12/12/2013

Get ready for Christmas!

 Czy tylko mi się zdaje, że mija 2 listopada i natychmiast sklepy wypełniają się choinkami, lampkami, reniferkami etc. Budynki i miasta czekają grzecznie ustrojone (zwykle kiczowato i tandetnie..) na nadejście Bożego Narodzenia, a w marketach jesteśmy bombardowani kolędami i świąteczną muzyką. Kolejki w galeriach handlowych wydłużają się z tygodnia na tydzień, bo każdy szuka tego idealnego prezentu dla swoich bliskich. Część ludzi jest w totalnym amoku, zapominają o tym, co najważniejsze w święta. Rodzice próbują zadowolić swoje dzieci kupując im najnowszą konsolę albo designerski telefon. Nie krytykuję nikogo za to, co kupuje, nie chcę nikomu patrzeć do portfela, bo sama nienawidzę, gdy ktoś krzywi się, jak widzi, ile wydaję, ale bardziej zależy mi, by zwrócić Waszą uwagę na wartości i to, co naprawdę się liczy w te kilka dni w roku. Dzisiejszy post to moje małe przemyślenia, lista rzeczy, na których skupiamy się w świętach oraz mała zapowiedź, tego co będzie, a także po części to post organizacyjny, albo uda mi się Was zainspirować :) Chcę Wam też powiedzieć, że zimową porą niestety stylizacji będzie mniej, bo kiedy jest zimno (czyt. cały czas) nie mam ochoty zakładać t-shirt’ów, a co dopiero mowa o spódnicach i sukienkach, brr! Ciągle chowam się pod kocem, ubieram głównie obszerne swetry, otulam się grubym szalem i bez względu na fryzurę (muszę wyglądać śmiesznie, gdy mam zebrane włosy na czubku głowy..) wciągam cieplutką czapę z pomponem!

Organizacja
Sporządź niezbędną listę, w której wypiszesz nie tylko swoje obowiązki, ale również przyjemne rzeczy. U mnie taka lista jest także uroczą dekoracją. Możecie postawić taką na biurku, półce, wypisać na tablicy kredowej, którą możecie zrobić sami albo przyczepić do lodówki. Moją znalazłam w Internecie, kiedy szukałam inspiracji. Pamiętajcie o odpowiednim rozmiarze.


Pomysły na prezenty
Temu zamierzam poświęcić osobny post, ale wiem, że trochę czasu zajmie mi przygotowanie go, a więc dla osób, które nie chcą czekać podsunę kilka pomysłów. Zgaduję, że nie macie zbyt wielkiego budżetu, by się wykosztowywać. Są dwa, a właściwie… trzy wyjścia: pierwszym z nich są prezenty DIY (np. świeczniki, świeca, pierniki – więcej zobaczycie już wkrótce!), drugi to wyczekiwanie na wyprzedaże, trzecie zaś to kupno gadżetów, dodatków i ubrań, a gdy nie jesteśmy pewni dobrym wyjściem są karty podarunkowe. Myślę, że liczy się gest, a nie porównywanie wydanych kwot pieniędzy. Możecie postawić na oryginalność, kreatywność i wyobraźnię. Więcej na ten temat już niedługo! 


Dekoracja pokoju
Uwielbiam dekorowanie wnętrz i wszystko, co z tym związane. Zamiast chodzić po galerii w poszukiwaniu ciuchów, ostatnio coraz częściej zaglądam do sklepów dekoracyjnych. Kupowanie nowych rzeczy do mojego pokoju sprawia mi radość, ale zrobienie ich samodzielnie to dwa razy większa satysfakcja. Dlatego wkrótce przedstawię Wam moje pomysły DIY na drobne dekoracje do pokoju. Nie przepadam za łańcuchami i nadmiarem kolorów, zdecydowanie wolę jednokolorowe, delikatne lampki :) W tym roku wybieram biel, beż, czerwień i pojedyncze elementy zielone i złote. Co więcej, nie wiem skąd bierze się taki nawyk – im więcej tym lepiej. Czy nie lepiej postawić na minimalizm, a nastrój świąteczny podkreślić znaczącymi dodatkami do pokoju? Jeśli macie własne pomysły na udekorowanie WASZEGO pokoju, piszcie koniecznie w komentarzach lub podsyłajcie zdjęcia na Facebooku! 

