10/30/2013

OCTOBER FAVOURITES


Ze względu na jakość zdjęć byłam zmuszona zmniejszyć ich szerokość. Wybaczcie mi, ale zrobienie dobrych zdjęć, gdy kończy się lekcje wpół do 4, uwzględniając zachmurzenie i to, z jaką prędkością się ściemnia, wydaje mi się - graniczy z cudem. Czuję się zobowiązana wobec Was, bo kiedy patrzę na statystyki jest mi naprawdę bardzo przykro - ale nie z tego powodu, że jest Was mało, nie, właśnie nie o to chodzi, a raczej o to, że codziennie wchodzi Was naprawdę masa! Smuci mnie jedynie fakt, że nie mogę po prostu każdego dnia dla Was pisać - przyczyną jest głównie brak czasu i pogoda. Nie martwcie się, cały czas o Was myślę :) Dlatego, tym razem post o nieco odmiennej tematyce - oderwijmy się na moment od stylizacji. Dzisiaj przedstawię Wam moje ulubione kosmetyki, których używałam w październiku. Miał być filmik, ale do tej pory nie ogarnęłam iMovie...


Zacznijmy może od pędzli. Moje pochodzą z Romwe i są fantastyczne! Mega mięciutkie i przede wszystkim świetnie się spisują! Używam jedynie kilku z nich, bo trudno jest używać 24 sztuki na raz, szczególnie, że nie noszę na co dzień mocnego makijażu. W moim przypadku to jedynie podkład i róż, bo tusz się nie sprawdza - często z nudów pocieram oczy, więc na pilnowanie "czy się nie rozmazałam?" u mnie nie ma czasu! :) 


Róż Bourjois Paris - Dość dłuższy czas podkradałam go mamie, ale uznałam, że warto mieć swój. Kosztuje dosyć sporo, bo ok. 50 zł, ale nie używa się go aż w takim stopniu, że trzeba go często kupować. Można polować na okazje, które nierzadko zdarzają się w wielu drogeriach (osobiście polecam Hebe, bo właśnie tam można dostać go o kilka złotych taniej!) Naprawdę polecam ten róż. Jeżeli więc szukacie idealnego, to uwierzcie mi, że warto zainwestować trochę pieniędzy w coś, co posłuży Wam przez dłuższy czas i będziecie mega zadowolone. Mój odcień wybrałam celowo - chciałam podkreślić "kontury" mojej twarzy. 


Masło do ust, czy jak kto woli balsam. Nie ma jakiś hiperturboodjazdowych właściwości, bo czego można spodziewać się po balsamie za niecałe 10 zł (choć może i zdarzają się wyjątki). Mnie ujął swoim cudnym zapachem, a jak niektórzy wiecie, ten czynnik wiele razy zaważył na tym, że zdecydowałam się na zakup danego produktu. Dosyć fajnie wygładza usta, regeneruje je, ale trzeba zastosowania kilka razy, by zobaczyć całkowitą "odbudowę". 


Suchy szampon Batiste - coś na co polowałam od dawna! Nie byłam w 100% przekonana do zakupu go przez internet, bo nie miałabym okazji przetestowania go. Nie uwierzycie mi, ale uśmiech nie schodził mi z twarzy przez cały dzień, kiedy dorwałam go w moim mieście w Hebe. Kiedy to opakowanie mi się skończy, jestem przekonana, że kupię drugą buteleczkę. Trzeba pamiętać, że suchy szampon i tak nie zastąpi nam wody oraz zwykłego płynu :) Batiste jest fajną alternatywą, by po prostu odrobinę odświeżyć włosy. 




