11/17/2013

BUSY, TIRED AND SICK


Przede mną bardzo pracowity tydzień. Niedość, że brak mi czasu na wyjście na zdjęcia, to jeszcze do tego dopadło mnie przeziębienie. Nic innego nie robi mi lepiej, jak ciepła kołdra, ulubiona owocowa herbata i choć odrobina relaksu. Pomimo złego samopoczucia jestem zmuszona pójść do szkoły (nie jestem w aż tak fatalnym stanie), bo wiem, że wszelkie nieobecności wiążą się z nadrabianiem, zaliczaniem klasówek, kartkówek po lekcjach, czego wręcz nie znoszę! Czeka mnie 8 ważnych prac - nie mam ani jednego dnia 'chillout'u', kiedy nie będę musiała się uczyć. Niestety jestem tylko człowiekiem, jedna dwójka czy trójka to nie koniec świata. Zdrowie jest ważniejsze. Muszę mieć chwilę dla siebie, kiedy odetnę się od szkoły, by napisać przynajmniej jeden post w tygodniu. Nie jestem zwolenniczką pisania 'śmieciowych' postów, czyli opisywania swojego dnia, dodając przy tym jakieś 'słit focie'. Jeżeli mam już coś robić to z sercem - nawet jeżeli ma to być raz w tygodniu. Wybaczycie mi chyba? :) I jeszcze jedno - jak mama Wam mówi, żebyście nosiły czapki, to nawet na przejście najkrótszego odcinka zakładajcie ją na czoło - ja sądziłam, że jestem "mądrzejsza", no to teraz mam! Dlatego wczoraj nabyłam nową czapkę, nowy szalik i rękawiczki - ot tak! żeby mi się chętniej zakładało. :)  


sweterek - Romwe


Jeszcze chcę wspomnieć, że niedługo liczba fanów na Facebooku przekroczy 900 like! Jak jeszcze nie dołączyliście do naszego Grona to dawajcie kciuki w górę. Dzięki temu będziecie na bieżąco :) 


Zadawajcie pytania w komentarzu. W wolnej chwili nagram filmik albo napiszę posta! Odpowiem na (prawie) każde :) 

81 komentarzy:

♥♥ครเคคค♥♥ pisze...

Też nienawidzę opuszczać lekcji, tyle do nadrobienia... Śliczne zdjęcia ;P
different-view-of-the-life.blogspot.com

Ewa C pisze...

Życzę zdrowia! :)

itslonelythings.blogspot.com

Oliwia Heheszki pisze...

wracaj do zdrowia. Może nagrasz Sick Day - My mornig routine ? ;)


olis-oliss.blogspot.com

Agnieszka Agnieszkaa pisze...

Ja staram się nie martwić jeśli dostanę 2 lub 3. Następnym razem staram się dać z siebie wszystko. Życzę powrotu do zdrowia ;).

♥♥ єℓℓιℓєє ♥♥ pisze...

Dużo zdrówka :)


http://ilike-to-fly.blogspot.com/

Basia pisze...

Dzięki! A ten filmik to w sumie dobry pomysł.. Gdybym tylko miała czas :(

Kasia pisze...

Wracaj szybko do zdrowia! :)
colorful--wardrobe.blogspot.com

suzieee pisze...

Wracaj szybciutko do zdrowia kochana <3

dziennik-zuuzu.blogspot.com

mindy pisze...

Zdrówka :)

ZoZola Wiśniewska pisze...

Hej mam kilka pytań .

- w jakich sklepach najchętniej kupujesz
- jaki jest twój ulubiony blog
-jak zrobiłaś banery 'youtube' i 'shop' . w jakim programie
-ulubiony film
-jaki soba musi mieć charakter , żebyś ją polubiła
-czym robisz zdjęcia

Jeśli będzie to filmik to fajnie by było gdybyś na końcu powiedziała , że powyższe pytania są od Zett(czytaj - zet) i oczywiście byś mnie pozdrowiła :D

Wielka Fanka - Zett

Agata Madeleine pisze...

U mnie ciężki weekend.Jestem chora, ledwo mówię, a przede mną prace do napisania w szkole.Dlatego rano zrobiłam sobie małą przyjemność i napisałam pierwszego posta :))
http://diarybyfranche.blogspot.com/

ジュリア ♥ pisze...

Mój tydzień też jest bardzo pracowity. Zdrówka ;3

ZAPRASZAM DO MNIE ♥ *klik*

Amy pisze...

