4/10/2014

WHAT'S UP?



Tak długo mnie nie było.. Mimo to, w mojej głowie przez tą przerwę pojawiło się kilka fajnych pomysłów. Miałam chwilowy brak weny twórczej, a do tego zabrakło mi czasu nawet na zebranie myśli, by cokolwiek do Was napisać. Chcieliście poczytać, co u mnie słychać, więc przychodzę do Was z postem lifestyle'owym! Jestem strasznie przemęczona. Codziennie po powrocie ze szkoły nie marzę o niczym innym, jak tylko położyć się i zapaść w sen zimowy. Niestety każdy (z wielkim naciskiem na to słowo!) wieczór i popołudnie, zwłaszcza te słoneczne - dziwnym trafem - spędzam przed książkami. Weekendy przesiaduję nad moją ukochaną Wreck This Journal (choć Balladyna wzywa i oczywiście nie sposób jej się nie oprzeć..) Może niedługo pokażę mój mały postęp w uzupełnianiu książki, bo bardzo mnie o to prosiliście :)

Przedstawię Wam też mały plan postów, które w najbliższym czasie pojawią się na blogu. Czasem mam tak, że pomysł na post przychodzi całkiem spontanicznie i w zupełnie niespodziewanym momencie, po czym mi umyka.. Piszcie, czego Wam brakuje na blogu i jakie posty byście z chęcią przeczytali? Liczę na Wasze komentarze! :)



I obiecane pozdrowienia dla "mojego najfajniejszego i najlepszego BFF, Michała" @bijemniesiostra na Insta (nie wierzę, że to piszę hahah) Wszystkiego najlepszego ! :D

66 komentarzy:

Paulina a pisze...

Widzę że ta "Arizona" jest już na każdym blogu :) Naprawdę musi być to dobre c:
Mam prośbę jeśli masz chwilkę i dobre serduszko poklikałabyś w baner i w linki w moim poście staram się o współpracę z firmą sheinside.
.Jest to dla mnie bardzo ważne :)
http://paulinkq-my-life.blogspot.com

Angelika pisze...

Arizona, wszędzie Arizona :D jak to w ogóle smakuje?
Uwielbiam ten twój zeszycik! ♥

marionetka pisze...

Ten dziennik jest bardzo ciekawy, może kiedyś trafi też do mnie :)

Izabela Kowalska pisze...

Uh,też teraz omawiam Balladynę :( Moja ulubiona Arizona <3 o,zrymowało się :D
izz-izzy.blogspot.com
Trzy,aj się cieplutko :*

adgam pisze...

muszę kupić sobie Wreck This Journal ♥ Ta książka wydaje się po prostu genialna *.*

julka anonimowa pisze...

Też mam wreck this journal, ale nie mogę się doczekać Twojego posta o nim ♥
Arizona jest pyszna ja w końcu wczoraj ją kupiłam !
Śliczne zdjęcia

junaa-blog.blogspot.com

Julia pisze...

Wszędzie Arizona, a u mnie w sklepach nigdzie jej nie ma:( Mam nadzieję że kiedyś na nią natrafię<3

julie-bloog.blogspot.com

lunaticcc pisze...

Ja też ostatnio jak wracam ze szkoły to marzę tylko o spaniu.
A może dodasz jakieś posty o organizacji ? :)

thecoolmint.blogspot.com

Aleksandra Rutana pisze...

Arizona już jest wszędzie. ;p Też przerabiamy Balladynę..

http://alekssandrasssss.blogspot.com

Kasiuu pisze...

Oh nawet nie wiesz jak bardzo czekam na każdy twój post. Uwielbiam czytać twojego bloga bo posty jak już mówiłam są dopracowane w każdym szczególe - zdjęcia , notka - wszystko przemyślane tak aby zaciekawić czytelnika :)
Balladyna - ah mnie też wzywała jakieś dwa tygodnie temu , ale skończyło się na czytaniu na przerwach - dobrze, że zdążyłam przed jej omawianiem ;)
Tak mnie zaciekawiłaś tą książką Wreck This Journal , że teraz ciągle myślę nad jej zakupem.