To były 3 kluczowe punkty, wokół których będę się skupiać do świąt. A po świętach, kolejny cykl postów w związku ze zbliżającymi się moimi urodzinami. W tym roku chcę zorganizować przyjęcie, jakiego nigdy nie było z dopracowanymi do szczegółu dekoracjami, wyszukanymi przekąskami i interesującymi atrakcjami. Do zobaczenia!


71 komentarzy:

So the Emily pisze...

fajne zdj

zapraszam http://sotheemily.blogspot.com/

jamies1441 pisze...

Uwielbiam takie posty jak Twoje tutaj. Kocham święta, śnieg i grudzień ! <3 Jeden z najpiękniejszych miesięcy jaki może być. Lubię Twój blog, zawsze na nim znajdę jakieś pomysły DIY, dekorowanie pokoju i wg, dziękuję Ci za to :) Masz świetny blog i mnóstwo pomysłów. Pięknie zdjęcia jak zwykle. Z niecierpliwością czekam na Twój post z prezentami ! A co do poprzedniego ... robiłam Twoje pierniczki, wyszły nieziemskie !! <3

Izabela Tajne pisze...

Świetna organizacja! :) Sporządzę sobie taką listę :) Ja też wole postawić na minimalizm w zdobieniu mojego pokoju.Czekam na DIY *.*

Gabrysia Czajkowska pisze...

kocham dekorować pokoje na święta <3 ładne zdjęcia ;))
zerknij jak bedziesz miala czas http://gabu-babu.blogspot.com/ ;*

Crissta pisze...

Też uwielbiam dekorować pokój ;)


cristinesart.blogspot.com

valia v. pisze...

Jakie cudowne pomysły! Kocham Cię za tą kreatywność ♡
Pozdrawiam :*
valia-blog.blogspot.com

Natalia Boryń pisze...

Cudowny Post ;)

Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

KnΔp pisze...

Świetne pomysły takie inspirujące *.*

ZAPRASZAM do mnie :>

H.O.P.E. dies last pisze...

Świetny post! Zmotywowałaś mnie do pracy, naprawdę!

Pozdrawiam! ;*

Tynka. pisze...

ale ślicznie ;)

Agusiaa. Naj. pisze...

Świetny pomysł na posta! ;)
Czekam na posta z pomysłami na prezenty. ;D
alaa-allaa.blogspot.com

sininen pisze...

Uwielbiam twojego bloga!
Jest na nim wszytsko co wg mn powinien zawierac blog.

niebieskie-mysli.blogspot.com

Amcia pisze...

Ja zawsze ozdabiam mój pokój światełkami ;)
http://amcia-blog.blogspot.com/

Magda Palion pisze...

Jejku kocham twojego bloga *.*
Śliczne ozdoby ;)
http://magdalens-blog.blogspot.com/

Merry ♥ pisze...

genialny post ; )
inspiruje mnie twój blog *-* jest śliczny <3

merry-merrry.blogspot.com

Be Happy Losie pisze...

Z tą tablicą - fajny pomysł :D
Czekam na kolejną notkę! ♥

Magda pisze...

świetne pomysły :D ta poduszka jest śliczna :)

http://take-moments.blogspot.com

Dominika Kwiatkowska pisze...

Bardzo ciekawy post, coraz częściej mnie inspirujesz :) Z niecierpliwością czekam na post z pomysłami na świąteczne prezenty.

http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

adgam pisze...

śliczny masz pokój *.*

Kajka pisze...

Później zaczną się również postanowienia :)

kajkams.blogspot.com

a 14 year old with a camera pisze...

Widac ze duzo sie napracowalas nad tym wpisem... bo jest genialny <3

zapraszam: ‏http://simplepromise-simplepromise.blogspot.co.uk/ ♡♡♡

Karolina ixx pisze...

Już nie mogę się doczekać reszty postów! Sama raczej nie robię takich rzeczy u siebie w domu, ale tak miło się je czyta i ogląda! ;D
Takie urodziny będą na pewno ciekawe, u mnie to zazwyczaj grono przyjaciółek, pizza i muzyka ;p
http://kolooorowy.blogspot.com/

Patrycja K. pisze...

Ta poduszeczka w choinki to jest coś. : )

Karolina W. pisze...