świetne zdjęcia!
gratulacje lajków !

a pytania to:
co zainspirowało cię do założenia bloga?
czym się inspirujesz?
ulubiony sklep z ubraniami?
zrobisz kiedyś promowanie blogów?


zapraszam do mnie;
burgundychocolate.blogspot.com

Dominika Kwiatkowska pisze...

Też nienawidzę potem wszystkiego nadrabiać, czasem wolę już iść do szkoły :) Powodzenia w nauce!

Zapraszam :)
Dominika-lifestyle

Alis pisze...

Jesteś piękna, chciałabym mieć takie włosy!

Weronika M pisze...

wracaj do zdrowia :)

http://lifesveronica.blogspot.com/

Amcia pisze...

Zdrowia! :D


amcia-blog.blogspot.com

La Victoire pisze...

świetny post i zdjęcia! Mogę zapytać jakim aparatem robisz zdjęcia i jakim obiektywem? Aaa..i skąd zeszyt? śliczny :) Trzymam za ciebie kciuki, na pewno tydzień minie Ci szybko i wszystko Ci się uda! :D

Victoria.00 pisze...

Zdrowiej, ciężko być chorym wiem to po sobie, na szczęście moje przeziębienie się skończyło :) I ubieraj się ciepło tak jak mama mówi, od teraz! :) Jasne że się nie obrazimy, przynajmniej ja to by było chamskie, choroba nie wybiera. :D I bardzo dobrze mówisz "śmieciowe posty" są nie fajne ;//

Pozdrowionka ;* <3

S y l l pisze...

Piękne, przejrzyste zdjecia, uwielbiam takie :)

sylwiaa-m.blogspot.com

Natalia Kwiecień pisze...

Jakie słodkie to pierwsze zdjęcie!
Pytania:
- dlaczego założyłaś bloga?
- jak byś określiła swój styl?
- co lubisz robić w wolnym czasie?
- masz jakieś pasje, talenty?
- kolekcjonujesz coś?
- jakiego aparatu używasz do robienia zdjęć?
- ulubione jedzenie?
- za czym najbardziej tęsknisz?
- Ulubiony kolor?

Mam podobny kubek jak ty tylko, że biały z IKEI. :)

Mój blog-KLIK

Merry ♥ pisze...

zdrowiej ;*
śliczne zdjęcia :))

merry-merrry.blogspot.com

Natalia Kwiecień pisze...

HAHAHA I jeszcze chcę dodać, że jako 900 - na osoba polubiłam twój fanpage na facebooku! :D Cieszę się, jakbym co najmniej konkurs wygrała! =)

Basia pisze...

Zdjęcia robię Canonem 400D + obiektywem 50mm 1.8. Zeszyt z Accesorize :)

Basia pisze...

Dzięki za tyle pytań i 9-setny lajk na Fanpage'u! <3

Karolina ixx pisze...

Masz zupełną racje na temat, że lepiej dodać na prawdę dobry post raz w tygodniu, niż co drugi dzień a coś do bani. Nadrabianie zaległości w szkole, szczególnie po lekcjach też jest przeze mnie nie lubiane ;p
Zdrowiej! c:

http://kolooorowy.blogspot.com/

natkapony pisze...

Fajny, kubek, gdzie kupiłaś? Ja też nie lubię opuszczać, szczególnie plastyki, ah... Siedzenie w domu ma jednak plus, że można nadrobić seriale :)

Dusia pisze...

Gdzie kupiłaś kubek ?
Racja #!

WEJDŹ , OBSERWUJ , KOMENTUJ !
http://dusia-dusiaa.blogspot.com/


KOMENTUJ , OBSERWUJ !!

Nobody's perfect pisze...

Hej! Świetny bolg. możesz powiedzieć, gdzie i za ile kupiłaś ten zeszyt i kubek ?

CzeQoladkaxD pisze...

Gdzie kupiłaś sweter?

Basia pisze...

Zeszyt jest z Accessorize, a kubek z IKEI.

Basia pisze...

Romwe.com ;-)

Basia pisze...

IKEA

Basia pisze...

IKEA.
Oj, ja seriali nie oglądam :D

adgam pisze...

piękna jesteś *.*

~Venice pisze...