I podkłady, które podsumuję już w jednym. "Wake me Up" Rimmela miałam już wcześniej, więc oczywiste było, że skuszę się na niego ponownie, szczególnie, że byłam bardzo usatysfakcjonowana. Jak widać jestem wielką fanką tej właśnie marki, więc zdecydowałam się na zakup nieco lżejszego BB Cream, który w odrobimę mniejszym stopniu mnie zachwycił. I jeszcze Revlon "Photoready Airbrush" można powiedzieć - z wyższej półki. Ma genialną konsystencję - muss! Najdłużej z wcześniej wymienionych utrzymuje się na twarzy (nie uwzględniając tego, że często dotykam moje policzki, np. gdy podpieram się o ławkę). Wszystkie mają zbliżony kolor, Revlon ma bardziej żółty odcień, Rimmel natomiast odrobinę różowy. 
Jeżeli macie, któreś z tych produktów napiszcie proszę w komentarzach swoje opinie! :) 

43 komentarze:

Agnieszka pisze...

Jejku, też je kocham, a że to twój pościk to tym bardziej <3
pozdrawiam cię, czekam na kolejną notkę i twoje zdj oczywiście :*
Całuski.
http://aaga-blog.blogspot.com/

tohappinessIq missu pisze...

skąd ściągałaś program iMovie?:)

katarzynarowinska7 pisze...

ciekawy post :) http://monsterpotworek.blogspot.com/

Oliwia Heheszki pisze...

też używam kremu bb :)

olis-oliss.blogspot.com

WorthToSmile Really pisze...

bardzo fajnie piszesz :D

www.diamonds44.blogspot.com

Dominika Kwiatkowska pisze...

Świetne kosmetyki, z chęcią je wypróbuję!

Zapraszam :)
Dominika-lifestyle

Me Gustaa pisze...

Świetny post <3333 Rób ich więcej ! :)

Basia pisze...

Obecnie pracuję na Mac'u, tak więc jest to program z 'pakietu' ;-)

Rubinowe Wino pisze...

Ja używam czasami eyeliner'a i korektora. Nie lubię podkładów i maskar. Też mam taki nawyk pocierana oczu i twarzy jak nie mam co robić, więc nie wyglądało by to zbyt fajnie :)
Ogółem post super!

rubinowe-wino.blogspot.com

Mint pisze...

Moja mama uwielbia kosmetyki Bourjois, ja także mam o nich dobre zdanie :)

mint-shirt.blogspot.com

Wera :) pisze...

Uwielbiam ten suchy szampon

http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

ILONA pisze...

ciekawy post :)

http://ilona8922.blogspot.com/

Amcia pisze...

Hmm.. Wszyscy piszą o tych suchych szamponach. Może i ja wypróbuję? ;)


amcia-blog.blogspot.com

CocoChin pisze...

Mam ten sam balsamik do ust z Nivea, jest świetny :)

Kinga R. pisze...

fajne rzeczy ♥♥♥
zrób filmik na yt bp już dawno nie robiłaś :)
zapraszam na nowy post :)

http://kingaloveyou.blogspot.com/

Natalia Boryń pisze...

Suche szampony z Batist .. mmm Kocham <3

Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

Jula pisze...

Mam tą samą pomadkę z Nivea tylko że waniliową. Ubustwiam ją! <3

pastelowe-lovee.blogspot.com

Małgorzata Schemet pisze...

fajne rzeczy <3
chcemy filmik!!!

http://muszesandmuszes.blogspot.com/

Esperadaa pisze...

Mam podobny problem ze zdjęciami jak ty, ale post wyszedł dobrze. Nie słyszałam wcześniej o czymś takim jak suchy szampon. Właśnie zdecydowałam się na zakup pędzli z ROMWE słyszałam o nich wiele dobrych opinii.
www.esperadaa.blogspot.com

`Natalia pisze...

fajne rzeczy ♥

Amy pisze...

świetni ulubieńcy! większość z nich kojarzę,
ale tylko kilka miałam okazję testować :)

mogłabyś kliknąć w baner choices u mnie na blogu?

fashionandfashionblogg.blogspot.com

Mar tysia pisze...

moja koleżanka ma te masło do ust z Nivea :) ładnie pachnie <3
mar-tysia.blogspot.com

Dominika pisze...