Od niedawna czytam twojego bloga, a już jesteś moją inspiracją. Twoje posty posty są ciekawe, a zdjecia świetne. Jeśli masz ochotę, zapraszam do mnie karo-luusia.blogspot.com

Maria Smolarek-Wilińska pisze...

świetne inspiracje

pozdrawiam serdecznie
Marcelka fashion

:)

Vicky :3 pisze...

Twoje posty są bardzo ciekawe i przemyślane. Widać, że blogowanie jest Twoją pasją i wkładasz w to dużo serca!

♥ vickys-life1.blogspot.com ♥

Nikola Siry pisze...

jeju jeśli ostatnie zdj to twój pokój to jest cudowny !! :)
Zrób jakiś filmik gdzie go pokażesz :)

Ly pisze...

Uwielbiam Twojego bloga. Masz świetne posty i zdjęcia, a ta seria na zimę - kocham <3

kasaPink pisze...

Ja ma świetny pomysł na DIY! Ostatnio (po tej całej wichurze) na ogrodzie miałam pełno gałęzi, które pospadały z drzew. Wybrałam te najładniej i pomalowałam srebrnym sprejem. Wstawiłam je do starej butli do wina, którą wcześniej przyozdobiłam czerwoną kokardką. Na gałęziach po uwieszałam lampki, kokardki i inne ozdoby.
Wspaniale to wygląda i chociaż to coś innego niż choinka :)

daniaa pisze...

cudowne te podusie :)

Amy pisze...

bardzo przydatny post!
ja chodzę w nausznikach, gdy mam koka :)

zapraszam do mnie;
burgundychocolate.blogspot.com

Dominika pisze...

Świetny i bardzo ciekawy post! :)

Zapraszam na mojego bloga domi-day.blogspot.com <--KLIK ;)

PINK RAINBOW pisze...

Super blog ;) - obserwuję. ;)
http://pinkk-rainbow.blogspot.com

Marcy pisze...

świetny pomysł. :d

oli oliwka pisze...

Swietny post, na pewno skorzystam z twoich rad, gdyz sa swietne :)

oliiui.blogspot.com

Duduśxx3 pisze...

Świetne rady. Poduszka w choinki podbiła moje serce <3
my-live-sandra.blogspot.com

dziewczyna azjaty (~×ω×) ♥ pisze...

Świetny pomysł c:

ZAPRASZAM DO MNIE ♥ *klik*

Jessey ;3 pisze...

Jak zawsze, genialny post :)

http://jesseyworld.blogspot.com/

Victoria.00 pisze...

Ojej jak ja uwielbiam czytać Twoje posty <33 Są super, świetny masz pokój, jak kiedyś miałabyś może chwile z chęcią poczytałabym sobie kolejny post, w którym byłyby zdjęcia Twojego pokoju udekorowanego na święta, takie coś jak room tour ;*

Małgorzata Schemet pisze...

śliczna ta poduszka z choinkami <3
Pozdrawiam

muszesandmuszes.blogspot.com
Można zadać mi pytanie :3

S y l l pisze...

Świetny post :) A u mnie właśnie propozycje upominków dla najbliższych!

sylwiaa-m.blogspot.com

Ilona pisze...

świetne pomysły ;3

http://ilona8922.blogspot.com/

Fashion Juice pisze...

Mam trochę pytań i mam nadzieję, że odpowiesz :).
Zrobisz jeszcze posty z DIY? Zrobiłam te lampy, i wyszły bosko ♥.
W jakim programie przerabiasz zdjęcia? (chodzi mi o to pierwsze, a dokładniej o te napisy :))
Jakim aparatem robisz zdjęcia?
Jeśli będą jeszcze posty DIY to ile ich będzie?
Proszę odpowiedz, bo chcę sobie zrobić świąteczny pokój a Twoje wpisy mnie inspirują :).

wouldbegreat! pisze...

hej :) bardzo mi się podoba twój blog ale czy mogłabyś wstawić jakieś swoje zdjęcia? bo dawno cię nie było widać :) a jak będziesz miała ochotę to zapraszam na mojego bloga: wouldbegreaaat.blogspot.com

wouldbegreat! pisze...

i zapraszam do obserwacji

Natalia Kwiecień pisze...

Genialne poduszki! Ja zwykle zakładam lampki w pokoju i też mam swój plan na święta tutaj - KLIK

Mój blog - KLIK

Karolina W. pisze...