Nadrabianie to zło, tak. Lepiej napisać sprawdzian w dniu, w którym jest napisany. Co do postów, te pisane na szybko nigdy nie wychodzą, dlatego ja podobnie jak ty wkładam całe serce w pisanie. Gratuluję 900 lajków na fanpage'u! Ja mam na razie 14 :(

Pozdrawiam ;*
Jak znajdziesz w ciągu dnia wolną chwilkę, zapraszam do siebie. Wpadnij, skomentuj, zaobserwuj, zostań ♥
orasey.blogspot.com

Akinimod B pisze...

Zdrowia! :*

Meg pisze...

Mnie mama też wciska na siłę czapkę. Nie chciałam nosić i wylądowałam w łóżku z lekami :) Też mam teraz beznadziejny tydzień. Jakoś przetrwamy :D

Justyna Skukowska pisze...

Zdrówka życzę !
Świetne to pierwsze zdjęcie *-*
http://modowyfreestyle.blogspot.com/

misiakemil pisze...

czesc. podoba mi się plecak który jest na sprzedaż.
czy legalnie go sprzedajesz? Jesteś zarejestrowana jako przedsiębiorca i odprowadzasz podatek?
proszę o odpowiedz

My Wonderland pisze...

Basiu, od kiedy masz Maca ? Kupiłaś (po ile ) ??

large-wonderland.blogspot.com

Basia pisze...

Tego już nie ma sprzedaży. Tata mi go oddał ;-)

Mint pisze...

Boski sweterek :D Życzę zdrówka :*

mint-shirt.blogspot.com

angelika eM pisze...

fajne zdjęcia.

Dominika pisze...

zdrówka :) świetne zdjęcia i post zresztą jak zwykle :)

Basia pisze...

Nie jestem zarejestrowana ani nie odprowadzam podatku ponieważ sprzedaję te rzeczy jako osoba prywatna (czyli nie prowadzę działalności) ;-) Wszystko jest legalnie, spokojnie.

i z k a pisze...

zdrowiej! :*
bardzo ładny sweterek! :) a ten kubek jest rewelacyjny! ^^

Agela Marvelous pisze...

Oj tak, mama ma zawsze rację hehe :D
A co do postów to ja właśnie cię za to szanuję, za to, że nie piszesz śmieci, tylko porządne posty. Ja tak samo przywiązuje dużą wagę do jakości zdjęć i postów, dlatego wiem coś na ten temat :)
Zdrówka :****

Agusiaa. Naj. pisze...

Wracaj do zdrowia. :) Uroczy sweterek, ładne zdjęcia.
alaa-allaa.blogspot.com

Justyna Giera pisze...

Masz przepiękny wystrój ;)

Zuzanna Chmielewska pisze...

Każdy twój post jest bardzo ciekawy więc nie masz się co martwić. Choć tekst może wydawać się nudny to zdjęcia tak perfekcyjne od razu rozpogodzą posta.
Powiem Ci że niedawno znalazłam twoje bloga i jestem twoją wielką fanką, robisz niesamowite zdj. i masz świetny styl. Posty są bardzo ciekawe, dotąd nie ma lepszej blogerki<3

Pytania:
-Skąd pomysł na nazwe bloga?
-Twoja mama lubi robić Ci zdjęcia?
-Twoi rodzice wiedzą że blogujesz, są z ciebie dumni?
-Masz jakieś zwierze?
-Masz tumblr'a?
-Ile zapłaciłaś za wszystkie meble, dodatki do pokoju?
-Ulubiona pora roku?
-Co sądzisz na temat samookaleczania się?
-Twój ulubiony wykonawca?
-Jesteś zadowlona ze swojego aparatu?
-Co skoniło Cię do blogowania?
-Ulubiony przedmiot?
-Co zmieniłabyś w swoim pokoju?
-Jaki masz model telefonu?
-Twoje ulubione blogerki?

POZDRAWIAM, ZUZA
http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

Zozol c; pisze...

W jaki sposób zrobiłaś przeglądarkę z nazwą bloga? To pytanie nie dotyczy pytań związanych z filmikiem, tylko odpowiedz w komentarzu. ;)

MaryŚś pisze...

Masz pięknego laptopa <3.

Wampirkas pisze...

myślałaś nad przefarbowaniem włosów ?

Ilona pisze...

jej cudowne zdjęcia *-*

http://ilona8922.blogspot.com/

Basia pisze...

Niekoniecznie rozumiem pytanie xd

Basia pisze...

