej ♥
Ja też nie mogę się uczyć bez jedzenia !

Zapraszam do mnie;
burgundychocolate.blogspot.com

galadriel pisze...

Fajnie fajnie...a może jakieś DIY z serii Back To School? O sposobach na naukę mozna przeczytać na każdym prawie blogu... ^^

niebieskie-mysli.blogspot.com

marionetka pisze...

Mam nadzieję, że kiedyś tak wciągniesz się w działalność na YT, że filmiki będą pojawiać się częściej :) I życzę Ci też, żebyś wkrótce poczuła się swobodnie przed kamerą i mówiła nieco głośniej :)

Niki Weronika pisze...

Ten filmik jest kochana bardzo pomysłowy, bo już nieługo niestety trzeba szykować się do szkoły a jeżeli chodzi o nauke to pewnie nikomu nie będzie się chciało uczyć od razu po wakacjach i jak będziemy już się chcieli za to zabrać to na pewno wszystściutko będzie nas rozpraszało! Dziękuję Ci bardzo za ten filmik, ponieważ bardzo mi się przydał:D
http://passion-niki-mery-fashion-photography.blogspot.com/

Pati Parks pisze...

Świetny filmik.
http://parkspati.blogspot.com/

Karolina Sheep pisze...

filmik swietny ! wypróbuję niektóre sposoby :) czekam na więcej z serii back to school, :)

karolablogg.blogspot.com

Agata Madeleine pisze...

Jak zawsze super sie spisałaś Baśa.Rady są bardzo proste i popularne, sama większość stosuję.Jeżeli chodzi o języki to faktycznie najlepiej sie uczę na skojarzenie, jakoś nie mogę sie przekonać do fiszek ;))
http://avenuefranche.blogspot.com/

Julia. pisze...

I czuję zbliżający się rok szkolny.
Pod wieloma względami uczę się podobnie ;).

Oliwia Kowal pisze...

Bardzo ciekawy i dopracowany filmik, właśnie takie lubię! ♥ Już czekam z niecierpliwością na kolejny! :)

Zapraszam: (mam nadzieję, że odwdzięczysz się komentarzem)
OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM (KLIK) ♥

Patrycja Piankowska pisze...

Bardzo przydatne rady !

http://piankaofstyle.blogspot.com

Julia Orda pisze...

idealny filmik

JUGII.BLOGSPOT.COM -klik

Viki Magda pisze...

Super filmik i czekam na kolejne z serii back to school.Pozdrawiam!
http://fire-of-life.blogspot.com/

Ola pisze...

fajny,nie długi, konkretny film :>

http://everyone-is-perfectt.blogspot.com/

Paulaa G pisze...

Rady bardzo przydatne, zwłaszcza dla mnie, bo będę pracowała na świadectwo z paskiem :)

rosylette pisze...

Zaraz biorę się za oglądanie, fajnie, że wróciłaś na YT :)
http://rosylette.blogspot.com/

Gabrysiaa September pisze...

Powroty do szkoly... Dla niektórych straszne, a dla mnie fajne. Lubie szkole, poniewaz spotykam tam przyjaciol, jest tam czastka mnie. To video przyda mi sie bardzo, fajnie, ze je nagralas.
Zapraszam <- http://gabriela-favourite-things.blogspot.com/

Amcia pisze...

Widzę, że mamy bardzo podobne sposoby na naukę :) Jedyne w czym się różnimy to czas na naukę, który u mnie zaczyna się praktycznie od razu po tym jak zjem obiad, czyli jeszcze przed godziną 16. Robisz bardzo fajne filmiki, mam nadzieję, że pojawi ich się z tej serii jeszcze więcej!

amcia-blog.blogspot.com

Agata pisze...

Super sposoby na naukę. Na pewno skorzystam z nich podczas roku szkolnego ;))

Zapraszam na NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK!
&
ZADAJ MI PYTANIE KLIK! :))

Rysowane Aparatem pisze...

Dzięki za kolejne sposoby Basia! :)

Patrycja Paulina pisze...

bardzo pomogłaś mi z tym filmikiem <3
filmik bardzo fajny :) aczkolwiek trochę rozprasza mnie ta muzyczka w tle ;/
patrycja-paulinaa.blogspot.com-KLIK

Mery andMery pisze...

Świetny post oraz wspaniałe zdjęcia :)
Zapraszam na mojego bloga: http://passion-niki-mery-fashion-photography.blogspot.com/
KOM=KOM
OBS=OBS

Siostry Andrzejewskie pisze...

Świetny filmik! ;)

Cynamonowe ciasteczko pisze...

świetny filmik , przydatne rady ;)
http://cynamonowe-ciasteczko.blogspot.com/

Gabrysiaa September pisze...

Filmik bardzo przydatny, masz bardzo ładną bluzkę.
Mogłabyś kręcić je dłuższe, ja rozumiem ze nie chcesz przedłużać, ale czasem niepotrzebnie przyspieszasz :D.
Nawiąże do komentarzy wyżej. Czekam na oryginalniejsze posty! :)

Pozdrawiam, zapraszam: gabriela-favourite-things.blogspot.com

Tysia Pysia pisze...

Bardzo fajny filmik :) nagrywaj bo miło się ciebie słucha :) pozdrawiam ,zapraszam :*
http://malutkicherrys.blogspot.com/

Mery andMery pisze...

Super filmik, mam nadzieję, że będziesz długo kręciła filmiki, bo jesteś w tym świetna tak samo jak w blogowaniu :D
Zapraszam do mnie, nowy post!
http://passion-niki-mery-fashion-photography.blogspot.com/

y☯ung pisze...

Świetne pomysły na naukę. Na pewno będę korzystać.
gopnes.blogspot.com

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze nie są moderowane. Pamiętaj o kulturze wypowiedzi.