Masz świetnego bloga! Nie mogę doczekać się dalszych postów, a zwłaszcza DIY. Jeśli będziesz miała ochotę, możesz wpaść do mnie karo-luusia.blogspot.com

Asia pisze...

Genialny wygląd bloga :)

mój blog ♥ (klik)

Jak chcesz możemy wzajemnie się obserwować :)

Julia Baran pisze...

fajny post i genialny wygląd bloga!
Zapraszam :
sweetchilisweet.blogspot.com

Czokoabas pisze...

Świetny pomysł z tą listą !♥
czokoabas.blogspot.com/

Basia pisze...

Dziękuję <3 Kochana jesteś!

Basia pisze...

Wyobraź sobie, że ostatnio rozmyślałam sobie nad czymś takim :D

Basia pisze...

W sumie to jakieś rozwiązanie, ale mi zależy, żeby ogrzewać zatoki bardziej niż uszy :P

Basia pisze...

Spokojnie, będzie taki post, w sumie już całkiem.. całkiem niedługo! :D

Basia pisze...

Oczywiście, że będzie masa DIY!
Zdjęcia przerabiam najpierw w iPhoto, a potem napisy itp. dodaję w GIMPie :)
Aparat - Canon 400D

Basia pisze...

Oj, też mam takie wrażenie, że dawno mnie tu nie było, ale na razie za zimno, żeby outfity robić na zewnątrz :P

Liv pisze...

Bardzo interesujący post :) Chociaż nie mogę ozdobić swojego pokoju to na pewno znajdzie się miejsce na nową rzecz, przedmiot... czekam na DIY!
Nie mogę doczekać się dalszych postów, niesamowicie wciągają :)
W wolnej chwili zapraszam także do mnie! :
livia-livka.blogspot.com ;)

Domi wesola pisze...

Nie mogę się doczekać następnego postu. Jestem bardzo ciekawa jakie masz pomysły na prezenty. Sama się głowię co zrobić lub kupić rodzinie. http://blogmalolaty.blogspot.com/

Anastazja.xoxo pisze...

Piękne dekoracje :)

youngster-blog.blogspot.com

mindy pisze...

Bardzo przydatny post :)

Magda pisze...

Kocham twój blog! Wszystkie pozycje z listy są wspaniałe, z niecierpliwością czekam na post z pomysłami na prezenty. Zostało mało czasu, a ja jeszcze nic nie kupiłam...

Sandra Currant pisze...

Bardzo ciekawie piszesz ! :)

Currantexcellent.blogspot.com

Julia ♥ pisze...

Świetne , zdjęcia czekam na następny post ;) pozdrawiam !
http://jula-juliax.blogspot.com/

Julia Rybak pisze...

Ciekawy post:)
juleczka-kuleczka.blogspot.com

Patyska pisze...

Dekorowanie pokoju na święta to ulubione zajęcie tak samo jak ubieranie choinki <3 obserwujemy? http://patyskaa.bogspot.com

P@ul@ pisze...

Świetny blog i ten post - bardzo wprowadzający w magię świąt! ;D
Wesołych życzę! ^^

Like&Follow me ! ;3
http://instagram.com/paulus008
http://instagram.com/paulus008

Patrycja K. pisze...

Świąt beztroskich i radosnych,
ciut śniegu, trochę mrozu.
Pełnego prezentów Mikołaja powozu,
a przy tym dużo zdrowia
i by po sylwestrze nie bolała głowa.

Wesołych Świąt i Udanego Sylwestra życzy Patrycja. ;*

Amcia pisze...

Uwielbiam twoje posty tematyczne, te o tegorocznych świętach należą do moich ulubionych <3
amcia-blog.blogspot.com

Betty Brief pisze...

Już nie mogę się doczekać DIY, uwielbiaam <3
Nie mogę ukryć, że pomysły na prezenty, to też coś co mnie zainteresuje :3

http://niesymetrycznieo.blogspot.com/

paulina kołecka pisze...

moze obserwacja za obserwacje? http://lina-lina8.blogspot.com/

Klałdja ^^ pisze...

jejq, jak pięknie ♡
zapraszam ε​їз | best-frieend.blogspot.com

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze nie są moderowane. Pamiętaj o kulturze wypowiedzi.