Świetne kometyki! :)

Zapraszam do obserwowania i skomentowania ostatniego posta na moim blogu

domi-day.blogspot.com

jamies1441 pisze...

ojej, a ja właśnie tak testuje te wszytskie podkłady i testuje i testuje ... szukam podkładu, ale też antybakteryjnego ;) Mam to masło do ust <3 Mam ten sam smak, malinowy. teraz tylko kupuję karmel <33333

pozdr

ジュリア ♥ pisze...

fajne rzeczy :3

zapraszam do mnie ♥ *klik*

♥ Sylwia pisze...

świetny jest ten suchy szampon :)

Hair World pisze...

a ty sie malujesz w ogole :)?

adgam pisze...

świetne produkty :3

Basia pisze...

Jak napisałam - do szkoły jedynie podkład i róż. Oczu prawie wcale nie maluję, bo mam wystarczająco gęste i ciemne rzęsy. Jedynie okazjonalnie ;-)

Maryna Magda pisze...

hejheej! świetne produkty ! Najbardziej przypadł mi do gustu balsam do ust. no i pędzle, które chcę od dawna!!
Mogłabyś zrobić filmik, z 'testem na żywo', jak się sprawują? :3

http://thenotebookandapen.blogspot.com/

Merry ♥ pisze...

ja mam to masło z nivei tyle, że karmelowe ;p i jest cudne.. a moja siostra ma to co ty :)) piękny zapach *o*
i mam ten BB cream, dla mnie jest taki średni :)

merry-merrry.blogspot.com

Weronika Ambrosio pisze...

Także używam Wake me Up z Rimmel i jak dla mnie jest świetny :) zapraszam do mnie :) http://niska-blog.blogspot.com/

Magda pisze...

chyba wypróbuję ten suchy szampon :)

http://take-moments.blogspot.com

anesja26 pisze...

Nie używałam żadnego z wymienionych produktów :) mam pytanie: jak przerobiłaś zdjęcia, że niektóre elementy są rozmazane a niektóre wyostrzone ? Proszę o odpowiedź u mnie na blogu w komentarzu :)
obserwuję☻

kika. pisze...

Bardzo podoba mi się twój blog! :)

Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
nutkaciszy.blogspot.com
graphics--factory.blogspot.com

Paulina pisze...

sama polecam podkład wake me up, jest cudowny<3 jejku ja czekam już aż spadnie śnieg:(
wielobarwne.blogspot.com

PreciousLady pisze...

Ja mam masło do ust z Nivea tylko w innej wersji zapachowej. Moim zdaniem jest świetne. Wspaniale nawilża, a zapach ... jest po prostu genialny <3 Zamierzam też w najbliższym czasie kupic róż z Bourjois, który pokazałaś oraz suchy szampon Batiste, którego też jestem bardzo ciekwa bo króluje na youtube.

Tomek K pisze...

Hej !
Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczę się tym samym :D
Pozdrawiam !
http://typicalifee.blogspot.com/

EM pisze...

do nawilzenia ust jak dla mnie najlepsza jest wazelina ;) w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

evelyn rachwalik pisze...

Znalazłam twój blog na innym blogu i strasznie mi się tu podoba, fajne zdjęcia i design bloga :)

Obserwujemy ?
Kiss Kiss :)
revevelyn.blogspot.com/

MP Place pisze...

Suchy szampon .. kiedyś muszę spróbować :)

Luann pisze...

Twój blog jest super obserwacja za obserwację? Ja już <3
http://beautician-teens.blogspot.com/

Noemi pisze...

hej hej, możesz mi powiedzieć jak nazywa się czcionka którą masz w nagłówku? :)
noemisoul.blogspot.com

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze nie są moderowane. Pamiętaj o kulturze wypowiedzi.