Co do pomysłów na notki :
- może zrób post z jakimiś poradami dla początkujących bo widziałam na ask'u , że wiele osób pyta się Cb co ma zrobić aby jego blog był lepszy - taki post rozwiązałby sprawę
- więcej ulubieńców - rób od czasu do czasu posty , w którym pokazujesz swoje ulubione rzeczy z danego czasu
- jeżeli masz zwierzaka bo nie wiem czy masz to może post o zwierzaku ?
- roumturowe diy - nie wiem czemu , ale bardzo je lubię
- post o swoim hobby - tylko innym niż blog :)

to na razie wszystkie pomysły, które przyszły mi do głowy
Życzę miłego popołudnia <3
Masz naprawdę wspaniały blog

CocoChin pisze...

Balladynę szybko się czyta :) Zainspirowana Tobą kupiłam Wreck this journal i jestem zachwycona!
Ja też wciąż odrabiam lekcje i się uczę :(

BLUEBERRY CHOCOLATE pisze...

Arizona, chyba w końcu będę musiała wypróbować :)

Zapraszam do mnie!

emma1064 pisze...

Ariozona ♥ Moja ulubiona :) Jakby ktoś nie wiedział Arizona jest dostępna w żabce i freshmarkecie :)
zapraszam do mnie:
wika-wera-nikaaa.blogspot.com

Julianna pisze...

Ja dla odmiany chciałabym jakiś post o urodzie :) pielęgnacja włosów, cery czy coś takiego. ewentualnie outfity, dużo outfitów! :3 co do Arizony, hm piłam ją przed wczoraj pierwszy raz. szczerze - spodziewałam się czegoś lepszego. :P

Paulina Lodyga pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Marta Korczyk pisze...

Ja ostatnio znalazlam Arizone w Warszawie i zaczęłam sie strasznie cieszyć, haha. Świetne zdjęcia. :))

Pozdrawiam,
http://monlly-blog.blogspot.com

Nikoletta S. pisze...

Ale ślicznie "uzupełniłaś" kartkę ;o

http://nikoletta-blog.blogspot.com/

Basia pisze...

Na razie jestem na tyle zdezorganizowana, że lepiej nie mówić... xd

Paulina Lodyga pisze...

Z nie cierpliwością czekam na każdy post, twój blog zawsze stawiam na 1 miejscu, ponieważ masz zawsze dopracowane posty i zdjęcia. Pomysły na posty to np. Jak zacząć blogować aby odnosić sukcesy lub D.I.Y.
http://szanelkaaa.blogspot.com/
Pozdrawiam :)

Basia pisze...

Ekstra! Dzięki za komentarz! Na pewno skorzystam <3

Basia pisze...

To prawda, znacznie lepsza jest biała i granatowa arizona ;)

Basia pisze...

Zajrzyj do pobliskiej żabki albo fresh marketu. Od środy zagościła na stałe ;)

Dominika pisze...

Ja bym chętnie przeczytala kolejny post o "Wreck this journal" :))

Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga
domi-day.blogspot.com <--KLIK ;)

My Wonderland pisze...

Ja też chciałabym przeczytać o wreck this journal c:

large-wonderland.blogspot.com

Carollyn pisze...

Świetny post i śliczne zdjęcia *.*
Czekam na pomysły na posty :)
http://carollyns.blogspot.com/

Mint pisze...

Czekam aż AriZona będzie w Żabce albo gdzieś, żebym mogła kupić, bo przez internet raz zamawiałam i doszłam do wniosku, że się nie opłaca.

mint-shirt.blogspot.com

Pani TruSkaWka pisze...

Widzę Wreck this journal :) mnie niestety nie stać było na taki bajer, więc zrobiłam sobie własny ;) świetny pomtsł z tym Simpsonem :D

galadriel pisze...

nauka, nauka, nauka...ciekawe skąd ja to znam.. :|
druga gimnazjum jest najgorsza ze wszytskiego co może być ._.

a co do pomysłów na posty:
ja uwielbiam jak ktoś dodaje DiY,
posty lifestyl-owe,
recenzje książek i filmów,
rózne tagi (np. TMI - Too Much Information - można się dużo dowiedzieć o osobach piszących dany blog)

hmm..jak narazie to tyle moich pomysłów :)

W wolnej chwili zapraszam na

niebieskie-mysli.blogspot.com

wat3rcolor pisze...