Zuza, wielkie dzięki za taki kochany komentarz <3 Nawet nie wiesz, jak bardzo zmotywowałaś mnie do dalszego pisania, nagrywania i w ogóle robienia czegokolwiek <3

Ola Schmidt pisze...

zdrowiej :*

Be Happy Losie pisze...

zdrowieej ♥
nwm jak inni, ale ja ponownie chciałabym zobaczyć u Ciebie filmik z outfitami ^^

http://losiee.blogspot.com/

Wictoria ♥ pisze...

Przesliczny zeszyt ;3

Marta Wilk pisze...

Wracaj szybko do zdrówka ;*
Masz racje - lepiej napisać jeden post tygodniowo ale z sercem ;)) Uwieelbiam Cie po prostu <3
Pytanka;
Jaki jest twój ulubiony/najgorszy przedmiot?
Jak się uczysz? ;) ( przeważnie jakie dostajesz oceny )
Chcesz w przyszłości zostać w Polsce?
Gdzie chciałabyś kiedyś pojechać?
W jakich byłaś krajach :) ?
Ile masz wzrostu ?
Jakiego gatunku muzyki słuchasz?
Kim by s chciała być w przyszłości ?
Może odrobine banalne to ostatnie pytanie no alee... :D

Buziakii ;**

NiMi pisze...

Mm.. bidulka. Wracaj do zdrowia!
Też jestem chora, więc zdrowiejmy razem kochana!
Jak wyglądałaby, jaki charakter miałaby lepsza ty? ---> pytanie do filmiku.
http://nimi-blog.blogspot.com/

Dominika pisze...

Wracaj do zdrowia! ;3
Poza tym to cudne zdjęcia ♥

Zapraszam na mojego bloga domi-day.blogspot.com <--KLIK ;)

klaudiusz pisze...

ZDROWIEJ KOLEŻANKO! :)
Kiedy kupiłaś sobie Macbook'a ??

www.klaudiuszleman.blogspot.com

nikasza pisze...

jaki nosisz rozmiar spodni? :)

Basia pisze...

To chyba nie jest pytanie do filmiku? :D Noszę 34/36.

Basia pisze...

Nie kupowałam go, to jest starszy model, którego już nie ma w sprzedaży ;-)

ajfine69 pisze...

Teraz krąży jakiś wirus. Wszyscy chorzy. Zdrowia życzę!
Pytanie do filmiku : Dlaczego zainteresowałaś się blogowaniem ? :)

ajfine69.blogspot.com

wika-wikaaa pisze...

nagraj nam filmik o swoich wszystkich miłościach ;) takie zimne pory to wlasnie czas takich milosnych wieczorow z chloapkiem. czekam :)

http://juliaandwiktoria.blogspot.com ;)

Asiowata. ;) pisze...

Też tego nie znoszę! Zamiast odpoczywać, bo jest się chorym, trzeba się uczyć, bo jak wrócisz, trzeba odrobić zaległości...
Zdrowia Ci życzę! :)

Pani Aga pisze...

Świetny post <3

Natalia Boryń pisze...

Wracaj do Zdrowia <3

Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

Roksi. pisze...

Ten mały kącik w pokoju wygląda bardzo uroczo :)
Zdrówka!

Carly M pisze...

Zdrówka życzę :***


carlyyy-m.blogspot.com

AliMakkartnej / Aśka pisze...

Zdrowiej! ;)

KnΔp pisze...

Wracaj do zdrowia ;)
śliczny masz ten kącik pokoju *.*
ZAPRASZAM do mnie :>

1.Co skłoniło Cię do blogowania???

Kinga R. pisze...

zdrówka :) śliczny sweterek :)

http://kingaloveyou.blogspot.com/

HannaLovePretty malinowe-ciasto.blogspot.com LOTERIA pisze...

Zdrowiej kochana ;) Piękny sweterek

Zapraszam serdecznie

boomcool Tala pisze...

Też nie nawidze nosić czapek, ale jak już sobie sama kupię to jest ok ;)
Sliczny sweterek ;*
tala-talaa.blogspot.com

Water Heart pisze...

Śliczny sweterek . Fajny ten kubek na ostatnim zdj (mam taki sam^^)

Shirley Yabooko pisze...

Mam taki sam kubek! Tego samego koloru :) Kupiłam go w IKEI ;)

Ps. Zapraszam na mojego bloga:

shirleyabooko.blogspot.com ;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze nie są moderowane. Pamiętaj o kulturze wypowiedzi.