Twoje zdjęcia są zawsze takie ładne i przejrzyste, uwielbiam je oglądać. Ja mam teraz tydzień na uzupełnienie pustek w mojej głowie, egzamin niebawem.. Strasznie się go boję! :(

+ wat3rcolor.blogspot.com

Olivia pisze...

Ja też mam Balladynę :/

nowe-jutro.blogspot.com

Natalia Boryń pisze...

Najbardziej na twoim blogu lubię projekty Diy i outfity ! Są świetne ! :)

Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

Karolina Jankowska pisze...

ja z chęcią bym przeczytała jakieś posty związane z DIY i gotowaniem na święta Wielkanocne :)
http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

Alexandrine Marie pisze...

kocham Twoje zdjęcia! choćby nie wiem jak proste, to bardzo się nimi inspiruję :D
w sumie jeśli jeszcze tego nie było to poczytałabym o Twojej edycji zdjęć, albo o przygotowaniach na Wielkanoc ;))

http://alexandrinemarie.blogspot.com/

Ilona pisze...

bardzo chciałabym spróbować tej arizony, ale nigdzie nie mogę jej znaleźć ;//
też mam strasznie dużo nauki, ale już za niedługo przerwa świąteczna i do tego dochodzi mi wolne, bo 3 gimnazjaliści piszą testy, więc powinnam wytrzymać jeszcze te parę dni :)

http://ilona8922.blogspot.com/

Basia pisze...

Od środy jest w każdej zabce :)

Basia pisze...

Dzieki wielkie za pomoc! ❤️

Karolina ixx pisze...

Basia jak zawsze z wypełnionym po brzegi czasem! Haha, podziwiam u mnie lenistwo zwycięża nad... wszystkim ._.
http://kolooorowy.blogspot.com/

Natalka pisze...

No widzę , że Arizona powoli zaczyna się pojawiać na blogach :D
Wreck This Journal to jak widać świetna książka + pięknie narysowałaś pana Simpsona ;D

http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

mysterious girl pisze...

Ja czekam na WTJ,bo po zdjęciu widzę, że masz świetne pomysły ;)

W wolnej chwili zapraszam do mnie :KLIK

goodlook pisze...

ach nauka w drugiej klasie ,skąd ja to znam?
+piękne zdjęcia <3

w wolnej chwili zapraszam do siebie http://goodaay.blogspot.com/ ja już obserwuje, jeżeli mój blog przypadnie ci do gustu byłabym wdzięczna gdybyś zaobserwowała

Amy pisze...

Muszę w końcu spróbować Arizony !
A co do posta, to śliczne zdjęcia - jak zawsze ♥

Zapraszam do mnie;
burgundychocolate.blogspot.com

スターハム pisze...

Fajnie, że powróciłaś, też ostatnio ciągle ślęczę nad książkami. ;/

✿nataliaa-blog.blogspot.com✿

elas pisze...

Bardzo ładne zdjęcia i śliczne malujesz / rysujesz ♥ Ja także czytam ostatnio masę książek! Ja już tęsknie za filmikami, a i dawno nie było DIY!

lovebooks777.blogspot.com

Patrycja Pfff pisze...

mniam też piję te herbatki ;)


http://chilloutandawesome.blogspot.com/
zapraszam nowy post wiosenny :*

kinga photography pisze...

fajna inspiracja na Wreck This Journal... Nie dawno sobie kupilam, i bede chciala wykorzystac podobny pomysl na ta strone ;D
blog ♥

boomcool Tala pisze...

hahahha już wchodzę na każdego bloga a tam ARIZONA ! Xd hahahahah czy wszyscy mają taką schizę jak ja ...? Wczoraj poszłam do ŻABKI i kupiłam 9 butelek XD piąteczqa <3

tala-talaa.blogspot.com

Angelika Jagła pisze...

bardzo fajny post ;* widzę,że też lubisz Arizonę ;D

Luśka -Luśka pisze...

śliczny rysunek
luskaaaablog.blogspot.com

Alice. pisze...

Basia , cudowny blog , codziennie wpadam i sprawdzam czy jest coś nowego :3 Wiem że ten post był 8 dni temu ale nie miałam chwilowo dostępu do internetu :( Post , boski :))
Dziś założyłam własnego bloga i bardzo zależy mi na twojej opinii wpadłabyś ? Pozdrawiam :**
http://aalice-blog.blogspot.com/

Paulina Nowak pisze...

Ja mam podobnie. Też ciągle chce mi się spać. Kocham Cię Basieńko !
http://life-is-beautiful17.blogspot.com/

Victoria Styles pisze...

Wiesz co , Basiu ? Masz wspaniały blog ( w dodatku popularny) i piszesz wspaniałe posty ! Strasznie kocham twoje pomysły na DIY oraz uwielbiam twoje posty z serii "Room tour".

Zapraszam w wolnej chwili do siebie : http://sobvinee.blogspot.com/

Oliwia Kowal pisze...

Cudowny post ! Czekam na kolejny z niecierpliwością :) A zdjęcia cudowne <33

+ Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście, w zamian zaobserwuję i link do twojego bloga podam w następnej notce ! <3
http://oliwia-blogg.blogspot.com

Jessica Filipiak pisze...

Po prostu kocham Twój blog! Jest taki inspirujący i te zdjęcia... Aż sama się dziwie, że nie dołączyłam się do obserwatorów. Muszę to zmienić. Czekam na zdjęcia z postępów z książką :)

http://duo-jessie.blogspot.com/

Jestem liwerlu pisze...

Najbardziej mi się podobają posty z DIY i z twoimi ulubionymi apkami na telefon :)

liwerlu.blogspot.com

Lena Olkowicz pisze...

A ja własnie nie mam pomysłów.
Arizona jest cudowna! <3

http://soylena.blogspot.com/

Fifth Avenue pisze...

Świetny post! Chciałabym spróbować Arizony, ale niestety w mojej okolicy nie ma gdzie jej kupić. :/
Obserwuję i jestem pod wrażeniem twojego bloga, jest świetny. ;)
W wolnej chwili zapraszam do mnie:
Mój blog :)

》m a g d a pisze...

Ja chciałabym jakis post urodowy, hm, może coś o kosmetykach albo Twoich włosach.:)
Ale też bardzo lubie DIY i outfity w Twoim wykonaniu, więc tych postów możesz robić bardzo dużo, a mi i tak się nie znudzą :)

ideal-moments.blogspot.com - nowy post, skomentujesz?

Roksi.♡ pisze...

Ja uwielbiam czytać Twój blog, nawet jeśli masz chwilowe braki weny, czego nie widać ;D Pozdrawiam!
Blog♡

Weronika Francuz pisze...

Bardzo lubię twojego bloga, każdy wpis jest bardzo ciekawy :) Zaobserwowałam <3
http://werko-blog.blogspot.com/

Werka B. pisze...

Jeju,jak ty to robisz,że wychodzą ci takie cudowne zdjęcia *-*
Czekam z niecierpliwością o postach o książce z różnymi zadaniami,sama niestety jej nie kupiłam,ale mam nadzieję,że patrząc na twoje zdjęcia poczuje się tak,jakbym to ja te zadania wykonywała ^^ haha :P

iska-iskaa.blogspot.com

Julcix ★ pisze...

Chętnie obejrzę twoją 'Wreck This Journal', tymbardziej, że sama zastanawiam się nad kupnem..

SonzSwag pisze...

bardzo fajny blog :)
zapraszam : klaudiaandnatalia.blogspot.com

Viki Magda pisze...

Dzieki twoje rady naprawdę mi się przydały
http://fire-of-life.blogspot.com/

ToRi Sun pisze...

Nominowałam Cię do Liebster Award
Więcej tutaj --> http://tori-blog-z-pomyslem.blogspot.com/2014/04/liebster-award-1_20.html

Sassy Lubi Psiaczki pisze...

Myślę nad kupnem. Masz bardzo fajnego bloga! Ślicznie piszesz i w ogóle. Obserwuję.
http://misz-masz-sassy.blogspot.com/

Ola Wójtowicz pisze...

Śliczne zdjęcia! :)
http://minis-muffins.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze nie są moderowane. Pamiętaj o kulturze wypowiedzi.